Přejít na obsah

Změna frekvence ostřiku světel


Luke288

Doporučené příspěvky

já vím, ale ted jsem jel do itálie, pak do prahy a 2x během tejdne dolejval, to je opruz. myslim, že novej passat neostřikuje tolik. tak holt asi budu muset vyměnit nádržku

No jo, ale ona ani ta velka neni nekonecna...Libi se mi to u Audi, ze to ostrikuje az kdyz podrzis dyl packu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nebude vec audi, tohle mi delala i Fabia RS, spis bych rekl, ze ten ostrik pri kazdem x-tem ostriknuti skla bude nejaka novinka :) Pro vetsi bezpecnost a tak - ale taky by me to sralo...

No jo, ale ona ani ta velka neni nekonecna...Libi se mi to u Audi, ze to ostrikuje az kdyz podrzis dyl packu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové,

jen tak mezi náma co tam lijete? resp. používáte nějaké stupně ředění nebo neředíte vůbec? Mě se stala docela nepříjemná věc (mou vinou jak mi vysvětlil technik v servise) jsem kompletně zamrzl a nešel mi ani jeden ostřikovací systém. Vysvětlil mi, že nemám dbát na nějaké ředění a nalívat tak nejméně do -40 stupňů. Doteď mi nejedou ostřikovače světel. Přední a zadní se podařilo v servise v teplé garáži rozchodit. Je to docela dobrá zkušenost. Netušil jsem, že se nemá ředit i když je tam zpravidla nalepená nějaká tabulka. Údajně to není pravda a je lepší neředit. No jak říkám je to zkušenost pro příště.

Šány

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

no jo, já tu moji koktávku sice v garáži mám ale ta není vytápěná a je tam tak kolem nuly až -1 st.C. No ono je to ale celkem logický, jak mi ten technik vysvětlil. Ty hadičky a trysky pro ostřikovače mají údajně tak kolem 3mm a méně v průměru, tak se není co divit, že jestli tam nebyla pořádná směs, že to zamrzlo.

Šány.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar,

no jo, já tu moji koktávku sice v garáži mám ale ta není vytápěná a je tam tak kolem nuly až -1 st.C. No ono je to ale celkem logický, jak mi ten technik vysvětlil. Ty hadičky a trysky pro ostřikovače mají údajně tak kolem 3mm a méně v průměru, tak se není co divit, že jestli tam nebyla pořádná směs, že to zamrzlo.

Šány.

To mas pravdu. A kdyby ti to nezamrzlo uz v hadickach, tak to bude namrzat pri ostriku na skle. Taky neredim!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nebude vec audi, tohle mi delala i Fabia RS, spis bych rekl, ze ten ostrik pri kazdem x-tem ostriknuti skla bude nejaka novinka :) Pro vetsi bezpecnost a tak - ale taky by me to sralo...

To jsem nevedel ze to ma i Fabie, ale docela mi to tak vyhovuje...takhle kdyz chces ostrinout musis to petkrat zmacknout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vím, ale ted jsem jel do itálie, pak do prahy a 2x během tejdne dolejval, to je opruz. myslim, že novej passat neostřikuje tolik. tak holt asi budu muset vyměnit nádržku

Tak tolik nestříkej Luke. Kamarád má auto skoro rok a dolejval dneska cestou z práce vodu do ostřikovačů poprvé. (ani nevěděl jak otevřít "haupnu":-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musis cist, co pisou na tom kanystru s nemrz. kapalinou... nektera je urcena k redeni, nektera se redit nesmi, protoze pak "hrudkovati" a mrzne prave ta voda, kterou jsi pridal. Kapaliny jsou take na ruznem zaklade, v praxi ty, ktere jsou na bazi glykolu, tak jdou redit, ale ty na bazi lihu, rozhodne redit nejdou...

Zdravím pánové,

jen tak mezi náma co tam lijete? resp. používáte nějaké stupně ředění nebo neředíte vůbec? Mě se stala docela nepříjemná věc (mou vinou jak mi vysvětlil technik v servise) jsem kompletně zamrzl a nešel mi ani jeden ostřikovací systém. Vysvětlil mi, že nemám dbát na nějaké ředění a nalívat tak nejméně do -40 stupňů. Doteď mi nejedou ostřikovače světel. Přední a zadní se podařilo v servise v teplé garáži rozchodit. Je to docela dobrá zkušenost. Netušil jsem, že se nemá ředit i když je tam zpravidla nalepená nějaká tabulka. Údajně to není pravda a je lepší neředit. No jak říkám je to zkušenost pro příště.

