Přejít na obsah

Reklamace


DUsoft

Doporučené příspěvky

vymena softu v Streame prijem ani len naznakom nezlepsila, aspon u mna. a to byvam na uplnej rovine a este nedaleko vysielaca. ale v poslednej dobe mi to zacina byt uplne jedno, aj tak sa tie radia nedaju pocuvat. vzdy si napalim co ma akurat bavi pocuvat, spravim si na RW nejaky dobry vyber a nech si to uz skrci kolko chce...zvolil som rezignovany postoj :D ale fakt radio za 13000 SKK by mohlo hrat lepsie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem do Boleslavi poslal tohle :

Dobrý den,

jsem majitelem již 3. vozu Škoda Octavia a 8. vozu zn. Škoda vůbec. Ten poslední je Octavia II. combi 2.0 TDI. Mám dílem dotaz a dílem reklamaci, kterou ale nechci řešit s autorizovaným servisem.

V loňském roce, koncem léta, jsem byl nucen vyměnit obě zadní pneu (Dunlop SP01, 225/45/17) z důvodu totálního opotřebení vnitřní strany pneu až na plátno. Naštěstí jsem v průběhu sezony pneu přehodil na nápravách, takže mi přední gumy vydržely alespoň do doby přezutí na zimní sadu. V době, kdy jsem destrukci pneu (což je asi nejvýstižnější výraz pro to, co se s nimi stalo) zjistil, navštívil jsem autorizovaný servis, který konstatoval vadnou geometrii zadní nápravy a seřídil jí. Pokoušel jsem se vyreklamovat toto, jako závadu, která měla přímý vliv na zničení pneumatik, ale neuspěl jsem s tím, že náhradu nelze dle směrnic výrobce vozidla v tomto případě nijak uplatňovat. Vůz byl zakoupen v 2/2005 a v té době měl najeto cca 25 000 km.

Ještě musím zdůraznit jednu skutečnost a sice, že průvodním jevem vadné geometrie bylo citelné odskakování "zadku" vozidla do strany v zatáčkách, které se projevovalo již od zakoupení vozu. Protože ale mám sportovní úpravu podvozku s širokými pneumatikami, na jakých jsem nikdy předtím nejezdil, přičítal jsem tomu zmíněný jev.

Rovněž chci zdůraznit, že jako zkušený řidič, s téměř milionem najetých km, nemám problém vyhýbat se na vozovkách různým výtlukům a kanálům a jako majitel nového vozu po jiných komunikacích než první třídy nejezdím. Tím chci předejít pouze polemice o tom, zda jsem si "rozhození" geometrie nezpůsobil sám. Chápu, že víceprvková zadní náprava může být k tomuto náchylnější, nicméně za 9 let, co s Octáviemi jezdím, jsem do té doby nechal seřizovat geometrie snad pouze 3x, a to vždy pouze preventivně a nikdy jsem žádnou pneumatiku nepravidelně nesjel.

Vážení, možná by jste se nyní mohli ptát, proč s reklamací přicházím po tak dlouhé době. Odpovědˇ je tato :

1) přejímací technik v servisu Škoda vyloučil možnost uplatnění reklamace a náhrady pneu.

2) Jsem nejen řidič, ale velký fanda motoristického sportu a alespoň prozatím ještě příznivec značky Škoda. Proto je mým koníčkem chatovat po internetu na forech škodováckých nadšenců. Tady jsem se dočetl nejen to, že efekt odskakování "zadku" vozidla registruje řada majitelů Octávie II, ale narazil jsem nejméně na dva další případy stejného zničení pneumatik, kdy v jednom případě dokonce na dálnici v zahraničí dotyčnému pisateli zadní pneu praskla ve vysoké rychlosti. Foto roztrhané pneu i té, která to "přežila" byly přiloženy. Opět byla naprosto prošoupána vnitřní strana. Tyto informace ale pochopitelně sbírám postupně a náhodně.

