Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim :) chtel bych se zeptat co davate za olej do techto motoru ? ja sem od 130.000 daval CASTROL RS FORMULA 0W-40 ... Ted jsem presel na CASTROL EDGE SPORT 0W-40 ... ( 0W-40 mi doporucili v servisu a menim kazdych 15.000 ) Diky za info vsem

Tak,tohle to by tam teda být nemělo,zvlášt u aut,které už mají něco nalítáno.Zkušenost je taková,že to po čase dělá trošinku problémy.........

Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

Pokud jsi u Castrolu tak bych tam nalil Magnatec 5W-40 a nemáš problém.

Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

Pokud jsi u Castrolu tak bych tam nalil Magnatec 5W-40 a nemáš problém.

Taky jsem resil jaky olej do 1,8 a dal jsem tam Magnatec 5W-40Vsude ho doporucuji

  • Autor
Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

Panove Diky vsem za informace ... ja tu predpovidal MARYS a DIAGNOSTIK ... na zaklade vcerejsi rady jsem byl koupil CASTROL 5W-40 MAGNATEC a vymenil ... bohuzel sem myslel ze klepani nekde ve hlave se tim odstrani ... ale porad to trva .... kamarad mi rikal ze to bude neco s nejakyma cituju "hydraulickym nastavenim ventilu" ... Prosim Vas vsechny o rady su predem bezradny ... DIKY MOC

ACDelco 5W-40

  • 2 týdny později...

Takže to odskákal nastavovač vačky+podružné závady 17705,jako jsou hadice...Tak ,at jezdí....A pozor na olej......

Upraveno od DIAGNOSTIK

Kdo maže ten jedee lol:p

Leju Magnatec 5w-40.

A mimochodem jedna otazka do debaty. Opravdu ma 1.8T variabilni casovani ventilu? A v jakem rozpeti otacek se to pozna?

dik

H.

do me 1.8T se temer cely zivot leje Castrol Formula 0W-40 a motor funguje jak novy - ted 120 000km a nikdy nemusel byt jediny zasah do nej.

Je přestavována sací vačka přes hydraulický nastavovač,který je ovládán el.ventilem.Dostává signál z ř.j motoru a poloha natočení vačky je kontrolována snímačem vačky.

hmm lol:p

Ja do svy 18T leju Mogul Racing S PRO 5W40 a podle specifikaci velmi kvalitni a cenove dostupny olej.Primarne je urcen pro koncernove TDI PD motory vyzadujici vysokovykonostni oleje normy vw.505.01

Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

Pekny...

pul mega s octavkou 1.8T nebo s tou fabkou D?

Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

tak to je opravdu zajímavé, myslíš že špatný olej mohl způsobit zničení mého motoru? Právě že klepání v hlavě válců probíhalo, bylo to takové drčení.

No podívej se sem. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=34470

Pekny...

pul mega s octavkou 1.8T nebo s tou fabkou D?

Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

S octavkou , s fabkou se blizim zatim "jen k ctvrt melounu " :-)jinak obe auta jezdi prakticky od "novoty " s upravou ridici jednotky.

Upraveno od Hoblik

Tenhle olej bych určitě nedoporučoval. Pro daný typ je nevhodný. Při zahřátem stavu muže docházet ke klepání u hlavy válcu. Doporučil bych raději 5W40. :feve:

tak to je opravdu zajímavé, myslíš že špatný olej mohl způsobit zničení mého motoru? Právě že klepání v hlavě válců probíhalo, bylo to takové drčení.

No podívej se sem. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=34470

Jak jsem koukal na ten píst,tak olejem to asi teda nebude.Nevím,proč by se měla urvat ojnice.A co zbytek motoru,dole?

Měl sem 1,8 20V 92 kW, 1,8 20V turbo 110 kW, 1,8 20V turbo RS 132 kW a momentálně mám 1,8 20V turbo 110 kW a žádnej z těchto motorů nedostal nikdy nic jiného než SHELL 0W40 - a nikdy žádnej problém. ( teda až na špatné přistání s červenym RSkem :) )

Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

528 s 1,8T - co jsi prosím tě už všechno měnil? Turbo bez problémů? Váha? Altík? Gufera? převodovka? Nějak si to neumím představit... nevyjdou všechny ty výměny dráž než po 200tis to prodat a koupit nový?

Cca do svých 300 tis.km sem lil specifikaci 5W40, pak se auti pomalu zaclo rozezirat a poslednich 200 tis. km uz nema smysl tam lit "ridsi "olej tak sem prese na 10W40 a spotreba proti 5W40 se tak o 25% snizila na cca 1L oleje na 3tis.km .)

Jinak nemuzu si vynachvalit lidi co ve 120 tis. km berou ze auto je starsi .))kdyz se clovek o auto stara jak ma a auto slouzi ke svym ucelum tak vydrzi mnohem mnohem vic .-)Pro me osobne je 120tis. km dobre zajete auto.-)ja osobne sem se rozhodl nez dostat 80 tis. kc za auto s pul micem na tachometru, si auti ponechat a dojezdit ho dojeho smrti .-)jsem sam zvedav jak to dopadne , k dnesnimu dni ma za sebou cca 528 tis. km

528 s 1,8T - co jsi prosím tě už všechno měnil? Turbo bez problémů? Váha? Altík? Gufera? převodovka? Nějak si to neumím představit... nevyjdou všechny ty výměny dráž než po 200tis to prodat a koupit nový?

Turbo puvodni, jasne uz nezabira tak pruzne jako zamlada, takze ten plnici tlak uz nebude jako kdysi, vaha porad puvodni, prevodovka puvodni akorat v zimne zaradit jednicku to je des bes,gufera taky puvodni. - asi tak 4 x menena lamela, 3x skrtici klapka jinak nic neobvykleho, obezne dily nevypisuju ty odchazeji zhruba tak prumerne jako kazdemu jinemu.

  • 3 týdny později...

Já mám v autě 5W30 a zatim dobré, koupil jsem ho před měsícem, původní majitel tvrdil že olej byl měněný, ale byla tam šílená sračka... Tak jsem to projel průplachovym olejem a pak dal tenhle. Sice tam pořád trochu ěnco klepe v tom motoru, ale jen light, údajně to jsou taky ty hydroštely, ale snad to ještě vydrží :-)

  • 3 týdny později...

Ak mam v motore Castrol TXT softec 5w40, mozem tam doliat aj Castrol edge 5w40? Txt softec sa neda zohnat...

Ja tam davam ARAL 0W-40 a vse supr

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.