greggie Vloženo 23. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2006 (editace) mam dlhodobejsi problem s 1.4mpi 44kw rv/2001, uz davnejsie asi 3-4 roky sa mi obcas (4-5x do roka, vacsinou na jar/jesen pri 3-10 st. C) stavalo ze po nastartovani motor citelne sklbal na volnobeh aj pri pridani plynu, ak to mozem porovnat bol to rovnaky pocit ako ked mi na starej 120L vynechaval 1 valec... stalo sa to vsak par krat aj pri zahriatom motore napr. po 15km jazdy pri stani na semafore... vzdy stacilo zhasnut motor a nastartovat znova, niekedy aj na 3ti krat a potom motor slapal uplne v pohode dalsich par tyzdnov/mesiacov... kedze sa to stavalo fakt len obcas velmi som to neriesil no posledny stvrtok opat po cca 20km jazdy pri stani na semafore som si vsimol ze motor sklbe viac ako zvycajne, teraz vsak nepomohlo ani 5 nastartovani tak som dosiel cca 2km do ciela jazdy, kde som cca hodinu nieco vybavoval, pricom som chcel nasledne hned skocit do servisu... no ked som auto nastartoval po tej hodine stania, bolo a stale je uz zase vsetko v pohode... netusite co by to mohlo byt? hlavne je mi zahadna ta "samoopravitelnost", kedy fakt v minulosti stacilo 2hy krat nastartovat a vsetko fungovalo v pohode... pritom nesvieti ziadna kontrolka, nic nepipa a aj ked je zohriaty motor a zacne sklbat, tak ma len o 0.1l/h na volnobeh vyssiu spotrebu (namiesto 0.8 ma 0.9-1.0l/h). je bezpecne, v pripade ze sa to zase prejavi a nezmizne s tym dojst az do servisu? ono sa s tym da jazdit, ale na 2ku a 3ku to citelne sklbe a nema vykon. Editováno: 23. Prosinec 2006, autor: greggie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 23. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2006 Do servisu a udělat diagnostiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greggie Vloženo 24. Prosinec 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2006 Do servisu a udělat diagnostiku. moze sa na VAGu objavit nejaka chyba ked nesvieti ziadna kontrolka? alebo svetielka na palubke sa zapinaju az pri vaznejsich zavadach...? btw dnes zase 60km uplne bez problemov... asi fakt len ked to zacne robit zastavit u prveho servisu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2006 Mám taky 1.4 44kW/2001 a občas "škube", ale asi ne tak dramaticky jako Tobě, i když tuhle jsem stál na odpočívadle a zvenku to vypadlo, že snad chcípne. Kdysi se to tu řešilo že snad vstřikovač(e). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 25. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2006 Ja mam tiež 1,4 44kw 2001r. v. Ja sa musim pochvaliť mne nešklbe vôbec iba na volnobeh ma nepravidelny chod ale to je kvôli emisiam.K tomu VAG-u chyby tam zapisane môžu byť,mne nesvietila žiadna kontrolka a mal som zapisanu chybu imobilizeru a ešte niečo ale to si už nepamätam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 25. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2006 Sporadická chyba vám kontrolku nerožne musí bejt chyba trvalá. A pozor první fabie kontrolku motoru nemaj. ( platí pro 1.4 MPi ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 25. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2006 Sporadická chyba vám kontrolku nerožne musí bejt chyba trvalá. A pozor první fabie kontrolku motoru nemaj. ( platí pro 1.4 MPi ). Ja kontrolku motoru mam niečo som si s nou už užil! No už je je to chvalabohu niekolko rokov O.K. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sinius Vloženo 26. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 26. Prosinec 2006 tak ze na volnobeh to je nepravidelne tak to je asi normal, me to dela taky a mam stejnou motorizaci.............skudne mi to jen opravdu vyjmecne a to jen tehdy kdyz je venku poradna zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orel Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 greggie> Je divné, že se ti nerozsvítila kontrolka. Já jsem měl začátkem měsíce podobné projevy - nepravidelný chod motoru, citelný úbytek výkonu, ale mně se po několika stech metrech rozsvítila kontrolka. Diagnostikou jsem zjistil, že jde o vynechávání prvního válce, ale VAG již nebyl schopen určit, zda jde o vstřik nebo zapalovací lištu (svíčky prohozeny). Vůz musel do servisu, byl to vstřik 1. válce a oprava stála 3 000 CZK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orel Vloženo 28. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2006 VIS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.