Jirik.DC Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Je to, jak píše Luke. A pokud se nepletu, jiná varianta zapnout nejde, takhle je to popsáno i v manuálu k autu. Pokud z nastavené rychlosti přidám plyn a zrychlím, po jeho uvolnění rychlost klesne na nastavenou hodnotu. Při sešlápnutí spojky nebo brzdy se tempomat deaktivuje a na původní rychlost se vrací až po stisknutí tlačítka. Po vypnutí zapalování se uložená hodnota rychlosti maže a musí se za jízdy znovu nastavit.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Jo ukecali jste mě... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fire Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 tak mám novej tempomat konečne v mé O1 TDi 4y4...dle mě palivo šetří !!!!!, ale je potřeba si trošku pohrát s jízdou.... na rovinkách a do kopců nastavím konstantní rychlost, tzn. že to žere nejméně paliva potřebného k té rychlosti... před křižovatkama dobržduji motorem - podřazuji ..... a z kopců tempoš vypnu a jedu se zařazeným kvaltem a spotřebou 0.0, ovšem když je potřeba dojet dál, vyřadím, spotřeba sice vylítne trochec ( teď nevím, cca 0,3 - 0,6 ) , ale určitě je to na spotřebu lepší jak jet s kvaltem a pak zase na to šlapat .... ...jenže jezdit tímto stylem nejde....to je dle mě jen návod na to, jak jezdit dle mě s tempomatem úsporněji.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 27. Září 2008 Sdílet Vloženo 27. Září 2008 Si nastav 210 na tempomatu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 4. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2008 4y4? nějaká nová verze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 12. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2008 tady jsem vám vyfotil, že i s tempomatem se dá jet za 0,0 l ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petulda Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Můj názor: pokud z nějakého důvodu chcete jet konstantní rychlostí, tak je použití tempomatu jasná cesta k nejnižší možné spotřebě. Při požadavku na co nejnižší spotřebu (a zvlášť v kopcovitém terénu) je je lepší tempomat použít na rovinkách. Bez něj se do kopce dá jet pomaleji (tedy většinou s nižší spotřebou) a klesání lze využít k samovolnému rozjetí na volnoběh. Rozdíl ale nebude podle mne nijak zásadní. Sám tempomat používám téměř pořád, je to prostě pohodlné a nějaká ta případná decka navíc mne nebolí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 moje řeč... idykž mě se těch "decek" v té spotřebě stratí víc ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CorradoVR6 Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 mas pravdu petulda.suhlasim s tym.. aa odpoved na otazku ci tempomat setri alebo nesetri palivom najdete asi tak ze pojdete jeden usek s tempomatom aj bez tempomatu aa budete sledovat aktualnu spotrebu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HudsonStan Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 tady jsem vám vyfotil, že i s tempomatem se dá jet za 0,0 l ... Máš pravdu. Dá. Už jsem si to taky ověřil. Ale pes byl zakopaný v tom, že mi tempomat stáhne přívod paliva na 0 až když jedu z nastavených 100km/h cca 110. Proto jsem to nikdy nezaznamenal. Nečekal jsem tak dlouho až se to rozjede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.