Přejít na obsah

Úprava N1 - odlepená fólie


ton1

Doporučené příspěvky

Nazdar,

mám OCT.II Kombi v N1, Jedna z bočních zadních černých fólií je zjevně špatně nalepená - má bubliny ale hlavně je nalepaná zkřiva a tím vzniká vzduchová "kapsa". Auto bylo objednáno ve Škodovce vč.přípravy na N1.

Je to na reklamaci ve Škodovce? Já myslím, že ANO.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar,

mám OCT.II Kombi v N1, Jedna z bočních zadních černých fólií je zjevně špatně nalepená - má bubliny ale hlavně je nalepaná zkřiva a tím vzniká vzduchová "kapsa". Auto bylo objednáno ve Škodovce vč.přípravy na N1.

Je to na reklamaci ve Škodovce? Já myslím, že ANO.

Tak jestli ti to připadá normální a v pořádku, tak to na reklamaci není. V opačným případě zcela samozřejmě ano. To je dotaz, jak z Marsu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar,

mám OCT.II Kombi v N1, Jedna z bočních zadních černých fólií je zjevně špatně nalepená - má bubliny ale hlavně je nalepaná zkřiva a tím vzniká vzduchová "kapsa". Auto bylo objednáno ve Škodovce vč.přípravy na N1.

Je to na reklamaci ve Škodovce? Já myslím, že ANO.

Tak jestli ti to připadá normální a v pořádku, tak to na reklamaci není. V opačným případě zcela samozřejmě ano. To je dotaz, jak z Marsu.

..asi bych to měl upřesnit - podle mého názoru reklamaci lze provést obecně v jakémkoliv autorizovaném servise Škoda auto, pokud se ovšem jedná o díl přímo z výroby Škoda auto, podle všeho však úpravu na N1 (lepení fólie) dělá přímo dealer tzn. Škoda auto s tím nemá nic společného. Nebo je to jinak????

Marťan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..asi bych to měl upřesnit - podle mého názoru reklamaci lze provést obecně v jakémkoliv autorizovaném servise Škoda auto, pokud se ovšem jedná o díl přímo z výroby Škoda auto, podle všeho však úpravu na N1 (lepení fólie) dělá přímo dealer tzn. Škoda auto s tím nemá nic společného. Nebo je to jinak????

Marťan

Už jsem psal výše..přestavba na N1 nezpočívá pouze v nalepení fólií..to by zvládnul v garáži skoro každý. Jde o montáž přepážky a hlavně o zápis do TP, to rozhodně dealer není schopen udělat. každopádně u dealera se to auto objednává, tzn. u něj bych to asi i reklamoval!!

Škoda auto s tím má společného celkem dost..jde o zásah do konstrukce nového vozidla, jako výrobce vozidla s nedovyplněným TP poskytuje finalistovi, který přestavbu provede a vše dokončí..viz např. firma Metalex

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko, co teda vím z našich zkušeností (2x OII N1), MTX přepážky vyrábí a dodává, ale montuje je dealer.

Jinak Škodovka jako výrobce maximálně auto na N1 připraví, resp. nedovolí ti při variantě N1 určitou výbavu (v OII třeba hlavový pytle a zadní vyhřívaný sedačky :( ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To P2M: Jen mně na tom právě zarazilo, že tu vestavbu jako takovou má např. MTX a jako takový ručí za provedení..a nedovedu si představit tu kvalitu třeba tady u nás v servisu (tuším že právě u nás jim to chodí hotové)..navíc právě po vestavbě dopisuje MTX do TP údaje jako finalista a měl by za to i ručit, no asi tam taky budou pěkní "střelci", když to někde svěřují "jen" servisům.

To Bburago: Přesně jak říkáš, auto jsem někde odebral,takže ať se vyrábí a dodělává kde chce, reklamuji ho tam, tedy u dealera.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen taková zájímavost u tohoto tématu, N1 u nás má ty zadní boční okénka opatřena černou neprůhlednou fólií, kolega z pobočky v Bratislavě má na O II tónované fólie což asi uzná každý, že vypadá o hodně lépe. Jak je možný takový rozdíl ve vyhlášce ČR a SR?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČR..vyhláška 341/2002 Sb.

U vozidel s uzavřeným prostorem pro náklad a opatřených ve stěnách a ve dveřích okny mohou být okna zasklena bezpečnostními skly nebo zasklívacím materiálem, který musí splňovat podmínky stanovené zvláštním předpisem a musí být podle něho homologovány (schváleny). Tato okna musí být ze strany prostoru pro náklad (kromě zasklení v zadních dveřích či zadní stěně) chráněna tuhou a pevnou zábranou (například mříží s maximálním rozměrem otvorů 50 x 50 mm) proti náhodnému poškození přepravovaným nákladem.

takže taky není daná a předepsaná barva a průhlednost..jen aby nebyl nějaký háček v zaklínadle o zvláštním předpisu", ale to půjde jen o to, aby byly folie homologované, nic víc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To P2M: Jen mně na tom právě zarazilo, že tu vestavbu jako takovou má např. MTX a jako takový ručí za provedení..a nedovedu si představit tu kvalitu třeba tady u nás v servisu (tuším že právě u nás jim to chodí hotové)..navíc právě po vestavbě dopisuje MTX do TP údaje jako finalista a měl by za to i ručit, no asi tam taky budou pěkní "střelci", když to někde svěřují "jen" servisům.

