Přejít na obsah

1.8 Turbo - kolik vám baští????


Epicop

Doporučené příspěvky

Zdravím majitele toho úžasného motoru 1.8T, který jsem si moc oblíbil a jen tak ho nevyměním. Rád bych se dozvěděl, jak jste na tom se spotřebou, abych měl taky srovnání. Co se týče mého auta, tak mám rok 2000, hatchback, motor AGU, chip od sportmotoru na 136kw, 290 Nm a sekvenční LPG. Jezdím hodně po Praze a to se pohybuju od 9 do 13l, silně to závisí na provozu. Včera jsem cestoval z Kašperských hor do Prahy, je o asi 150 km. Na okreskách jsem si udržoval stovku, na dálnici potom 120 km/h a když jsem dojížděl k baráku, tak mi počítač ukazoval 6,5l/100 km. To je fakt bomba. Když chci ale jezdit trošku svižněji, tak je spíš reállných tak 7,5 l/100 km, ale to je pořád nádhera, vezmu-li v potaz, že to má přes 200 koní a navíc jezdím na LPG za polovic. Co se týče provozu mimo město, tak majitelé TDI nebudou nikdy jezdit úsporněji (samozřejmě beru v úvahu provoz LPG). Jediné co bych moc ocenil, by byl šestý stupeň, nebo prostě delší pětka s delším převodem, motor zbytečně moc točí. Při 120 km/h mi točí 3.000 ot/min. Nevíte náhodou, zda není možné použít nějakou koncernovou převodovku s delšími převody, nebo nějaký 6kvalt??? :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím majitele toho úžasného motoru 1.8T, který jsem si moc oblíbil a jen tak ho nevyměním. Rád bych se dozvěděl, jak jste na tom se spotřebou, abych měl taky srovnání. Co se týče mého auta, tak mám rok 2000, hatchback, motor AGU, chip od sportmotoru na 136kw, 290 Nm a sekvenční LPG. Jezdím hodně po Praze a to se pohybuju od 9 do 13l, silně to závisí na provozu. Včera jsem cestoval z Kašperských hor do Prahy, je o asi 150 km. Na okreskách jsem si udržoval stovku, na dálnici potom 120 km/h a když jsem dojížděl k baráku, tak mi počítač ukazoval 6,5l/100 km. To je fakt bomba. Když chci ale jezdit trošku svižněji, tak je spíš reállných tak 7,5 l/100 km, ale to je pořád nádhera, vezmu-li v potaz, že to má přes 200 koní a navíc jezdím na LPG za polovic. Co se týče provozu mimo město, tak majitelé TDI nebudou nikdy jezdit úsporněji (samozřejmě beru v úvahu provoz LPG). Jediné co bych moc ocenil, by byl šestý stupeň, nebo prostě delší pětka s delším převodem, motor zbytečně moc točí. Při 120 km/h mi točí 3.000 ot/min. Nevíte náhodou, zda není možné použít nějakou koncernovou převodovku s delšími převody, nebo nějaký 6kvalt??? :feve:

Jedině převodovku z RS má spotřeba je kombinovaná 8-10l ale před 14dni když jsem se vracel v noci z hor všude halda sněhu tak jsem jel v klidku a za 120km jsem měl průměr 6.5l což je luxus ale dá se jezdit i za 12l lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedině převodovku z RS má spotřeba je kombinovaná 8-10l ale před 14dni když jsem se vracel v noci z hor všude halda sněhu tak jsem jel v klidku a za 120km jsem měl průměr 6.5l což je luxus ale dá se jezdit i za 12l lol

Hele a RSo má 6 kvalt? Nebo jinak poskládanej 5kvalt? Docela by mě to zajímalo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím majitele toho úžasného motoru 1.8T, který jsem si moc oblíbil a jen tak ho nevyměním. Rád bych se dozvěděl, jak jste na tom se spotřebou, abych měl taky srovnání. Co se týče mého auta, tak mám rok 2000, hatchback, motor AGU, chip od sportmotoru na 136kw, 290 Nm a sekvenční LPG. Jezdím hodně po Praze a to se pohybuju od 9 do 13l, silně to závisí na provozu. Včera jsem cestoval z Kašperských hor do Prahy, je o asi 150 km. Na okreskách jsem si udržoval stovku, na dálnici potom 120 km/h a když jsem dojížděl k baráku, tak mi počítač ukazoval 6,5l/100 km. To je fakt bomba. Když chci ale jezdit trošku svižněji, tak je spíš reállných tak 7,5 l/100 km, ale to je pořád nádhera, vezmu-li v potaz, že to má přes 200 koní a navíc jezdím na LPG za polovic. Co se týče provozu mimo město, tak majitelé TDI nebudou nikdy jezdit úsporněji (samozřejmě beru v úvahu provoz LPG). Jediné co bych moc ocenil, by byl šestý stupeň, nebo prostě delší pětka s delším převodem, motor zbytečně moc točí. Při 120 km/h mi točí 3.000 ot/min. Nevíte náhodou, zda není možné použít nějakou koncernovou převodovku s delšími převody, nebo nějaký 6kvalt??? :feve:

