Přejít na obsah

Varování před Auto-Branka


Anachron

Doporučené příspěvky

není to sice o autech, ale měl jsem před časem případ, kdy jsem prodal jednu drobnost asi za 20tis. Vím, že přístroj je to kvalitní, ale u zákazníka to nechodilo zcela ideálně. Mohl jsem se na to vybodnout, protože si to objednal a přístroj fungoval. Nicméně jsem využil, ano říkám využil, této situace. Zákazníkovi jsem nic neřekl a zavolal jsem Ellen(partner u výrobce), té jsem popsal situaci s tím, že to pro zákazníkovu aplikaci neposkytuje ideální řešení. Hned vědli, kde je problém, dohodli jsme se a poslali mi grátis jednu součástku toho přístroje s jinou charakteristikou. Zavolal jsem zákazníkovi, že se mi nelíbilo, jak mu přístroj od nás vyřešil jeho problém a zeptal se ho, jestli souhlasí s výměnou dané součástky s jinou charakteristikou a vysvětlil jsem proč. Zákazník souhlasil. Součástka přišla, sjel jsem k zákazníkovi, za 5 minut vyměnil a šlapalo to na jeho aplikaci jak víno. Podotýkám, že se ani nejednalo o reklamaci, protože přístroj byl v naprostém pořádku, jen na to konkrétní použití to nechodilo jak bych si představoval. Jak byl zákazník spokojený snad ani nemusím dodávat, tak jako když bude příště zase něco potřebovat, vím, že se zase obrátí na mně a příště už to nemusí být prkotina za dvacku.

Proto říkám, že reklamace není noční můra obchodníka, ale naopak jedinečná šance jak dát zákazníkovi další důvod, proč u něj příště koupit zase. Neexistuje asi nic, co by bylo přesvědčivější a ujistilo zákazníka o tom, že může bez obav z daného zdroje nakupovat a bude spokojen.

A tohle je dneska cesta k úspěšnému a dlouhodobému podnikání. U servisů asi dneska není dostatečná konkurence a nic je nenutí se takto chovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se vratil od kamaráda z Rakouska, který mě vzal v sobotu do servisu v Linzu, jedná se o autorizovaný servis Škoda společnost Mayer Linz.Vozidlo mi ihned ochotně zdiagnostikovali, určili vadnou Lambda sondu-dle technika nedávala žádné hodnoty, provedena výměna vadného dílu, zkušební jízda technika.Perfektní jednání, dostal jsem přívěšek na kliče.Po celou dobu jsem mohl být u vozidla, každý technik se věnuje zcela profesionálně svému zákazníkovi.Dokonce hovořili o česky, čemuž se nedivím, několik opravovaných vozidel mělo české značky, asi jejich majitelé vědí své.Proberte se již české servisy a začněte se k nám chovat jako k zákazníkům a né dojné koze!!!.S vozidlem jsem ujel 350km, kontrolka zatím nesvítí, vozidlo má původní spotřebu...Jsem strašně rád, že nemusím do českého autorizovaného servisu a nechat ze sebe dělat blbce.Všem zde děkuji za podporu a přeji mnoho kilometrů... BEZ SERVISU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se vratil od kamaráda z Rakouska, který mě vzal v sobotu do servisu v Linzu, jedná se o autorizovaný servis Škoda společnost Mayer Linz.Vozidlo mi ihned ochotně zdiagnostikovali, určili vadnou Lambda sondu-dle technika nedávala žádné hodnoty, provedena výměna vadného dílu, zkušební jízda technika.Perfektní jednání, dostal jsem přívěšek na kliče.Po celou dobu jsem mohl být u vozidla, každý technik se věnuje zcela profesionálně svému zákazníkovi.Dokonce hovořili o česky, čemuž se nedivím, několik opravovaných vozidel mělo české značky, asi jejich majitelé vědí své.Proberte se již české servisy a začněte se k nám chovat jako k zákazníkům a né dojné koze!!!.S vozidlem jsem ujel 350km, kontrolka zatím nesvítí, vozidlo má původní spotřebu...Jsem strašně rád, že nemusím do českého autorizovaného servisu a nechat ze sebe dělat blbce.Všem zde děkuji za podporu a přeji mnoho kilometrů... BEZ SERVISU.