3) Po seřízení geometrie a přezutí 2 ks nových letních pneu jsem najezdil ještě možná 2 000 km a poté jsem přezul na pneu zimní, s šířkou 205 mm. Po celou dobu od seřízení, což je dnes cca 30 000 km, již žádné odskakování zadní nápravy nepozoruji a pneumatiky se sjíždí zcela rovnoměrně.

Protože jsem na základě získaných informací a vlastní zkušenosti nabyl nezvratného přesvědčení, že od samého počátku byla geometrie nápravy z výroby buď nesprávně seřízena nebo nedostatečně utaženy její části, čímž následně vzniklo předčasné opotřebení pneumatik, ptám se, jak hodlá výrobce k této skutečnosti přistoupit. Dále mne zajímá, zda se nejedná o vadu, která měla být preventivně kontrolována na všech vozech tak, jak tomu bylo např. v souvislosti s dvouhmotnostním setrvačníkem v nedávné době. Domnívám se totiž, že takový charakter vady má zásadní vliv na ohrožení bezpečnosti v silničním provozu a považoval bych za téměř trestuhodné, pokud by o ní výrobce věděl a včas ji neřešil. V žádném případě nedávám vinu servisu, do kterého jezdím, protože ke mně vždy přistupují s maximální snahou vyhovět a jsem s jejich službami spokojen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro JirkuK - přeji ti z celého srdce, aby jsi uspěl.

Psal jsem o problému se zadním stěračem na OII v jiné sekci, možná by to patřilo i sem, ale tehdy se na toto téma tam diskutovalo.

Měl jsem podobný problém u předešlého auta. Také jsem psal tech.řediteli a výsledek ??? . Prostě zpráva zpět do servisu, kde jsem koupil auto a že tam to budou řešit (byl to Peugeot, ale to sem nepatří). Stejně za dva roky záruky se nic nevyřešilo. Do toho pár pro ně drobností ?, kdy jsem řekl, že nebudu sponzorem Peugeota. Proto jsem se vrátil zpět do ŠKODA Auto. Předtím jsem měl OI (1,9 TDi 81kW, model 2000) a strašně mě bolely záda ze sedaček. Dost jezdím a hlavně při delších cestách to bylo utrpení. Chtěl jsem SUPERB, ale tehdy to byl balík pro OI, když bych chtěl jen jiné sedačky. Tak jsme si se ženou řekli, že zkusíme jinou značku a to byl průs.. . Hlavně, že je to za námi a jsem zpět.

Šel jsem pro SUPERBa, ale jak jsem se svezl v OII Combi, tak jsem si řekl, že to není špatné (foto vidíš).

JEŠTĚ JEDNOU TI PŘEJI ABY TI TA REKLAMACE VYŠLA !!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

díky za projevenou účast, ale jde mi především o to, aby někdo uznal, že je chyba na jejich straně. Jestli mi něco nahraděj nebo ne, je pro mně až na druhým místě. Prostě mě apriory sere, že je tu evidentní závada, o který mluví řada majitelů O II a nic se neděje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pridam aj ja co som uz reklamoval:

-Vrzgajuca predna naprava (odstranene)

-Odlepujuci sa strieborny pasik na palubovke (objednane)

-Zle sa zatvaraju dvere u vodica

Ako odtsranili tie zle sa zatvarajuce dvere? Mam ten isty problem ale aj na zadnych (mam combi)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:o Tak ze bych musel reklamovat uz i ja?? Panove, dnes jsem si vsiml, ze kdyz stojim a tocim volantem "na sucho" tak jdou od predu divny zvuky - jak kdyby odchazelo servo nebo jelo na 110% a je to takovy "vrzani" a lehky poskakovani volantu :( doufam ze neodchazi servo? cim to? Jedna se o 1,6FSI 20.000 najeto- -u predchozich aut Ford Escort GHIA 1.8TD 1997 a VW Golf IV 1.6MPI 2001 byl klid - upozornuju ze obe natocily hodne pres 200.000 km..... <_<
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dostal jsem na svoji reklamaci rychlou a šalamounskou odpovědˇ. Jak se říká, dneska na blbce nenarazíš :

Vážený pane,

vážím si Vaší důvěry, se kterou jste se obrátil přímo na výrobní závod. Současně bych chtěl poděkovat za Vaši přízeň značce Škoda, kterou ji projevujete opakovanou koupí vozů z její produkce.

