Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jo jako tak sem to myslel ;) spatne jsem to napsal, jinak mail uz sem mu poslal, a napsal jsem tam ze bychom potrebovali aby prijel do ostravy,jestli to nebude problem. tak uvidime co napise a kdy se ozve. :palec2: pak sem hned nakopiruju mail

Vloženo (editace)

Tak panove tohle mi napsal p.Janda z CIMBU

"Dobrý den,

děkuji za Váš zájem o naše produkty. Pokud bych měl přijet na Baník, museli by jste dát dohromady řekněme 10 aut a více. Od toho se potom odvíjí i cena jednotlivých úprav.

Dejte dohromady seznam potenciálních zájemců, jaký přesně mají typ a rok výroby autíčka a já Vám k tomu napíšu ceny...

Mr. Cimbu"

Takze po Vas panove kteri mate zajem, potrebuju napsat typ motoru a r.v. auta, zaroven i spocitam kolik nas zatim je.

Editováno: , autor: SERGEJ_3
Vloženo

Otázka je co by dokázal udělat z 1.4 44 kW. a jakej je rozdíl mezy silnější verzí přímo od Škodovky. Nechtěl bych jen 50kW, ale vyladit to jako tu silnější verzi i se sacím potrubím.

Vloženo
Takze do toho chipu nepujdu, jeste jim tam zkusim napsat ale asi ne, jelikoz i kdyby ta cena byla 2500 tak me by to vyslo na 6tacu museli by mi vymenit aj sani takze uvidim co mi reknou.

Proč musíš měnit sání?

Vloženo

jo rychleji se dostane vzduch do válců vlastně ty motory jsou skorem stejné jen ty slabší jsou uměle oslabeny sáním ktere vypadá jako harmonika

pak to trvá dýl než se dostane do válců proto silnější verze má sání přímé ale někde je tady na to přímo vlákno :palec2:

Vloženo (editace)

Takže by mi stačilo zvětšit průměr v tomto nejslabším místě? Musíš si to zvěčit, je to označené

post-15711-1239301871_thumb.jpg

Editováno: , autor: Woody
Vloženo

Hele montyku a co u me stim sanim teda? Kcemu se to dela? Z jakeho motoru se tam dava to sani? U me to taky je tak jak u woodyho? Myslis ze mi to pomuze, nejak to sani a ten chip? Jedna se mi hlavne o snizeni spotreby.

Vloženo

každopádně já mám 51kw a teď už 56kw mám to chipnuté a sem stím spokojenej a sání sem ještě neřešil ale také na to dojde

spotřeba šla dolů určitě :palec2: a je to živější a líp to táhne dobré při předjíždění reaguje bez prodlev okamžitě :palec2:

Vloženo
Hele montyku a co u me stim sanim teda? Kcemu se to dela? Z jakeho motoru se tam dava to sani? U me to taky je tak jak u woodyho? Myslis ze mi to pomuze, nejak to sani a ten chip? Jedna se mi hlavne o snizeni spotreby.

Odpovím ti já.Sací potrubí má u F I 44kw menší průměr než 50kw.Je to z fabriky komerčně uškrcený motor,aby měli dvě verze, slabší(levnější) a silnější(dražší).Tyto motory se liší jen tím potrubím,vačkovým hřídelem(nepodstatná změna) a softwarem řídicí jednotky.Z toho vyplývá,že menší dírou motor pořádně nenakrmíš i při čipnutí.Já jenom vyměnil to potrubí a na motoru je to znát,je živější a líp se vytáčí.Výměnou vačky se získá jen asi 2 až 3 koně a to není adekvátní ceně výměny. Spotřeba klesne díky zvýšenému kroutícímu momentu a nemusíš tomu tak šlapat na krk.Potrubí z 50kw motoru se dá celkem levně sehnat z bouraček.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...