Šány

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zamrzlé ostřikovače - nejhorší. Cestou z práce se nam to dnes stalo s kolegou a museli jsme se cca.5 km vracet do práglu, abysme tam nějakou tu nemrznoucí směs vůbec nalili. Nádobka byla prázdná (prej tam ještě nic nelil, co to auto koupil) tak sme tam nalili Glykosol do -30° a tak dlouho protáčel kolega ten motůrek až ten glykosol probil až ke sklu - zamrzla jen kapalina v hadičkách. Naštěstí B)

Okno omyto raději houbou s vodou na benzínce a jelo se domů. Ani jsme přesně netušili jak se u jeho Fiata otevírá samotná "haupna".

Myslím, že změna ostřiku světlometů změnit musí jít, ne? Když tam někdo jednou nadefinoval po 5 ostříknutích okna, tak by to mělo jít přenastavit. Jde o to, jak je to řízeno ty ostřikovače světel: jestli mechanicky nebo elektronicky. Kdyby to bylo elektronikou, tak to musí jít změnit natuty :palec:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zamrzlé ostřikovače - nejhorší. Cestou z práce se nam to dnes stalo s kolegou a museli jsme se cca.5 km vracet do práglu, abysme tam nějakou tu nemrznoucí směs vůbec nalili. Nádobka byla prázdná (prej tam ještě nic nelil, co to auto koupil) tak sme tam nalili Glykosol do -30° a tak dlouho protáčel kolega ten motůrek až ten glykosol probil až ke sklu - zamrzla jen kapalina v hadičkách. Naštěstí B)

Okno omyto raději houbou s vodou na benzínce a jelo se domů. Ani jsme přesně netušili jak se u jeho Fiata otevírá samotná "haupna".

Myslím, že změna ostřiku světlometů změnit musí jít, ne? Když tam někdo jednou nadefinoval po 5 ostříknutích okna, tak by to mělo jít přenastavit. Jde o to, jak je to řízeno ty ostřikovače světel: jestli mechanicky nebo elektronicky. Kdyby to bylo elektronikou, tak to musí jít změnit natuty :palec:

Vsadím se, že softwareově, jen to není standartní úkon, takže servis to neumí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musis cist, co pisou na tom kanystru s nemrz. kapalinou... nektera je urcena k redeni, nektera se redit nesmi, protoze pak "hrudkovati" a mrzne prave ta voda, kterou jsi pridal. Kapaliny jsou take na ruznem zaklade, v praxi ty, ktere jsou na bazi glykolu, tak jdou redit, ale ty na bazi lihu, rozhodne redit nejdou...

Zdravím příteli,

souhlasím, jak říkám, je to moje vina. Pro příště si dám větší pozor. Taky mě ten technik upozornil abych si dal hodně pozor na zadní ostřikovač. Údajně je tam na konci nějaká měděná trubička jak se to říká? z výroby "falcovaná", a ta s v těchto případech ráda trhá. Takže doporučil občas prostříkat. Kurňa, člověk aby myslel na tolik věcí.

Šány

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové,

jen tak mezi náma co tam lijete? resp. používáte nějaké stupně ředění nebo neředíte vůbec? Mě se stala docela nepříjemná věc (mou vinou jak mi vysvětlil technik v servise) jsem kompletně zamrzl a nešel mi ani jeden ostřikovací systém. Vysvětlil mi, že nemám dbát na nějaké ředění a nalívat tak nejméně do -40 stupňů. Doteď mi nejedou ostřikovače světel. Přední a zadní se podařilo v servise v teplé garáži rozchodit. Je to docela dobrá zkušenost. Netušil jsem, že se nemá ředit i když je tam zpravidla nalepená nějaká tabulka. Údajně to není pravda a je lepší neředit. No jak říkám je to zkušenost pro příště.

Šány

já kupuju do -40 st. a neředím... kvůli pár korunám nemá cenu riskovat zamrznutí! nemyslíš? :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...