Indi Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Ten EGR ventil budeš muset vyměnit a poté ho odstavit. A taky udělat něco s odvětráním motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 11. Květen 2008 Sdílet Vloženo 11. Květen 2008 Indy napis to prosim nejak presneji ani nevim co to je kolik si mam pripravit ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j-novis Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Já bych to asi vyměnil,mě stálo na 2,5 výměnou 9000,-kč,tak to bude nějak podobný.Kdyby jsi chtěl,je to v klíčanech,ale jsou tam jenom do 16:00 a v pátek do 15:00.Když pojedeš od Zdib po starý teplický a přijedeš do Klíčen,na první křižovatce vlevo a asi po 100m je po pravé straně taková patrová panelová budova,vchod je zezadu té budovy.Bohužel nemám telefon,našel jsem ho tenkrát v annonci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miky-Praha Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 To je bohužel nemoc Superbů - má to snad každý, koho znám - dle mého to nemá cenu měnit - začne to rosit znovu, každý mechanik se kterým jsem se o tom bavil mi řekl to samé - neměnit a holt jednou za čas umýt motor. Jsou to vyhozený peníze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Jinak já mu odpověděl na SZ aby jste si nemysleli, že na to kašlu. Ono to jde vyřešit, ale jen když se udělají určité úpravy, ale on chtěl aby to bylo jako origo. A to jde jen výměnou a výměnou a výměnou. Ten ventil stojí cca 6200,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 Beru od Indyho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pulper Vloženo 13. Květen 2008 Sdílet Vloženo 13. Květen 2008 To je bohužel nemoc Superbů - má to snad každý, koho znám - dle mého to nemá cenu měnit - začne to rosit znovu, každý mechanik se kterým jsem se o tom bavil mi řekl to samé - neměnit a holt jednou za čas umýt motor. Jsou to vyhozený peníze Pripojuju se k Miky-Praha, me to zaclo slzit ve 110tis, ted mam 130tis a jezdi normalne. Taky mi mechanik rikal at to necham byt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Jj,tak ten šikula jsem já už mám po výměně O kroužků cca 12tis km a sucho,jen ten šikula který mi je měnil,dobře vymyslel,jak udělat aby To ani nerosilo,takže mu děkuji Ahoj šikulo, prosím dáš mi vědět jaké o kroužky jsi tam dal? Já jsem chtěl čistit škrtící klapku a málem mě taky bacilo, vypadalo to takto viz přílohy Mám Superb 1,8T 110kW co s tím? Měnil jsem svíčky a čistil škrticí klapku kvůli špatnému běhu motoru (při studeném motoru jako na tři válce). Už se to tu řešilo, ale až tak jasně co to je řečeno nebylo. Vypadalo to 5 dní o výborně, že je vyřešeno, ale včera auto zase cukalo, myslím že je tam olej. Může to být tímto ? .... při rozjezdu se zahltilo, nechtělo táhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 22. Květen 2008 Sdílet Vloženo 22. Květen 2008 Nemáš problém s "O" kroužky, ale s olejem v systému.Buď ti teče turbo a nebo funí motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 (editace) Nemáš problém s "O" kroužky, ale s olejem v systému.Buď ti teče turbo a nebo funí motor. Včera jsem to rozdělal znovu ale hadice byla jen mírně orošená a ani né celá. Na co bych se měl dál zaměřit? Totiž ta spodní hadice asi moc dobře netesní, resp. je taková volná... pls poradte. Editováno: 23. Květen 2008, autor: Martin P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 23. Květen 2008 Sdílet Vloženo 23. Květen 2008 Ty "bajonety" jsou volné skoro vždy, já to mám taky.Na co se zaměřit, těžko vysvětlit pokud nevíš jak motor a jeho řízení funguje. Olej se tam bere z odvětráni bloku a nebo z turba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 25. Květen 2008 Sdílet Vloženo 25. Květen 2008 Indy tak vymeneno a vsado tesni jak ma ...takze jeste jednou dekuju...... Jen maly postreh kdyz na nej tapnu tak do 4000ot tak tam ty otacky chvilku sou....co to ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 To s tím rosením bych neřešil to je normální jev pokud vám nebere litr oleje ne 1000/km (i to je dle manuálu normální!!!) Podívejte se na