Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

Presunul som termin na pondelok,takze ked to zajtra objednam do 13.30 tak to v pondelok mam jedno z druhym.

V tom trencine to ma sklade.Keby som to vedel tento pondelok ze ich maju skladom,asi by uz CUPRY boli domaa tie AUDI by mali smolu . :kol-46:

No nic asi budem musiet potiahnut daky ten nadcas a vybavit u riaditela aby mi to zaplateli. :D

Neda mi to ,este raz pozrem na tu porovnaciu tabulku a tie mm. Tie diesel su masne az to neni pekne.

Ale asi kupim 8Z0 ,az mam kludne svedomie,ze som spravil maximum.

Inak tie cinske co tam mam mi vydrzali cca rok :kol-98: ale co uz :prc: ich . Skoda 1000sk za geometriu.

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 1.9 TDi. Dal jsem silentbloky z cupry. Cena v seatu nejak cca 200-220,- za kus. Muzu potrvrdit, ze se vic prenaseji vibrace a neni prijemny jezdit v extra nizkych otackach, ale ty otacky jsou nezdrave i pro setrvacnik. Takze pod 1500 nejdu a v pohode. Sice ze zacatku to byla trosku zmena, ze v aute je citit vic motor, ale ze tu jizdu to myslim stoji. Muj problem byl, ze jsem mel totalne utrzenej levej silent. Po nasazeni novych a rozjeti auta jsem to poznal hned na rozjezdu po 10 metrech a jen jsem si klepal na celo jak jsem mohl tak dlougo jezditi s utrzenym, takze ted maximalni spokojenost a myslim, ze pri porovnani zivotnosti neni o cem mluvit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ustril by som urcite :palec2: .

Ale ked tam dam tie z audi ,bude to auti hned o triedu "vejs". Bude to Audi Fabia zo silentbl. za 1000sk. :smich:

Makov tiez daval tieto audi do svojho naftaka.

Inak jeden kolega tomu davali dake delphi ci co.Lebo tiez nechcel origo. To su asi tie tuningove.Platel aj z robotu 3500 cca Sk.

Myslim si,ze to ani nebude poznat ci je to cupra alebo audi.(akurat penazenka to pociti).Ale pre ten pocit :D .

Auto ma stastie,ze som odlozil cestu na pondelok.Ak Boh da a daco nepobabru tak v pondelok to mam.

Zajtra naobed tetuske volam 2x 8Z0 .... a prosim aj z menovku na sacku :smich: :smich: :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ustril by som urcite :palec2: .

Ale ked tam dam tie z audi ,bude to auti hned o triedu "vejs". Bude to Audi Fabia zo silentbl. za 1000sk. :smich:

Makov tiez daval tieto audi do svojho naftaka.

Inak jeden kolega tomu davali dake delphi ci co.Lebo tiez nechcel origo. To su asi tie tuningove.Platel aj z robotu 3500 cca Sk.

Myslim si,ze to ani nebude poznat ci je to cupra alebo audi.(akurat penazenka to pociti).Ale pre ten pocit :D .

Auto ma stastie,ze som odlozil cestu na pondelok.Ak Boh da a daco nepobabru tak v pondelok to mam.

Zajtra naobed tetuske volam 2x 8Z0 .... a prosim aj z menovku na sacku :smich: :smich: :smich:

Tak hlavně udělej fotodokumentaci ať se máme čeho chytat :smich: Jinak přeju pevné nervy při výměně.

Zduř

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ano nervy bude treba,hlavne ked nejde vysrobovat samojistnu maticu capu :prc: . Ale mam nove capy,takze flexa to isti lol

Tie cinske tam sli jak po masle. Ale zato mam v polici uz spraveny lis na silentbloky,

takze,jedine co musim zohnat su dvalitne spalky pod auto nakolko tie minulorocne su uz postiepane :smich:.

Foto dam,ked ic nudem mat.Montaz bude az neviem kedy - ked sa mi bude chciet.....

