mattyy Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 (editace) Rano kdyz chci nastartovat a je vetsi zima kolem nuly, tak jde z tuha nastartovat, docela dlouho, nepravidelny toceni motoru, kour z vyfuku atd.. Kdyz to hned po strartu chcipnu a zkusim to znovu, tak je to uz v pohode, na prvni otoceni, starter mam novej, co to sakra muze byt? Znamej mechanik nedokaze odhadnout:( .. je to O1 r.v. 2002, 1.9TDI 66kw + chip Editováno: 18. Únor 2008, autor: mattyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Rano kdyz chci nastartovat a je vetsi zima kolem nuly, tak jde z tuha nastartovat, docela dlouho, nepravidelny toceni motoru, kour z vyfuku atd.. Kdyz to hned po strartu chcipnu a zkusim to znovu, tak je to uz v pohode, na prvni otoceni, starter mam novej, co to sakra muze byt? Znamej mechanik nedokaze odhadnout:( .. je to O1 r.v. 2002 keby si si ako novy clen fora precital pravidla fora tak by si vedel ze mas najprv pouzit hladanie. o zlych startoch v zime je tu tolko tem ze by si sa cudoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 18. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 keby si si ako novy clen fora precital pravidla fora tak by si vedel ze mas najprv pouzit hladanie. o zlych startoch v zime je tu tolko tem ze by si sa cudoval... Jo ale to co sem nasel tak to bylo k 1.8 turbo RS, a u TDI se jim nedusi ale dlouho chytá, mě se dusí, čoudí atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 tak jako první bych zkusil žhavičky, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 18. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 cetl sem hodne o tom a vsechny rady si opsal a zeptam se na to, ale nikdo tu nepsal, ze mu kouri, zacne se rychleji tocit, pak zas pomaleji, pak rychleji, s divnym zvukem chytne a pak uz vse normal, nema nekdo radu kdo uz tento problem vyresil? Zhavičky promereny a vypadaj byt ok:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 cetl sem hodne o tom a vsechny rady si opsal a zeptam se na to, ale nikdo tu nepsal, ze mu kouri, zacne se rychleji tocit, pak zas pomaleji, pak rychleji, s divnym zvukem chytne a pak uz vse normal, nema nekdo radu kdo uz tento problem vyresil? Zhavičky promereny a vypadaj byt ok:( zkusil bych žhavičky,tenhle problém vydejchávám taky,dnes jsem koupil žhavičky NGK,ráno uvidíme,pokud se dostanu v práci na net tak ti písnu,pokud ne tak až večer,jinak by to dál mohlo být teplotní čidlo motoru nebo nafty,to je ale v čerpadle a to doma nevyměníš,leda čerpadlo za čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 ráno +4C a bez kouře a na první škrt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 ráno +4C a bez kouře a na první škrt Takze OK? Bylo to tim? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 19. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 ráno +4C a bez kouře a na první škrt tak svicky uz sou v teple, jen je namontovat a uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 dej vedet, resim to samy, starter mesic starej, zhavicky tak 2 roky, coz se mi nezda, ze by uz byly ko? ale mozny je vsechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 U mne to byly žhavičky.Ze čtyř to chytalo na jednu.Po výměně OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 U mne to byly žhavičky.Ze čtyř to chytalo na jednu.Po výměně OK. ze sa dusi to je podla mna preto lebo sa ti nechytia vsetky valce. aj mne to robilo. az to bolelo ked som pocul co za zvuky motor vydava. nasledovala diagnostika a vysledok bol ten ze dve zhavicky boli odpalene. uz asi mesiac mam vsetky zhavicky nove a chyta to na prvykrat aj pri -10. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 U mne to byly žhavičky.Ze čtyř to chytalo na jednu.Po výměně OK. Jak koukam moje diagnostika po telefonu funguje, jses druhej v tomhle tematu co to se mnou resil a oba OK. ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Jak koukam moje diagnostika po telefonu funguje, jses druhej v tomhle tematu co to se mnou resil a oba OK. ;) JO,jo.Kdo umí,umí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 takže jsem tedy popsalvýše že jsem měnil žhavičky,ráno jsem nic nezaregistroval,chytlo na otočení,odpoledne jsemkoukalznovu při dením světle,tak při +6C to chytlo o5 na škrt,ale malý obláček tam byl,opravdu jen malý,ale s novýma žhavičema zhasne kontrolka žhavení asi po 3 sek. ,což by se mohlo nastavit vagem a snad to zmizí úplně,jinak vám řeknu,NGK D-power 4 ks za 1220 kč sem myslel že mně jebne o tej mojí bytnej ani nemluvím,navíc bosche stály jen o 100 kč méně,ale nabízí taky méně muziky,to ty japonci mám zkušenost z favorita,furt jsem měnilměnil až koupil NGK a když jsem ho prodával měli asi 35 tis/km a šly furt na brnk a to jsem je ani neseřizoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 zatím furt gut asi to vážně bylo těma žhavičema,i když ten malý obláček tam je i ted když je +10 C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 24. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 zatím furt gut asi to vážně bylo těma žhavičema,i když ten malý obláček tam je i ted když je +10 C u me problem stale trva, ale uz tolik nekouri ale prijde mi, ze toci rano pomalu, muze to byt baterkou? po prvnim startu uz toci rychle ale porad to neni na drc, rano ale toci toci a toci ale pomalu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 u me problem stale trva, ale uz tolik nekouri ale prijde mi, ze toci rano pomalu, muze to byt baterkou? po prvnim startu uz toci rychle ale porad to neni na drc, rano ale toci toci a toci ale pomalu pocatek vstriku mas OK?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 24. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 pocatek vstriku mas OK?? nastavili mi predvstrik, davku paliva, novy starter, zhavicky a porad nic :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 (editace) nastavili mi predvstrik, davku paliva, novy starter, zhavicky a porad nic :( tak at ho zvednou na max prodlouzi dobu zhaveni..lehce a kontrola cidla teploty, zkus ho i treba pri studenem startu odpojit co to bude delat. Editováno: 24. Únor 2008, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 24. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 tak at ho zvednou na max prodlouzi dobu zhaveni..lehce a kontrola cidla teploty, zkus ho i treba pri studenem startu odpojit co to bude delat. jelikoz jsem ted ve skotsku tak to bude obtizne.. popis mi prosim podrobneji jak odpojim to cidlo? Je to na chladici nekde ne? Je to slozity? Neposeru tim nic? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Únor 2008 Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 (editace) jelikoz jsem ted ve skotsku tak to bude obtizne.. popis mi prosim podrobneji jak odpojim to cidlo? Je to na chladici nekde ne? Je to slozity? Neposeru tim nic? Diky Neni to na chladici.Je to vzadu u hlavy.V pohode to odpojis jen zvednes kapotu. Podivej se nekam do dilenske prirucky, tady na foru je i ke stazeni asi.Tim nasimujujes studeny start. Max zustane jen zavada v pameti ale to nevadi. Editováno: 24. Únor 2008, autor: TDIfun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 24. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 24. Únor 2008 Neni to na chladici.Je to vzadu u hlavy.V pohode to odpojis jen zvednes kapotu. Podivej se nekam do dilenske prirucky, tady na foru je i ke stazeni asi.Tim nasimujujes studeny start. Max zustane jen zavada v pameti ale to nevadi. ok.. zkusim to.. diky za rady a pak se ozvu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 25. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 Jelikoz je tu ve skotsku pomaly ínternet tak to asi nikdy nestahnu .. neslo by to nejak specifikovat abych nemusel tu prirucku stahovat?? Jako treba - musis sundat kryt, pak po prave ruce budes mit kabely od ..... atd? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mattyy Vloženo 29. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 29. Únor 2008 Nemate nekdo PROSIM foto motoru , kde je ukazany teplotni cidlo? Nebo alespon problizne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.