ahoj.tak ja mam presne ten isty model.AGU-hatchbak....po facelifte....spotreba ako udavas.robom trasu dlhu 450km tiez za nejakych 6.7 az 7.2...podla pc...v pohode a dost svizne.ale vyuzivam vahu auta,zbytocne nebrzdim a nevytacam ho..tiez som spokojny..rekord som mal podla pc raz 5.9l....skoro mi padli oci z jamky,ale bolo to len raz.pohodova,skor az pomala jazda po ceste 2 triedy na asi 40km useku...inac v pamati 2 mam dlhodobu 7,5 l...jazdim casto kratke trasy do prace a spat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím majitele toho úžasného motoru 1.8T, který jsem si moc oblíbil a jen tak ho nevyměním. Rád bych se dozvěděl, jak jste na tom se spotřebou, abych měl taky srovnání. Co se týče mého auta, tak mám rok 2000, hatchback, motor AGU, chip od sportmotoru na 136kw, 290 Nm a sekvenční LPG. Jezdím hodně po Praze a to se pohybuju od 9 do 13l, silně to závisí na provozu. Včera jsem cestoval z Kašperských hor do Prahy, je o asi 150 km. Na okreskách jsem si udržoval stovku, na dálnici potom 120 km/h a když jsem dojížděl k baráku, tak mi počítač ukazoval 6,5l/100 km. To je fakt bomba. Když chci ale jezdit trošku svižněji, tak je spíš reállných tak 7,5 l/100 km, ale to je pořád nádhera, vezmu-li v potaz, že to má přes 200 koní a navíc jezdím na LPG za polovic. Co se týče provozu mimo město, tak majitelé TDI nebudou nikdy jezdit úsporněji (samozřejmě beru v úvahu provoz LPG). Jediné co bych moc ocenil, by byl šestý stupeň, nebo prostě delší pětka s delším převodem, motor zbytečně moc točí. Při 120 km/h mi točí 3.000 ot/min. Nevíte náhodou, zda není možné použít nějakou koncernovou převodovku s delšími převody, nebo nějaký 6kvalt??? :feve:

Zdravim. Ja jel vcera ze zoo v Lešné (pres Zlin, Napajedla,Uher.Hradiste, Straznice) do Hodonína(asi 75km) a jel jsem za 6,2 -pohodova jizda s par predjetimi...

a jinak ta 6-tka se tam dodelat da, podivej se sem www.skodaoctavia.cz/motornavody/6tikvalt.htm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim. Ja jel vcera ze zoo v Lešné (pres Zlin, Napajedla,Uher.Hradiste, Straznice) do Hodonína(asi 75km) a jel jsem za 6,2 -pohodova jizda s par predjetimi...

a jinak ta 6-tka se tam dodelat da, podivej se sem www.skodaoctavia.cz/motornavody/6tikvalt.htm

Nojo, to já vím že to jde přidělat, ale nacpat do toho přes 30 tisíc mi připadá fakt přitažený za vlasy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro " Epicop "

nevím kde jsi vyčetl že 136KW je přes 200 Koní !

JE to "JENOM" 184,9 koníků ! ( ale i tak slušné stádo )

P.S. jinak je ten motor super, spotřeba přesně jak uvádějí kluci v předchozích příspěvcích !

Mirek1,8T

No mě to vychází 182 koníků - tamto byl samozřejmě přepis, myslel jsem na švárovu audinu :feve: . Ale stejně to jede pekelně, maximálku jsem raději nezkoušel, ta oktávka je přes 200 km/h celkem špatně ovladatelná, na ty velký rychlosti nebude stavěná. S podvozkem z RS by to bylo asi jiný kafe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě to vychází 182 koníků - tamto byl samozřejmě přepis, myslel jsem na švárovu audinu :feve: . Ale stejně to jede pekelně, maximálku jsem raději nezkoušel, ta oktávka je přes 200 km/h celkem špatně ovladatelná, na ty velký rychlosti nebude stavěná. S podvozkem z RS by to bylo asi jiný kafe.

post-1503-1207487111_thumb.jpg

Jednotka kůň je uvedená několikrát (stará a nová) viz tabulka, chtěl jsem jen upozornit na chybu že přes 200koníků to není ať počítáš jak chceš.

Jinak v dnešní době se vyplatí jezdit radeji slušně, před zavedením bodového systému jsem si občas "rozumně zazávodil", ale teď jezdím v klidu,

PČR neustále chystá nějaké léčky na rychlé řidiče, pak to stojí moc peněz a taky bodíky !

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

post-1503-1207487111_thumb.jpg

Jednotka kůň je uvedená několikrát (stará a nová) viz tabulka, chtěl jsem jen upozornit na chybu že přes 200koníků to není ať počítáš jak chceš.

Jinak v dnešní době se vyplatí jezdit radeji slušně, před zavedením bodového systému jsem si občas "rozumně zazávodil", ale teď jezdím v klidu,

PČR neustále chystá nějaké léčky na rychlé řidiče, pak to stojí moc peněz a taky bodíky !

M.

Taky jezdím slušně, nechal jsem auto chipnout kvůli výkonový rezervě, např. na předjíždění je to super. Je to spíš přínos pro bezpečnost, než bych někoho ohrožoval a u nějakýho idiota to může být přesně naopak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,8 20V turbo AGU + 6tikvalt z Leona + poněkud víc Koníků Škodíků - lehká noha ( ale je to převážně město ) okolo 9 - 10 l/100km, má normální jízda tak 10 - 12l a o mé sportovní jízdě nemluvim

Posílal jsem ti SZ. Zajímal by mě ten šestikvalt z Leona. Jak je to s montáží, kolik točí třeba při 120 km/h, z jakýho je motoru (taky 1.8T?). Dík za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...