No tak to je síla vše je prostě o lidech a o přístupu máme se ještě co učit :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky přidám jednu zkušenost se jmenovaným servisem na Proseku. Jezdím tam už pár let, jelikož jej mám v blízkosti kanceláře a zatím si nemůžu stěžovat. Tento týden jsem konkrétně po středečním návratu z Deutschladu potřeboval narychlo servisní prohlídku před zítřejším odjezdem a přestože objednávají na servis bezmála dva týdny dopředu, tak mě po dohodě vzali, takže opravdu vstřícný jednání - navíc výsledek servisu vždy bezvadný. Cena za prohlídku 23 kapříků už je trochu horší, ale to je prostě každej značkovej servis :wacko: - naštěstí jenom jednou za 50tkm. Jedinou výtku snad jen k absenci lakovny, což je u takovýho servisu celkem blbý. Když mi shnily pátý dveře, tak jsem musel na reklamaci kvůli lakovně jinam - což zrovna nepotěšilo, ale jinak spokojenost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když sém kdydsi chodil ještě do školy,tak sme několikrát zavítali na praxi do Prosche ČB a to co se dělo tam,to byla šílenost. Ti mechanici už toho nemohli unést víc aby to nebylo nápadný. Dělal se olej,jasný co zbyde si nechám stranou,ale že nevypustim vše a litr a půl mi zbyde je hrozný,to samé chladící kapalina a velký terno sou vzduchový filtry. Vyklepat a dát zpátky a nový naučtovaný domu,teda nejdřív do ponku. A když auto mě najeto třebas jen 5000 na olej,tak sem se setkal i s tím,že se prostě nic neměnilo. A když odešel mistr z ty kukaně tak to teprve byl fofr odnést si ty igelitky do osobáku. To samý čištění klimatizace. Sprej je na jedno auto,ale tady vystačil na dvě. Pak mi o tom mechanik začal vyprávět. Jo když hovno platí musiš si k penězům přijít jinak. A tak to je ve všech servisech.Normálně sem se doslechl,že i v mém oblíbeném servise Jindra soběslav přistavil jeden chlap auto na prohlídku,nechal ho stát na parkovišti před servisem a když si pro něj odpoledne přišel bylo na stejným místě jako ho tam postavil. Nechal vše být,páč něž ho tam dal nechal si u kamaráda ve zkušebně udělat rozbor oleje. Hned tam za nim zajel zpátky a nechal udělat rozbor znova. Byl si jistý že vysledek bude stejný páč olej na měrce byl jak bota. Tak teď má s nima interní dohodu na bezplatný servis. Známej od koho tohle vim,si koupil auto v u Novotnýho v týně nad vltavou. Než to dal na servis označil si filtr černým liháčem a dal jim to tam s tim,že chce původní fitr zpátky. Ten mu dali do kufru ale světe div se po fixu ani stopy. Tak při přejímání požadoval odkrytí filtru. Technik furt že je opravdu měněnej a vedl si svou,pak to sundali a on tam starý filtr. Pak známej ze zlosti vytrhlměrku na olej a ten naštěstí byl vyměněn. Ale nějaká dohoda mezi nima padla a nějaké slevy dostal.Takže já s autorizákama končím,páč takhle je to ve všech. A v rakousku když dostane mechanik zaplaceno proč by tohle dělal. Samozřejmě že největší problém je v lidech,ale nemalou míru viny na to mají i servisy a jejich snižování nakládů a vytřískání maximálního zisku. Pak to dopadá tak že za malý peníze tam jde dělat kluk po vyučení,protože nikdo jiný o to nemá za tyhle peníze zájem a kydž se trochu otrká a zjistí co si muže dovolit vypadá takhle. Jasný je,že sou výjimky ale těch je fakt málo. Proč asi všichni schopní mechanici utekli ze salónů a dělají jen na sebe ve svým malým servisečku?

