Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

mam dlhodobejsi problem s 1.4mpi 44kw rv/2001, uz davnejsie asi 3-4 roky sa mi obcas (4-5x do roka, vacsinou na jar/jesen pri 3-10 st. C) stavalo ze po nastartovani motor citelne sklbal na volnobeh aj pri pridani plynu, ak to mozem porovnat bol to rovnaky pocit ako ked mi na starej 120L vynechaval 1 valec... stalo sa to vsak par krat aj pri zahriatom motore napr. po 15km jazdy pri stani na semafore... vzdy stacilo zhasnut motor a nastartovat znova, niekedy aj na 3ti krat a potom motor slapal uplne v pohode dalsich par tyzdnov/mesiacov...

kedze sa to stavalo fakt len obcas velmi som to neriesil no posledny stvrtok opat po cca 20km jazdy pri stani na semafore som si vsimol ze motor sklbe viac ako zvycajne, teraz vsak nepomohlo ani 5 nastartovani tak som dosiel cca 2km do ciela jazdy, kde som cca hodinu nieco vybavoval, pricom som chcel nasledne hned skocit do servisu... no ked som auto nastartoval po tej hodine stania, bolo a stale je uz zase vsetko v pohode...

netusite co by to mohlo byt? hlavne je mi zahadna ta "samoopravitelnost", kedy fakt v minulosti stacilo 2hy krat nastartovat a vsetko fungovalo v pohode... pritom nesvieti ziadna kontrolka, nic nepipa a aj ked je zohriaty motor a zacne sklbat, tak ma len o 0.1l/h na volnobeh vyssiu spotrebu (namiesto 0.8 ma 0.9-1.0l/h).

je bezpecne, v pripade ze sa to zase prejavi a nezmizne s tym dojst az do servisu? ono sa s tym da jazdit, ale na 2ku a 3ku to citelne sklbe a nema vykon.

Editováno: , autor: greggie
Vloženo
Do servisu a udělat diagnostiku.

moze sa na VAGu objavit nejaka chyba ked nesvieti ziadna kontrolka? :)

alebo svetielka na palubke sa zapinaju az pri vaznejsich zavadach...?

btw dnes zase 60km uplne bez problemov... asi fakt len ked to zacne robit zastavit u prveho servisu...

Vloženo

Mám taky 1.4 44kW/2001 a občas "škube", ale asi ne tak dramaticky jako Tobě, i když tuhle jsem stál na odpočívadle a zvenku to vypadlo, že snad chcípne. Kdysi se to tu řešilo že snad vstřikovač(e).

Vloženo

Ja mam tiež 1,4 44kw 2001r. v. Ja sa musim pochvaliť mne nešklbe vôbec iba na volnobeh ma nepravidelny chod ale to je kvôli emisiam.K tomu VAG-u chyby tam zapisane môžu byť,mne nesvietila žiadna kontrolka a mal som zapisanu chybu imobilizeru a ešte niečo ale to si už nepamätam.

Vloženo
Sporadická chyba vám kontrolku nerožne musí bejt chyba trvalá. A pozor první fabie kontrolku motoru nemaj. ( platí pro 1.4 MPi ).

Ja kontrolku motoru mam niečo som si s nou už užil!

No už je je to chvalabohu niekolko rokov O.K.

Vloženo

tak ze na volnobeh to je nepravidelne tak to je asi normal, me to dela taky a mam stejnou motorizaci.............skudne mi to jen opravdu vyjmecne a to jen tehdy kdyz je venku poradna zima

Vloženo

greggie> Je divné, že se ti nerozsvítila kontrolka. Já jsem měl začátkem měsíce podobné projevy - nepravidelný chod motoru, citelný úbytek výkonu, ale mně se po několika stech metrech rozsvítila kontrolka. Diagnostikou jsem zjistil, že jde o vynechávání prvního válce, ale VAG již nebyl schopen určit, zda jde o vstřik nebo zapalovací lištu (svíčky prohozeny). Vůz musel do servisu, byl to vstřik 1. válce a oprava stála 3 000 CZK.

post-8-1167347470.jpg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...