Přejít na obsah

Co je to za klíč


KaJe

Doporučené příspěvky

Potřebuji poradit, jakým klíčem se povoluje zátka na převodovce. Jedná se o šroub M24x1,5, číslo 012 301 127 F, viz obrázek. Mám tam původně na imbus 17, ale potřebuji vyměnit ten kontrolní, nějak to lehce kolem prasakuje a ten na ten imbus nejde sehnat. Dík

post-5941-1198935680_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřebuji poradit, jakým klíčem se povoluje zátka na převodovce. Jedná se o šroub M24x1,5, číslo 012 301 127 F, viz obrázek. Mám tam původně na imbus 17, ale potřebuji vyměnit ten kontrolní, nějak to lehce kolem prasakuje a ten na ten imbus nejde sehnat. Dík

post-5941-1198935680_thumb.jpg

Připadá mi to jako na korunku E systému, po svátcích jedu do speciálky, tak se tam ty hlavice nafotím jestli je to ono.Mohl bys ten šroub nafotit ještě jednou abych viděl celou růžici?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to, že nejde sehnat 17 imbus? Můj otec vzal z podlahy starej šroub se 17ctkou hlavou. Na něj navařil matku, nasadil do goly, šup a vypoušťák byl dole...

Tak jsem to nemyslel. 17 imbus mám, nejde sehnat ta zátka na imbus 17. Ty tam mám původně. Jen je ten kontrolní nějakej ožvejkanej a potřebuji ho vyměnit, ale sehnal jsem jen zátku na tenhle divnej klíč, co nemůžu nikde sehnat. Je to novější verze zátky, která má nahrazovat ty na ten imbus. Na vrakáči nechci starší kupovat, by to bylo možná stejné jak teď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to nemyslel. 17 imbus mám, nejde sehnat ta zátka na imbus 17. Ty tam mám původně. Jen je ten kontrolní nějakej ožvejkanej a potřebuji ho vyměnit, ale sehnal jsem jen zátku na tenhle divnej klíč, co nemůžu nikde sehnat. Je to novější verze zátky, která má nahrazovat ty na ten imbus. Na vrakáči nechci starší kupovat, by to bylo možná stejné jak teď.

Mám to samé na Supu.Klíč mi půjčil kamarád ve Škoda servisu.

Predtím jsem měl A6 a byla tam stejna zátka,jen na 17 imbus a taky starší typy převodovek to měly snad všechny,takže bych zkusil šroťák............

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli je to torx, tak by neměl být problém to sehnat, zatím jsem na něj nikde nenarazil a žádnej prodejce mi neřek čím to kličkovat. :)

Na tu zátku na imbus jsem se ptal i ve škodovce, kde mi řekli, že se právě nahradila tímto a to asi po faceliftu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potřebuji poradit, jakým klíčem se povoluje zátka na převodovce. Jedná se o šroub M24x1,5, číslo 012 301 127 F, viz obrázek. Mám tam původně na imbus 17, ale potřebuji vyměnit ten kontrolní, nějak to lehce kolem prasakuje a ten na ten imbus nejde sehnat. Dík

Čau, je potřeba hlavice XZN M16 s dírou. Sehnat se dá, ale je potřeba hledat. Např. TONA má pouze bez díry.

post-6320-1199292286_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by bylo fajn. Našel jsem ho na netu asi za 370,- Kč :o což se mi zdá docela dost. Tu cenu bych si představoval trochu nižší.

Já tu zátku měl ještě na ten 17 INBUS, a když jsu se podíval v obchodě, kolik stojí,

raději jsu si ho zkrátka vypůjčil. Kolikrát takový klíč za život člověk potřebuje??

1x? 2x?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tu zátku měl ještě na ten 17 INBUS, a když jsu se podíval v obchodě, kolik stojí,

raději jsu si ho zkrátka vypůjčil. Kolikrát takový klíč za život člověk potřebuje??

1x? 2x?

Kdyby vyšel na cenu třeba do 200,- Kč, jako většina "vořechů a bit", tak si myslím, že to není moc. Jinak já si ho nemám kde vypůčit a docela se mi zdá divné, že bys ho potřeboval tak 1 nebo 2 krát za život. Vzhledem k tomu, že se jedná o kontrolní šroub oleje převodovky a já olej kontroluji pravidelně tak 2 x za rok (jaro, podzim), kdybych našel nějaký flek pod autem tak třeba častěji, tak by se mi docela hodil. Nevím jakej servis dopřáváš svému autu, ale kontrolovat olej v převodovce třeba po 5 letech se mi zdá trochu přehnaná doba. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby vyšel na cenu třeba do 200,- Kč, jako většina "vořechů a bit", tak si myslím, že to není moc. Jinak já si ho nemám kde vypůčit a docela se mi zdá divné, že bys ho potřeboval tak 1 nebo 2 krát za život. Vzhledem k tomu, že se jedná o kontrolní šroub oleje převodovky a já olej kontroluji pravidelně tak 2 x za rok (jaro, podzim), kdybych našel nějaký flek pod autem tak třeba častěji, tak by se mi docela hodil. Nevím jakej servis dopřáváš svému autu, ale kontrolovat olej v převodovce třeba po 5 letech se mi zdá trochu přehnaná doba. ;)

Servis svému vozítku dopřávám přímo luxusní :palec2:

Ale přesto všechno: koukat do převodovky 2x do roka - to vážně nedělám lol

Myslím, že kontrola 1x za 2 roky je tak akorát, když vezmete v úvahu dvě věci:

- náplň převodovky je údajně celoživotní (dle servisu celoživotní = 150.000 km - takže ji někteří nezkontrolují nikdy)

- pravidelně sleduji odjezdové stání (kapky oleje na zemi) a ty se naštěstí vůbec neobjevují, i když už mám 162.000 km.

Jinak o výměně převodového oleje vím své z vlastní zkušenosti - jukni do mého podpisu..

(proč je ten klíč tak drahý?????? Myslím, že větší hodnotu než 50 Kč nemá).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč je ten klíč tak drahej nevím, snad ho seženu levněji. Olej jsem již v převodovce měnil a bylo to taky znát.

Ale koukám, že už si slova 1x, 2x za život vyměnil za 1x za 2 roky! lol

Možná nebudeš mít moc na výběr a cenu budeš muset akceptovat.Já na tebe nezapoměl ale dnes jsem vůbec neuspěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...