Přejít na obsah

Chlazení plnícího vzduchu


Laras

Doporučené příspěvky

Já bych to asi vyměnil,mě stálo na 2,5 výměnou 9000,-kč,tak to bude nějak podobný.Kdyby jsi chtěl,je to v klíčanech,ale jsou tam jenom do 16:00 a v pátek do 15:00.Když pojedeš od Zdib po starý teplický a přijedeš do Klíčen,na první křižovatce vlevo a asi po 100m je po pravé straně taková patrová panelová budova,vchod je zezadu té budovy.Bohužel nemám telefon,našel jsem ho tenkrát v annonci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je bohužel nemoc Superbů - má to snad každý, koho znám - dle mého to nemá cenu měnit - začne to rosit znovu, každý mechanik se kterým jsem se o tom bavil mi řekl to samé - neměnit a holt jednou za čas umýt motor. Jsou to vyhozený peníze

Pripojuju se k Miky-Praha, me to zaclo slzit ve 110tis, ted mam 130tis a jezdi normalne. Taky mi mechanik rikal at to necham byt.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Jj,tak ten šikula jsem já ;) už mám po výměně O kroužků cca 12tis km a sucho,jen ten šikula který mi je měnil,dobře vymyslel,jak udělat aby To ani nerosilo,takže mu děkuji :palec2:

Ahoj šikulo, prosím dáš mi vědět jaké o kroužky jsi tam dal?

Já jsem chtěl čistit škrtící klapku a málem mě taky bacilo, vypadalo to takto viz přílohy

Mám Superb 1,8T 110kW co s tím?

Měnil jsem svíčky a čistil škrticí klapku kvůli špatnému běhu motoru (při studeném motoru jako na tři válce). Už se to tu řešilo, ale až tak jasně co to je řečeno nebylo. Vypadalo to 5 dní o výborně, že je vyřešeno, ale včera auto zase cukalo, myslím že je tam olej. Může to být tímto ? .... při rozjezdu se zahltilo, nechtělo táhnout.

post-18550-1211443852_thumb.jpg

post-18550-1211443860_thumb.jpg

post-18550-1211443864_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemáš problém s "O" kroužky, ale s olejem v systému.Buď ti teče turbo a nebo funí motor.

Včera jsem to rozdělal znovu ale hadice byla jen mírně orošená a ani né celá. Na co bych se měl dál zaměřit? Totiž ta spodní hadice asi moc dobře netesní, resp. je taková volná...

pls poradte.

Editováno: , autor: Martin P.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To s tím rosením bych neřešil to je normální jev pokud vám nebere litr oleje ne 1000/km (i to je dle manuálu normální!!!) Podívejte se na starý disely jsou zaolejovaný jak prase. Jinak ten olej v trubkách bude vždy odvětrání motoru a mazání turba a vzhledem k tomu kolik vzduchu tudy proteče tak normál. Výměna EGR jen vyhozený peníze - pokud funguje. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Indy tak vymeneno a vsado tesni jak ma ...takze -_- jeste jednou dekuju......

Jen maly postreh kdyz na nej tapnu tak do 4000ot tak tam ty otacky chvilku sou....co to ???

Nz ;) , to s tím volnoběhem nevím, ale taky jsem se s tím už párkrát setkal, neřešil jsem to.

Možná tím jak se to utěsnilo, tak to začlo více strhávat olej co je v systému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem dal auto se závadou mechanikovi, olej v hadici říkal že je to normální vec = takže vůbec neřešil, no a škubání řešil výměnou nových hadiček (ty tenké), že by to mělo být ono, ale nic se nezměnilo jen ten efekt ještě posílil. Takže cca ted po týdnu je pravděpodobnost špatného startu jako na 3válce něco kolem 99%.

Vyjímka byla včera start kolem 18h jízda cca 10km, přestávka 3hod, start = výborný bez známky špatného běhu jen nepatrné trhnutí při rozjezdu (jako by zapadlo "ozubené kolo") jízda město 6km, zastávka 3hod a pak start opět pohoda.....

Tak nevím, vypovídá to o něčem?

PS: Neděle špatný start cca v 19hod 30km, přestávka cca 15min a opět špatný start (mírné projevy nekultivanosti chodu při akceleraci). Bylo po dešti.Teplota cca 19st.

Tlak čerpadla prý měřil a palivový filtr neměnil. Auto má 94tis a jezdí na plyn takže asi nebude zanešený. Všechny tyto projevy se dějí při "klasickém" chodu na bezín, LPG v tom nehraje roli... je vypnuté.

Editováno: , autor: Martin P.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Co sa tyka oleja v Intercooleru tak to je normal. Kazde turbo pusta. Cooler je polozeny najnizsie tak sa to tam drzi. Ja ked som ho mal vonku, tak som vylial asi 2 dcl oleja a vycistil ho...

Turbo prepusta asi tak ako kazdy motor zerie olej. Neni motor co olej nezerie. Absolutna tesnost neexistuje. Len jeden zerie 1 dcl na 15 000 km a druhy moze 2 litre. Caff

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...