Editováno: , autor: dadaoct
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když sém kdydsi chodil ještě do školy,tak sme několikrát zavítali na praxi do Prosche ČB a to co se dělo tam,to byla šílenost. Ti mechanici už toho nemohli unést víc aby to nebylo nápadný. Dělal se olej,jasný co zbyde si nechám stranou,ale že nevypustim vše a litr a půl mi zbyde je hrozný,to samé chladící kapalina a velký terno sou vzduchový filtry. Vyklepat a dát zpátky a nový naučtovaný domu,teda nejdřív do ponku. A když auto mě najeto třebas jen 5000 na olej,tak sem se setkal i s tím,že se prostě nic neměnilo. A když odešel mistr z ty kukaně tak to teprve byl fofr odnést si ty igelitky do osobáku. To samý čištění klimatizace. Sprej je na jedno auto,ale tady vystačil na dvě. Pak mi o tom mechanik začal vyprávět. Jo když hovno platí musiš si k penězům přijít jinak. A tak to je ve všech servisech.Normálně sem se doslechl,že i v mém oblíbeném servise Jindra soběslav přistavil jeden chlap auto na prohlídku,nechal ho stát na parkovišti před servisem a když si pro něj odpoledne přišel bylo na stejným místě jako ho tam postavil. Nechal vše být,páč něž ho tam dal nechal si u kamaráda ve zkušebně udělat rozbor oleje. Hned tam za nim zajel zpátky a nechal udělat rozbor znova. Byl si jistý že vysledek bude stejný páč olej na měrce byl jak bota. Tak teď má s nima interní dohodu na bezplatný servis. Známej od koho tohle vim,si koupil auto v u Novotnýho v týně nad vltavou. Než to dal na servis označil si filtr černým liháčem a dal jim to tam s tim,že chce původní fitr zpátky. Ten mu dali do kufru ale světe div se po fixu ani stopy. Tak při přejímání požadoval odkrytí filtru. Technik furt že je opravdu měněnej a vedl si svou,pak to sundali a on tam starý filtr. Pak známej ze zlosti vytrhlměrku na olej a ten naštěstí byl vyměněn. Ale nějaká dohoda mezi nima padla a nějaké slevy dostal.Takže já s autorizákama končím,páč takhle je to ve všech. A v rakousku když dostane mechanik zaplaceno proč by tohle dělal. Samozřejmě že největší problém je v lidech,ale nemalou míru viny na to mají i servisy a jejich snižování nakládů a vytřískání maximálního zisku. Pak to dopadá tak že za malý peníze tam jde dělat kluk po vyučení,protože nikdo jiný o to nemá za tyhle peníze zájem a kydž se trochu otrká a zjistí co si muže dovolit vypadá takhle. Jasný je,že sou výjimky ale těch je fakt málo. Proč asi všichni schopní mechanici utekli ze salónů a dělají jen na sebe ve svým malým servisečku?

Hmm taky parádní zkušenosti :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rád bych tímto varoval před "profesionalitou" Auto-Branka.Kontaktoval jsem tento servis když mi na Octě svítíla kontrolka závady řízení motoru.Necham jsem ještě předtím u známého připojit vozidlo na VAG, dle jeho slov odešla Lambda, kterou neměl skladem.Přišel jsem s tímto do tohoto "autorizovaného" servisu, po několika dnech jsem byl informován, že se jedná o vadný díl výfuku s katalizátorem(lambdu ani netestovali), nechal jsem tedy vyměnit a vyplázl jsem 25tis, když mě žena vezla na letiště tak po ujetí cca 30 km svítí kontrolka opět.Chápů, že né vždy je jednoduché takovouto závadu odentifikoval, ale od toho jsem přeci navštívil partnerský servis Škoda Auto.Budu jim celou opravu reklamovat, nechť napraví na své náklady...Máte někdo podobné zkušenosti?Omlouvám se za případné pravopisné chyby, psáno v rozčilení.

Řeším totéž. V servisu mi řekli že nemám tankovat uplně plnou nádrž. Je to možné. Vždy svítí po tankování a zhasne když je v nádrži tak 3/4. Zajímavé ale je to tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...