Člověče, i s tim zapisováním je to asi všude jinak, protože s TP od mýho služebáku jsem jel do druhý pobočky dealera, kde mi to přede mnou dopsali (tu větu o přepážce a co splňuje a demontáži + hmotnosti upravený a N1 do úplně 1. řádky TP) a mezitím opravdu montovali přepážku v Praze v servisu (dnes sem se na to ještě ptal, jestli přepážky opravdu dělají oni). Až pak jsem jel auto přihlásit (koupě byla v Praze, ale reg. v Tanvaldu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám taky N1 a dost mě sere, že ty zadní okýnka nejsou průhledný... myslel jsem, že ta fólie bude neprůhledná zvenku a ne zevnitř... hrozně to omezuje výhled z auta při couvání... jak to máte vy? taky neprůhledný? díky

No vždyť je to skříň ;) (lespoň tak to určitě je uvedené v TP) tak s tím musíš couvat jak s Avií..na zrcátka. Jinak taky nechápu, proč musí být neprůhledná, možná se předpokládá, že je to "užitkové" auto a je to kvůli ochraně nákladového prostoru. Jsme v Čechách, takže tady tenhle typ auta snad všichni používají jako osobní kombi a nejraději by i tu příčku sundali..

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče, i s tim zapisováním je to asi všude jinak, protože s TP od mýho služebáku jsem jel do druhý pobočky dealera, kde mi to přede mnou dopsali (tu větu o přepážce a co splňuje a demontáži + hmotnosti upravený a N1 do úplně 1. řádky TP) a mezitím opravdu montovali přepážku v Praze v servisu (dnes sem se na to ještě ptal, jestli přepážky opravdu dělají oni). Až pak jsem jel auto přihlásit (koupě byla v Praze, ale reg. v Tanvaldu)

Tak to mně podrž..ale každopádně do TP může zapisovat pouze firma, která to má schválené (a tím i dovolené) Ministerstvem dopravy..možná to bude nějaký smluvní partner, který i v zápisu zastupuje pověřenou firmu, která má oprávnění. Každopádně ale když vidím, jak pracují v servisu u nás, docela bych se bál o kvalitu provedené práce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám taky N1 a dost mě sere, že ty zadní okýnka nejsou průhledný... myslel jsem, že ta fólie bude neprůhledná zvenku a ne zevnitř... hrozně to omezuje výhled z auta při couvání... jak to máte vy? taky neprůhledný? díky

Mám to průhledný, ale zvenku skoro vůbec, nějakej typ 600, víc včetně fotek tady. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

já jsem si vservise přál aby mi při té montái folie nedávali jelikož tam jsou hnusný bubliny a hlaně neprůhledný folie a byo mi vyhověno,auto přijelo bez folií s přepážkou kterou jsem sundal protože dělala neskutečnej hluk,nalepil jsem si své vlastní folie na okna jistěže průhledné a je vystaráno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to pozor, jednoho mého kolegu takhle zastavili celníci normál běžná kontrola, když jim dal techničák tak zjistili že je auto je N1 a přepážku měl vyndanou, měl s toho velkej malér, nahlásili ho na finančák a musel zaplatit pokutu a dopočetli mu to DPH řešili to tak že okradl stát o DPH.

já jsem si vservise přál aby mi při té montái folie nedávali jelikož tam jsou hnusný bubliny a hlaně neprůhledný folie a byo mi vyhověno,auto přijelo bez folií s přepážkou kterou jsem sundal protože dělala neskutečnej hluk,nalepil jsem si své vlastní folie na okna jistěže průhledné a je vystaráno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na to pozor, jednoho mého kolegu takhle zastavili celníci normál běžná kontrola, když jim dal techničák tak zjistili že je auto je N1 a přepážku měl vyndanou, měl s toho velkej malér, nahlásili ho na finančák a musel zaplatit pokutu a dopočetli mu to DPH řešili to tak že okradl stát o DPH.

už jsem to tu taky několikrát psal, ale někteří si to musí zřejmě vyzkoušet na vlastní kůži, aby uvěřili. Jinak přepážka nemá co dělat hluk, když je dobře upevněna. Spíš by to mohly být západky sedadel. Ty uměj dobře vrzat. Ale pokud se všechno mázne vazelínkou, je po kravále.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak abych zabránil různým spekulacím, kdy někdo si sundal přepážku, okna nechal průhledná a je v pohodě (samozřejmě do 1. běžné kontroly na silnici), tak tady uvádím odkaz na stránky Ministerstva dopravy, kde je snad celkem jasně uvedené, jaké parametry musí vozidlo zařazené do N1 splňovat..na straně 2 je i celkem zřetelně popsán způsob "znehodnocení" oken v nákladovém prostoru NEPRŮHLEDNOU fólií

http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/9E9F56B7-4...E/0/schvmn1.rtf

To JirkaK: Tak co jsem zjišťoval, tak škodovka se nechá na N1 přestavět, ale co mám info ze školení z MD a také z Finančního úřadu, tak nejde zpětně z tohoto vozu odečíst DPH, proto by šlo o celkem zbytečnou procedůru se s takovou individuální přestavbou dělat

Editováno: , autor: Jirik.DC
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...