Přejít na obsah

Chcípá studený motor


Konny

Doporučené příspěvky

Zdravím. Když nastartuju studený motor, tak chytne na poprvní, otáčky jsou stálé, ale po rozjezdu např. po 300 m když vymačknu spojku tak motor chcípne. Nevím kde mám hledat chybu. Mám najeto 173 000 km, svíčky nevím kolik mají najeto. Za rady předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi bych to napřed napíchnul na vag. Můžou to být třeba možná i ty svíčky, pokud nevíš kolik mají najeto, tak bych je určitě vyměnil, to je základ. Pak to můžou dělat třeba teplotní čidla, na teplotu vody a vzduchu, kabely, je toho hodně. Ale výměnou svíček bych v tvém případě začal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Zdravím. Když nastartuju studený motor, tak chytne na poprvní, otáčky jsou stálé, ale po rozjezdu např. po 300 m když vymačknu spojku tak motor chcípne. Nevím kde mám hledat chybu. Mám najeto 173 000 km, svíčky nevím kolik mají najeto. Za rady předem děkuji.

ahoj,

zkus nechat zkontrolovat zapalovací cívky, ev. modul a také čidlo chladící kapaliny, to mohou být příčiny těchto problémů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rady. Až bude čas tak na to kouknu. Ale ještě mi vrtá hlavou a to, že jsem se ptal několika známých a ti mi říkali, že se s tím nemám zabívat, že je to tím, že ten motor není zahřátej. Tak teď fakt nevím :help:

Editováno: , autor: Konny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rady. Až bude čas tak na to kouknu. Ale ještě mi vrtá hlavou a to, že jsem se ptal několika známých a ti mi říkali, že se s tím nemám zabívat, že je to tím, že ten motor není zahřátej. Tak teď fakt nevím :help:

Tak to je kravina, žádnej motor ať je studenej nebo ohřátej nesmí najednou chcípnout. Správně bys ani neměl poznat rozdíl mezi chodem ohřátýho a studenýho motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...

mě teda motor úplně nechcípne, ale má tendenci se "zapíchnout". Udělá to jen ve chvíli, kdy je motor úplně studený - rozjedu se na jedničku a najednou pod plynem se zadusí, a pak zase jde do otáček. Pak už ok, u teplého motoru to neudělá.

Vidím to na škrtící klapku a vzduchový filtr taky. VAG nic neříkal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak škrtící klapka vyčištěna a nastavena, vzduchový filtr vyměněn, ale závada se občas projeví... tak nevím, že by svíčky ?

ale dělá to jen, když je auto úplně studené, a hned při prvním rozjezdu, což je divné...

Editováno: , autor: HanyZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...