starý disely jsou zaolejovaný jak prase. Jinak ten olej v trubkách bude vždy odvětrání motoru a mazání turba a vzhledem k tomu kolik vzduchu tudy proteče tak normál. Výměna EGR jen vyhozený peníze - pokud funguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 Indy tak vymeneno a vsado tesni jak ma ...takze jeste jednou dekuju......Jen maly postreh kdyz na nej tapnu tak do 4000ot tak tam ty otacky chvilku sou....co to ??? Nz , to s tím volnoběhem nevím, ale taky jsem se s tím už párkrát setkal, neřešil jsem to. Možná tím jak se to utěsnilo, tak to začlo více strhávat olej co je v systému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petřík junior Vloženo 26. Květen 2008 Sdílet Vloženo 26. Květen 2008 Jo nebudu to resit.....vycistil sem jeste vsady hadice co sou v systemu bylo tam tak staprdle oleje ani ne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin P. Vloženo 4. Červen 2008 Sdílet Vloženo 4. Červen 2008 (editace) Tak jsem dal auto se závadou mechanikovi, olej v hadici říkal že je to normální vec = takže vůbec neřešil, no a škubání řešil výměnou nových hadiček (ty tenké), že by to mělo být ono, ale nic se nezměnilo jen ten efekt ještě posílil. Takže cca ted po týdnu je pravděpodobnost špatného startu jako na 3válce něco kolem 99%. Vyjímka byla včera start kolem 18h jízda cca 10km, přestávka 3hod, start = výborný bez známky špatného běhu jen nepatrné trhnutí při rozjezdu (jako by zapadlo "ozubené kolo") jízda město 6km, zastávka 3hod a pak start opět pohoda..... Tak nevím, vypovídá to o něčem? PS: Neděle špatný start cca v 19hod 30km, přestávka cca 15min a opět špatný start (mírné projevy nekultivanosti chodu při akceleraci). Bylo po dešti.Teplota cca 19st. Tlak čerpadla prý měřil a palivový filtr neměnil. Auto má 94tis a jezdí na plyn takže asi nebude zanešený. Všechny tyto projevy se dějí při "klasickém" chodu na bezín, LPG v tom nehraje roli... je vypnuté. Editováno: 6. Červen 2008, autor: Martin P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Chcem zaslepit EGR Je tu na fore niekde navod ako na to? neviem ho nikde najst. Ties mam celí EGR od oleja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Indi Vloženo 21. Únor 2009 Sdílet Vloženo 21. Únor 2009 Kdyby jsis tohle téma pročet od začátku, tak zjistíš, že zaslepení problém ůniku oleje nevyřeší. Tak nebuď líny a trochu se snaž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Ale ja ho nechcem zaslepit koli uniku oleja ale preto ze niesom niaky ekomaniak a nechcem si zbytočne zasierať motor. Blbo som to napisal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 22. Únor 2009 Sdílet Vloženo 22. Únor 2009 Muzem ti to udelat softwerove v ecu omezit a Indi da mechanicky blindu. Nebude to hazet chybu a bude to OK.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 2. Duben 2009 Sdílet Vloženo 2. Duben 2009 moc bych to pánové neřešil .. ty uniky oleje tam budou .. tak i tak .. zvlášt když turbo už propouští více... ty nacvakávací bajonetové hadice byl čert dlužen .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Co sa tyka oleja v Intercooleru tak to je normal. Kazde turbo pusta. Cooler je polozeny najnizsie tak sa to tam drzi. Ja ked som ho mal vonku, tak som vylial asi 2 dcl oleja a vycistil ho... Turbo prepusta asi tak ako kazdy motor zerie olej. Neni motor co olej nezerie. Absolutna tesnost neexistuje. Len jeden zerie 1 dcl na 15 000 km a druhy moze 2 litre. Caff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom4sk0 Vloženo 23. Únor 2010 Sdílet Vloženo 23. Únor 2010 Muzem ti to udelat softwerove v ecu omezit a Indi da mechanicky blindu. Nebude to hazet chybu a bude to OK.. Neviete ci existuje neico taketo na slovensku kto by to vedel urobit ? lebo mam pocit ze tu nikto taky neexistuje .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tim 35 Vloženo 10. leden 2011 Sdílet Vloženo 10. leden 2011 Te EGR se dá koupit za 3900 v Škoda autodíly a už nemá ty dirky.Mám ho tam rok a funguje 100%.Jak auto projde emisema, když ventil napomáhá lepším emisím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.