Jenik3 Vloženo 5. leden 2008 Sdílet Vloženo 5. leden 2008 Zdar, dost se tu debati o motorech (66, 75, 110) a tak jsem se odhodlal poptat se, kdo by me svezl s tim naftakem a benzinem. Jiste je kupa clenu, kteri tyto motory pod kapotou maji. Zatim jsem ty motory nastrelil takto, ostatni verze apriori nevylucuju ze hry Na oplatku svezu s mym 1.8T. Nejlepe stredni cechy a asi o vikendu. kontakty pres SZ. H. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Doporucuju, az zas neco budem planovat v Mimoni prijet tam. Svezeni vseho druhu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 8. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Doporucuju, az zas neco budem planovat v Mimoni prijet tam. Svezeni vseho druhu A kde, ze se clovek o Mimoni dozvi??? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 8. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty Na tdi 66 jsem slysel samou chvalu. Nekteri jej hodnoti lepe, nez 81 nebo 96. Pro CZ silnice a dalnice, zda se byt dostacujici. Ty mas 66 nebo je tam chip na neco vic? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Stav se v Pardubicích a můžeš se svézt v 74kw... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Já nabízím svezení se 180 koňmi a 166 kilama 0-200 za 7,4 s Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.BuBaK Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 neni tad AGR a cip s krutiacim momentom okolo 290 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Já nabízím svezení se 180 koňmi a 166 kilama 0-200 za 7,4 s "... pozor kostelní věž vpravo.... " :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 (editace) Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty Hele, nenech se vysmat, mam taky 1,8T svoje soukrome upozornuju, ze nijak chipovane jako tvuj kamos a firemnim jezdim 1,9TDi 66kW octavkou a o nejakym to fouknuti si u toho dieselu do turba a jak to jede ... to si z nas snad delas srandu ne ? Postav si tu jeho 1,8T a tve 1,9TDi vedle sebe a dejte si sprint nebo pruzne zrychleni nebo cokoliv a pochopis, ze to je jen zkreslena predstava o tom jak ti to tahne Editováno: 13. leden 2008, autor: MichalF Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 (editace) Tak nak to bude , ja mel taky poprve u 96Kw octy pocit ze to jede jako 1,8T ale u nafty te to vic tlaci do sedacek ale ve finale tolik nejede, o vanocich co sem byl v mimoni tak sem myslel ze siriove ORS ujedu ale mam navrch tak na 2,3 pak tak nastejno a od 150me benzinu uz trochu ujizdi... a to mam 180PS+ a cca 385NM+... v TDi Editováno: 13. leden 2008, autor: JasteR Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 aLe klidne se muze udelat sraz v Mimoni a uvidite sami ale muselo by prijet co nejvic aut... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Presne jak rekl JasterR ! A Mimon bude hned jak bude sucho a hezky pocasi Viz sekce O1-Motor-CIMBU MOTORSPORT Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Tak hlavně dejte včas vědět taky bych se rád připoji TDI 66kw (trysky 81kw chip sport motor) teď údajně 90kw Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 Jaster teť mě tak napadá proč jsi vybral pro takové ladění nejslabší TDI ? Kdybys tehda zvolil sériovou RS a zainvestoval do ni tolik jako do svého TDI tak bys měl dnes asi slušnou raketu se kerou by jsi udělal pořádný rozruch na každém srazu. Takhle jsi uvalil spoustu peněz a svezeš se podobně jako já v sériovém RSku. Nic proti tvým upravám, naopak máš můj obdiv Jen jsi podle mě vybral trochu nevhodnou výchozí motorizaci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 13. leden 2008 Sdílet Vloženo 13. leden 2008 (editace) Jaster teť mě tak napadá proč jsi vybral pro takové ladění nejslabší TDI ? Kdybys tehda zvolil sériovou RS a zainvestoval do ni tolik jako do svého TDI tak bys měl dnes asi slušnou raketu se kerou by jsi udělal pořádný rozruch na každém srazu. Takhle jsi uvalil spoustu peněz a svezeš se podobně jako já v sériovém RSku. Nic proti tvým upravám, naopak máš můj obdiv Jen jsi podle mě vybral trochu nevhodnou výchozí motorizaci Znas to v te dobe nebyli penize na lepsi navic 66/81Kw TDi je od MR02 krom trysek shodne (a 96Kw je drahy i dneska kolem 300t.) a pocital sem, ze najizdim vice km a ber taky, ze ja kdyz to protahnu, tak jedu max za 8L a s ORS sem jel za 13L a vic... ale kdyz to vezmu zpetne tak by se asi vyplatila vic ORS a LPG .. Editováno: 13. leden 2008, autor: JasteR Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 14. leden 2008 Sdílet Vloženo 14. leden 2008 Znas to v te dobe nebyli penize na lepsi navic 66/81Kw TDi je od MR02 