Nebudu se pouštět do argumentů o provozních podmínkách, ve kterých vůz jezdí. Neevidujeme však závadovost v nastavení geometrie již z výrobního závodu, a proto nebylo přistoupeno k Vámi popisované kontrole zadní nápravy vozů Octavia II. Průběžná kontrola stavu opotřebení pneumatik zůstává i nadále na obsluze vozu, a to platí obzvlášť u prodloužených servisních intervalů. Proto všechny podněty ve věci geometrie jsou řešeny smluvní servisní sítí Škoda individuálně, a to vždy s ohledem na stáří vozu a jeho proběh kilometrů.

Protože mi není z Vašeho emailu znám Váš kmenový servis, nemohl jsem tak s jeho vedením projednat způsob řešení Vašeho podnětu. Dovoluji si Vám tak doporučit, abyste se s tímto emailem obrátil na vedení opravny, která může posoudit zpětně celou záležitost, konzultovat se mnou možnosti dalšího postupu, a to na základě poskytnutých podkladů k Vašemu vozidlu.

Věřím, že uvedeným postupem bude celá záležitost vyřízena k Vaší spokojenosti, a že i nadále budete s důvěrou užívat vůz Škoda Octavia II.

Podávám Vám tuto zprávu a jsem s pozdravem

Ing. Martin Loutocký

Péče o zákazníka

To, co tady kdekdo píše, že mu uskakuje prdel, což je jak jsem dneska naprosto přesvědčen špatnou geometrií, ten pán ve svém mailu elegantně přešel. Takže jsem tam, co jsem byl. Nezklamali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridam dalsiu zavadu....

Jedna sa o vrzgajucu schranku na okuliare. Ked je teplota v kabine nizsia (nemam to presne zmerane ale odhad ked je pod cca 15 stupnov) pri otvarani/zatvarani to pekelne vrzga - mam vtedy pocit ako keby som sedel v nejakom starom alebo lacnom aute :angry::angry::angry:

Uz mi to dlho lezie na nervy, ale kedze v chladnejsom pocasi sa okuliare menej pouzivaju tak som to zvladal....

pre lepsiu predstavu prikladam male video (format 3gp) z mobilu Nokia...sorry za zlu kvalitu. Na prehranie je treba kodek.

Navyse je cely vnutrajsok tejto schranky spinavy (taky cierny povlak)... :angry:

A to ani nehovorim ze nepasuje presne (lava strana trocha odstava...) :angry:

Auto ma najazdene 19,000km, kup. 06/2005.

Pri najblizsej navsteve servisu to budem reklamovat...som zvedavy co oni na to... :unsure:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro JirkuK :

Měl jsem podobnou zkušenost. Taky mě poslali zpátky na řešení do servisu (viz. výše popsáno). Tehdy jsem to řešil s hlavním technikem a ředitelem.

Zajeď do servisu a ukaž odpověď a trvej na prošetření tvé žádosti a nejlépe i s ředitelem servisu.

Držím ti pěsti ať to vyjde!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Boco - na reklamovanie toho povlaku rýchle zabudni, to je bohužiaľ pomerne bežná vlastnosť plastov, jednoducho nachytajú drobný prach. Pekne si to utri a teš sa, kým tam prach nebude zase. A nedeje sa to len v autách ale aj v pomerne čistom prostredí to robia napríklad plastové rozvádzače. Bohužiaľ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...