Editováno: , autor: Piaggio
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtel jsem se zeptat, mame fabii rv. 2002 kdyz vytocim trebas pri pomalem pojizdeni, nebo couvano kola na plny rejd, tak neco lupne na predni naprave, a je citit za jizdy vule na volantu, ale na technicke nezjistili nic, vse je pevne, silentbloky, cepy rizeni atd, vse o.k bez vule! nesetkali jste se s timto nekdo?co to muze byt? ze by prevodka rizeni? moc dekuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze so silentblokamy s Cupry mam cca majazdene cca 15000km.... a minule som jazdil na fabce bez CUPRA s klasikou ... a na tom mojom aute idem ako na TERENKOZE v porovnani s klasikou..... s cupra to fakt nedokaze eliminovat tie narazy ako klasika..... nepremyslate niekto o zamene spet za origo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem na Cuprách najezdil podobné km a neměnil bych. Je fakt, že hlavně po Praze, se ostré nerovnosti opravdu výrazněji přenášejí do interiéru a ten o sobě dává víc vědět. A též HTP v nižších otáčkách více duní a přenáší vibrace do volantu, ale to lze brát jako výhodu eliminující podtáčení motoru. Hlavní přínos je v jízdních vlastnostech. Občas jezdím na bráchově Fabii s origo uložením, takže mám přímé srovnání. I některé krátké nerovnosti Cupry zdolávají lépe, protože origo silentblok se napruží a pak jde vlastně do protipohybu. Mimo město je pak rozdíl v komfortu téměř zanedbatelný. Největší nevýhoda origo bloků je jejich životnost. Pokud jezdí člověk ostřeji do zatáček a občas přitlačí na brzdy, tak se roztrhají už po 15-20000 km, sbíhavost se prakticky nedá udržet v povoleném rozsahu a citlivost na boční vítr je značná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem na origo také najezdil víc. Ale už někdy kolem 20 tkm jsem pozoroval divné chování podovzku (horší držení přímého směru, hlavně při větru). Silentblok se natrhává postupně a v klidové poloze to ani na něm okem nejde poznat. Záleží na stylu jízdy. Brácha jezdí klidně a má je po 50 tkm OK. Když někdo jezdí pilu a má silnější motor, tak budou odepsané podstatně dřív.

Edit: Za vše asi hovoří to, že škodovka od podzimu na FII. a Roomy začala montovat starší provedení ramen s "integrovaným" silentblokem.

Editováno: , autor: rkonf
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také jsem na Cuprách najezdil podobné km a neměnil bych. Je fakt, že hlavně po Praze, se ostré nerovnosti opravdu výrazněji přenášejí do interiéru a ten o sobě dává víc vědět. A též HTP v nižších otáčkách více duní a přenáší vibrace do volantu, ale to lze brát jako výhodu eliminující podtáčení motoru. Hlavní přínos je v jízdních vlastnostech. Občas jezdím na bráchově Fabii s origo uložením, takže mám přímé srovnání. I některé krátké nerovnosti Cupry zdolávají lépe, protože origo silentblok se napruží a pak jde vlastně do protipohybu. Mimo město je pak rozdíl v komfortu téměř zanedbatelný. Největší nevýhoda origo bloků je jejich životnost. Pokud jezdí člověk ostřeji do zatáček a občas přitlačí na brzdy, tak se roztrhají už po 15-20000 km, sbíhavost se prakticky nedá udržet v povoleném rozsahu a citlivost na boční vítr je značná.

Jo, ja mam 150.000KM a taky jeste original....ale ve ctvrtek uz tam snad prijdou ty Cupracky. Presne jak rikas bocni vitr pri unavenych silent blocich dokaze autak pekne rozhoupat. Navic auto uz nedrzi stopu v zatackach tak jako v minulosti, takze jsem fakt zvedavej na ten rozdil.

Fabulus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.

Dobrý den pánové přidám něco k diskuzi: Silenbloky v rameni/v zadu/měníme okolo Liberce bez sundání ramene přímo na zvedáku. Jsou 2 druhy silenbloků /páni zjistili že praskají -tak vyrábí nový druh-asi lepší/Silenblok se lisuje jednoduchým přípravkem,který zamezí prasknutí obalu-umělá hmota- lisuje se šroubem M16 Mohu dodat bud výkres nebo kus.V diskuzi jsem přečetl o zmenšování průměru nepohopím jak to mohl někdo napsat. Ahoj

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.

Dobrý den pánové přidám něco k diskuzi: Silenbloky v rameni/v zadu/měníme okolo Liberce bez sundání ramene přímo na zvedáku. Jsou 2 druhy silenbloků /páni zjistili že praskají -tak vyrábí nový druh-asi lepší/Silenblok se lisuje jednoduchým přípravkem,který zamezí prasknutí obalu-umělá hmota- lisuje se šroubem M16 Mohu dodat bud výkres nebo kus.V diskuzi jsem přečetl o zmenšování průměru nepohopím jak to mohl někdo napsat. Ahoj

Mozes dat nejaky navod a vykres toho pripravku. V celku by ma to zauijimalo. Budem muset vymenit aj na svojej Fabii a mam zatial len ten pripravok co nakreslil JAKR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Speedy: pokud se nepletu tak na všech verzích Fabek včetně 1.0 a 1.2 bez posilovače by měl být stejnej silentblok ramene a to tloušťka 52 vnější průměr 65 mm = měl by tam ten cupráckej sedět ;) dyštak vydrž jestli se ještě někdo ozve a třebas mě opraví, ale katalogově je to jak píšu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...