krom trysek shodne (a 96Kw je drahy i dneska kolem 300t.) a pocital sem, ze najizdim vice km a ber taky, ze ja kdyz to protahnu, tak jedu max za 8L a s ORS sem jel za 13L a vic... ale kdyz to vezmu zpetne tak by se asi vyplatila vic ORS a LPG .. Taky se přidám ze začátku jsem taky scháněl ORS ,ale taky toho dost najezdím (35000km ročně) a ta spotřeba mě dost odradila kolem 10l/100km proto mám také TDI není to sice ORS ,ale zatím je to pro mě dostačující Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Jaster teť mě tak napadá proč jsi vybral pro takové ladění nejslabší TDI ? Kdybys tehda zvolil sériovou RS a zainvestoval do ni tolik jako do svého TDI tak bys měl dnes asi slušnou raketu se kerou by jsi udělal pořádný rozruch na každém srazu. Takhle jsi uvalil spoustu peněz a svezeš se podobně jako já v sériovém RSku. Nic proti tvým upravám, naopak máš můj obdiv Jen jsi podle mě vybral trochu nevhodnou výchozí motorizaci Tak nejako. Ja viem, že je to o peniazoch, to je fakt, ale nechápem tých, čo si chcú nadupať 66 ky....Fakt by som zvolil potom tie silnejšie verzie a tunil tie. Ale jedna vec je istá, do mesta je najlepšia 66 - ka a to všeobecne. A to som vyskúšal snáď všetky dostupné ropáky, až po najnovší, najsilnejší Pasat. Mňa by ani nenapadlo tunit moju 66 -ku, to by som ju predal a kúpil aspoň 81 -ku. Ale ja to neurobím, lebo to mám, ako rodinné premiestňovadlo, z úžasnou spotrebou, aj v meste, kde jazdím určite 70-80 % Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drapek Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Tak nejako. Ja viem, že je to o peniazoch, to je fakt, ale nechápem tých, čo si chcú nadupať 66 ky....Fakt by som zvolil potom tie silnejšie verzie a tunil tie. Ale jedna vec je istá, do mesta je najlepšia 66 - ka a to všeobecne. A to som vyskúšal snáď všetky dostupné ropáky, až po najnovší, najsilnejší Pasat. Mňa by ani nenapadlo tunit moju 66 -ku, to by som ju predal a kúpil aspoň 81 -ku. Ale ja to neurobím, lebo to mám, ako rodinné premiestňovadlo, z úžasnou spotrebou, aj v meste, kde jazdím určite 70-80 % až na to že ta 66 se od 81 liší pouze vstřikami a turbem,takže je jedno jestli upravovat 66kw nebo 81kw Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
camron Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty Jo, a teď tu o Budulínkovi... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gaza01 Vloženo 21. leden 2008 Sdílet Vloženo 21. leden 2008 Já nabízím svezení se 180 koňmi a 166 kilama 0-200 za 7,4 s beru a kdy se můžu stavit? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
topi Vloženo 22. leden 2008 Sdílet Vloženo 22. leden 2008 až na to že ta 66 se od 81 liší pouze vstřikami a turbem,takže je jedno jestli upravovat 66kw nebo 81kw Myslíš ? Čo dostaneš (kW /Nm) zo 66 -ky s malým turbom a malými strykmi ? Toľko, čo má pôvodne cca 81 -ka. Do 81 ky už nemusíš dávať väčšie turbo a striky... Podľa mňa, ani turbo, ani striky nie sú "lacná" záležitosť. No a preto si myslím, že je rozumnejšie a lcnejšie začať s tuningom silnejšieho auta, alebo ešte silnejšieho.... Súhlasiš ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miki RS Vloženo 23. leden 2008 Sdílet Vloženo 23. leden 2008 (editace) Mam TDi 66 kw, kolega ma 1,8 turbo vycipovane temer maximalne,bol ale velmi prekvapeny ako dokaze tdi zrychlit ked to fukne poriadne do turba,hned uvazoval o zmene na TDi a smaimalnym cipom, potom to bude zrat travu okolo cesty Pane bubak toto je tak nepravděpodobné až jsem si to musel změřit: Změřil jsem na třech motorech pružné zrychlení na 3jku z 60 až 100 km/h a dopadlo to takto: 1.9 TDI 66 kW - 6,8 s 1.8T 110 kW - 4,7 s 2.8 V6 142 kW - 5 s Takže nefoukejte nám tady tolik Editováno: 23. leden 2008, autor: Miki RS Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 Vždyť TDI 66kw je snad ještě horší než atmosféra 1.6i 75kw, ne? TO se přeci vůbec nedá srovnávat s 1.8T:-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 4. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 Vždyť TDI 66kw je snad ještě horší než atmosféra 1.6i 75kw, ne? TO se přeci vůbec nedá srovnávat s 1.8T:-) 1 - Pokračovat v diskuzi po třech letech...klobouk dolů! 2 - Mimoň je výborné místo na testování. Jen se vždy bojím, zda to na konci dráhy dolů ubrzdím :-) 3 - Papírově je 1.6 benál silnější než 1.9 uhlák, ale prakticky o tom přesvědčenej nejsem. Jel jsem v upravené 66Kw a je to pěkný hukot. Myslím, že 1.6 benál se dál neupravovaly. Srovnávat obě motorizace s naší 1.8T, tak to néé. To je můj mazel s 20 ventilama :-) H. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky