Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba?

Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba?

použij vyhledávač,hodně už se toho probralo,nebo aspon pokračuj v založeném tématu

Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba?

může toho být více, já vyměnil startér ( taky jsem si myslel, že je v pořádku a nebyl...) a startuje to na šup i při hodně zahřátém motoru

Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba?

Ahoj, úplně stejný problém jsem řešil asi půl roku na TDI 66 kW.

Dle servisu jsem udělal následující kroky:

1. Výměna žhavičů - nepomohlo

2. Výměna vstřikovacího čerpadla - nepomohlo

3. Výměna startéru + nová baterie - pomohlo a od té doby za tepla motor naskočil hned.

Snad ti to pomůže. Vrazil jsem do toho plno peněž a nakonec to byl jen startér s baterkou.

U teplého motoru problém se žhavením nebude ;) . Dal jsem nový startér od Magnetonu za necelou trojku a :palec2:

Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba?

Ještě jde vag-comem přidat startovací dávka.

Ještě jde vag-comem přidat startovací dávka.

No a výsledek bývá zpravidla ten, že se ti při teplém startu víc zahulí z výfuku, ale stejně to musí déle točit. Někdy to sice pomůže , ale spíše vyjímečně.

Příčina spíš bývá akumulátor nebo starter. Je tu toho na foru na toto tema opravdu dost popsáno

  • Autor

Tak a problém jsem už vyřešil. Zajel jsem do servisu a tam mi přidali na startovací dávce a je po problému.

Tak a problém jsem už vyřešil. Zajel jsem do servisu a tam mi přidali na startovací dávce a je po problému.

a neřekli ti o kolik ji zvýšili? já jsem zatím zvýšil o 400 a nic moc :kuk:

Já to měl taky..... vyměnil jsem všechno výše popsáno a nakonec pomohlo jediné: na VAG-COMu přidat dávku :palec2:

Já to měl taky..... vyměnil jsem všechno výše popsáno a nakonec pomohlo jediné: na VAG-COMu přidat dávku :palec2:

o kolik?

No a výsledek bývá zpravidla ten, že se ti při teplém startu víc zahulí z výfuku, ale stejně to musí déle točit. Někdy to sice pomůže , ale spíše vyjímečně.

Příčina spíš bývá akumulátor nebo starter. Je tu toho na foru na toto tema opravdu dost popsáno

Mi to třeba pomohlo :palec2:

o kolik?

Jsem jen ubohý uživatel, ale TDI fun mi to spravil. Zkus se zeptat jeho. Určitě ho tu najdeš

Tak to já z hlavy fakt nevím..... musíš na někoho zběhlejšího... :p

  • 3 týdny později...

tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím

Při studeném motoru auto chytne ihned, ale jak je motor zahřátý tak musím tak 3-5 vteřin startovat než motor naskočí. Je to normální anebo je někde chyba?

Stejnou situaci jsem řešil i já. Vyměnil jsem plno věcí, stálo to moc peněz a nakonec pomohlo jen když jsem vyměnil startér + baterku. Od té doby v pohodě.

To cerpadlo se da poresit i softwerove... kdyz uz hold ani start. davaka nestaci..

tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím

Sám říkáš , že čerpadlo baťoh. Já jsem vyměnil starter -sehnal jsem nové VAELO tydy na foru za 3000,- a startuje jako zamlada.

  • 3 týdny později...
  • Autor

Tak nakonec taky asi budu muset vyměnit baterii a startér. Zvýšení dávky trochu pomohlo - už netočím 5 vteřin ale jen tak 2 až 3. Ale úplně ono to ještě není.

Přesně tak. Vyměnit startér. A tento problém se u TDi objevuje při nájezdu kolem 170 000Km. Sic naftu nemám, ale byl jsem poučen kamarádem. Když testoval TDi, které mohlo být eventuálně moje, tak mi říkal hned že se mám připravit na opravu startéru, že on ji na svojí 66kw provedl před měsícem...

  • Autor
Přesně tak. Vyměnit startér. A tento problém se u TDi objevuje při nájezdu kolem 170 000Km. Sic naftu nemám, ale byl jsem poučen kamarádem. Když testoval TDi, které mohlo být eventuálně moje, tak mi říkal hned že se mám připravit na opravu startéru, že on ji na svojí 66kw provedl před měsícem...

Nevíš prosím tě na kolik ho výměna startéru přišla - ať vím co mě čeká.

Tuším že se do 3000Kč vešel ;)

  • Autor
Tuším že se do 3000Kč vešel ;)

Tak to by nebylo tak špatné.

Tak to by nebylo tak špatné.

Zkus ho rozdělat....možná nebude potřeba vyměnit. Taky mi to dělalo a byl tam skříplej takovej O kroužek hned za pastorkem...skoro s tím nešlo otočit. Vyndal jsem ho a promazal trochu tu převodovku uvnitř a chodí perfektně. Náklady 0 a asi hodinka času.

tak tento týden mi moje octávka začala dělat to samé za studea ok za tepla pruda. četl jsem zde vaše komentáře ale je divné že se tu nepíše nic o čerpadlu protože jsem to řesil s mechanikem co celý život dělá jen osobáky a to přímo diesly a když jsem mu popsal problém a řekl že jde o oktávku rv.01 81kw tak mi okamžitě bez přemejšlení řekl že je to čerpadlo a že s tim maj tyto oktávky problém pry kdyby to byla ještě 66kw tak prej ani né ale tyto to je prej na 100% čerpadlo kde je to spůsobeno tím že při studeném motoru je pry nafta hustší a čerpadlo nemá takový problůém jí nasát a proto nastartuje ale když je motor zahřátý tak prý nafta zřídne a pak mu chvilku trvá jej nasát a to je ta prodleva při startování tak teď opravdu nevím čím to je a přemíšlím nad vašima radama a nad radou mechanika protože je pravda že když by se čerpadlo částečne opotřebylo tak to možné je ale zas se mi nechce dávat takovej baťoch za nové a možná je to jen závada jakou tu popisují jiní uživatelé tak fakt nevim jak teď dál dík a zatím

ten tvůj mechanik asi dělal celej život traktory,protože to co tady píšeš je naprostá blbost.V první řadě vyměň baterku a nech si zvýšit startovací dávku já ji většinou dávám na maximum a supr

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.