Publikováno Duben 23, 200817 r Čau, někdo mi říkal že TDIčko je lepší startovat bez vyšlápnutý spojky, že prý dostávají zabrat axiální ložiska co si o tom myslíte ??
Duben 23, 200817 r Autor 100 lidí -100 názorů.Já startuju bez,páč startuju v teple. To je jasný co člověk to názor já jen že někde jsem četl tady to tak jestli stím někdo nemá zkušenost
Duben 23, 200817 r Autor Souhlasím s ritchiem, dva lidi a dva názory startuji s vymáčklou spojkou....
Duben 23, 200817 r Taky držím při startu spojku. Tak nás to v autoškole učili,ale to je hoóóóódně dávno.
Duben 23, 200817 r Taky držím při startu spojku. Tak nás to v autoškole učili,ale to je hoóóóódně dávno. Se taky připojím
Duben 23, 200817 r Taky jsem dělal autoškolu dávno.Takže si myslím,že v létě je to jedno, nebo jak je kdo zvyklý a v zimě samo se spojkou.Rozhodně ani jedno motoru neublíží.
Duben 24, 200817 r Já seru na to co bylo v autoškole, páč jezdím už od 14 (na vesnici to de) , ale startuju rozhodně s vymáčklou spojkou, bez mě to nikdy ani nenapadlo.
Duben 24, 200817 r Na tohle téma byl poměrně rozsáhlý časopis v časopisu Auto-diesel, který považuji za hodně odborný a doporučovali startovat bez vymáčknuté spojky. Hovořili právě o namáhání axiálních ložisek. Takže ono na tom něco bude, nehledě na to, že startování s vyšlápnutou spojkou nemá žádný smysl. Dřív se to dělalo u škodovek kvůli lehčímu startu zejména v zimě, kvůli neprohřátému oleji v převodovce (a schopnostech škodovek startovat v zimě + účinek akumulátoru). Zkusím ten článek dohledat, určitě to nezmiňovali pro nic za nic.
Duben 24, 200817 r přesně tak, ať sednu do jakéhokoliv auta, tak automaticky vyšlápnu spojku při startu... těžko bych to v sobě teďka odkódoval... (když se v automatu musí mačkat brzda, proč by se v manualu nemohla mačkat spojka )
Duben 24, 200817 r Autor přesně tak, ať sednu do jakéhokoliv auta, tak automaticky vyšlápnu spojku při startu... těžko bych to v sobě teďka odkódoval... (když se v automatu musí mačkat brzda, proč by se v manualu nemohla mačkat spojka ) Zkus to dohledat.Já to taky někde četl ale nevím kde a nevím co je na tom pravdy
Duben 24, 200817 r Tikajúce bomby v autobazároch - „Diesely sú oveľa citlivejšie,“ vysvetľuje šéfredaktor českého časopisu AutoDiesel Martin Vaculík. „Vyžadujú skúsenejšieho a kvalifikovanejšieho vodiča ako autá so zážihovými motormi.“ •Chce si to zvyknúť, ale verte, je to tak správne – štartujte bez spojky! V autoškole síce učili niečo iné, ale štartovanie motora pri zošliapnutej spojke dáva zabrať axiálnym ložiskám. „Z celého sveta štartujú so spojkou len Česi a Slováci,“ smeje sa M. Vaculík. „Má to historické dôvody – Škody mali hustý prevodový olej a slabé akumulátory a štartéry. Je to dlhší článok, takže iba taký ,,výcuc".
Duben 24, 200817 r to mě moc nepřesvědčilo. neznám ani jeden prokázaný případ kde by se tohle prokázalo startuji se spojkou jako asi všichni v okolí a auta jim slouží roky
Duben 24, 200817 r Když se tu oháníte ložisky a dalšími negativy, nebylo by od věci napsat jaká a proč. Jinak je to bezpředmětné tlachání o ničem, co patří nejlépe tak do lampárny! Jinak startuji s vyšlápnutou spojkou
Duben 24, 200817 r Startuju s vyslaplou spojkou at s benzinem tak s dieselem taky tak a po přečtení tohodo threadu se to určitě nezmění. Už jen to že je to mnohdy bezpečnější, než nastartovat s rychlostí
Duben 24, 200817 r Autor Tikajúce bomby v autobazároch - „Diesely sú oveľa citlivejšie,“ vysvetľuje šéfredaktor českého časopisu AutoDiesel Martin Vaculík. „Vyžadujú skúsenejšieho a kvalifikovanejšieho vodiča ako autá so zážihovými motormi.“ •Chce si to zvyknúť, ale verte, je to tak správne – štartujte bez spojky! V autoškole síce učili niečo iné, ale štartovanie motora pri zošliapnutej spojke dáva zabrať axiálnym ložiskám. „Z celého sveta štartujú so spojkou len Česi a Slováci,“ smeje sa M. Vaculík. „Má to historické dôvody – Škody mali hustý prevodový olej a slabé akumulátory a štartéry. Je to dlhší článok, takže iba taký ,,výcuc". Aby ne vždyť češi a Slováci byl dřív jeden národ
Duben 24, 200817 r Já taky s vyšláplou spojkou a nikdy jinak. Zamykám na "R" a když vyjíždim tak z 90% couvám. Že bych tedy chtěl šetřit komponenty spojky sešlápnutím, vyřazením, nastartováním sešlápnutím, zařazením a rozjezdem, to zas takovej puntíčkář nejsem....
Duben 24, 200817 r Startuji se sešlápnutou spojkou ať už benzín nebo diesel, ať je motor teplý nebo studený, ať je léto nebo zima.
Duben 24, 200817 r TOHLE JE TEN ČLÁNEK:Tohle bude vyžadovat zvyk, ale věřte nám, že je to správně: startujte bez spojky! Víme, že v autoškole vás učili něco jiného, ale spouštěním motoru při vyšlápnuté spojce dáváte nehezky zabrat axiálním ložiskům. „Z celého světa startují se spojkou jen Češi,“ směje se Martin Vaculík. „Má to historické důvody - škodovky měly hustý převodový olej, slabé baterie i startéry.“
Duben 25, 200817 r no to bych uměl napsat taky ale nějakký normální zdůvodnění než že nějakej vaculík se směje že češi startují se spojkou!!!! Něco čeho se dá chytnout, kvůli vaculíkovi nebudu statrovat bez spojky, ale aji kdyby nevim co tak stejne spojku sešlapuju ať se děje co se děje
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.