Přejít na obsah

Předčasná prohlídka u prodlouženého servisního intervalu


benito

Doporučené příspěvky

Já měl třeba u všech osmi předchozích Oct.1 TDI co jsem měl na firmě taky už longlife,ale tam byl dokonce po 50.000km,všechny auta najeli k 500.000km a neměl jsem s motorama žádnej problém,tak těch 30.000 neni nic,nevíc pumpíci ještě žerou celkem dost olej tak se tam musí dolejvat a tím se částečně obnoví.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může to být i tím, že šlo o skladovku (i když o skladovce s DSG dost pochybuju) a zapomněli nastavit interval... Jako zkrácení intervalu v důsledku krátkých jízd o polovinu mi přijde dost...máme na všech autech ve firmě (i jiný značky než VAG) prodl. resp. plovoucí intervaly a ač spousta z nich jen poskakuje po městě, tak víc než o 3tis km se to nikdy nezkrátilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky

No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max.

jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč?

No ono těch 30.000 km je až až pro ten olej .

s tim olejem to máš nějak podložený nebo je to jenom tvoje domněnka? já totiž mezi servisníma intervalama minimálně 3x-4x (poslední dobou možná 2x-3x) doleju litr oleje, takže z toho, že by to pro olej bylo moc, strach nemam, protože vždycky ty 3-4litry během 30tis km "vyměnim"

Editováno: , autor: Luke288
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je stejně divné, protože já jsem nedolil mezi těmi 20 tis. km ani deci.

pokud platí tvůj podpis (TDI), tak to je normoš, tam se moc nemuselo doplňovat, u PD je to jiný, i když třeba já doleju u FRS tak max 0,25 mezi výměnama (15tkm) a u OII 1.9TDI tak 0,5L na 15tkm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může to být i tím, že šlo o skladovku (i když o skladovce s DSG dost pochybuju) a zapomněli nastavit interval... Jako zkrácení intervalu v důsledku krátkých jízd o polovinu mi přijde dost...máme na všech autech ve firmě (i jiný značky než VAG) prodl. resp. plovoucí intervaly a ač spousta z nich jen poskakuje po městě, tak víc než o 3tis km se to nikdy nezkrátilo.

Pochybuješ správně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

určitě, protože mě to honí do servisu tak o 800-1000KM po intervalu a to jezdím hodně dálky

No tisíc km navíc (nad 30 tisíc) je max.

jakože víc už to ukázat nemůže nebo proč?

No ono těch 30.000 km je až až pro ten olej .

s tim olejem to máš nějak podložený nebo je to jenom tvoje domněnka? já totiž mezi servisníma intervalama minimálně 3x-4x (poslední dobou možná 2x-3x) doleju litr oleje, takže z toho, že by to pro olej bylo moc, strach nemam, protože vždycky ty 3-4litry během 30tis km "vyměnim"

To není moc dobrý když doléváš mezi intervalama 2-3 litry oleje . Tak tímto způsobem nemusíš ani jezdit na výměnu . To byl vtip. On ten olej ztráci své mazací schopnosti při delších intervalech .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v mém případě myslím, že nic neztrácí. olej to žere v normě, ja holku nešetřim a dost jí točim, takže ta spotřeba oleje je odpovídající jízdnímu stylu. GIII 66kW nežral olej vůbec, třeba passat 81kW paradoxně žral taky, co nebere olej jsou tátovo šestivály, jak stará 2,5ka tak ted nová 3.0. tam nedoleje mezi prohlídkama nic...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...