Tomas86 Vloženo 12. Říjen 2009 Vloženo 12. Říjen 2009 Jeste takova jedna pripominka a zaroven dotaz kdyz se meni vaha vzduchu nemela by se v diagnostice vymazat chyby a jeste neco vim ze se to delalo u Opelu kdyz jsem tam resil tyto problemy, ale presne jak pise i Kibi ze pokud mas nekoho v okoli se stejnym motorem tak to prohodit a zkusit Citovat
kibi Vloženo 12. Říjen 2009 Vloženo 12. Říjen 2009 odkaz: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...2&hl=v%E1ha tome: pokud ti to chyby naháže tak určitě VAG a i kdyby ne, tak nastavením hodnot viz návod nic neskazíš (ba naopak) Citovat
Tomas86 Vloženo 12. Říjen 2009 Vloženo 12. Říjen 2009 Jj diky no ja jen jestli je to nutny nekdo rikal ze neni vim ze u opelu to nekdy nutny nebylo ale tady si myslim ze asi jo a ono je to i lepsi Citovat
wejw Vloženo 12. Říjen 2009 Vloženo 12. Říjen 2009 tak chlapy byla to ta vaha vzduchu, jinak kontrolka mi neblikala kdyz to netahlo. Ihned mi to ve skodovce vymenili za origo, platil sem 3200 kc i s praci, sice drazsi nez rikate, ale zase na to mam zaruku atd. tedka to zase lita jak zihadlo :-) jinak dik za povzbuzeni Citovat
šutr Vloženo 13. Říjen 2009 Vloženo 13. Říjen 2009 (editace) občas mám pocit jak tady popisujete...jedu jedu a nejednou mi prijde, ze se autu nejak nechce, auto zabere az po seslapnuti cca 3/4 plynového pedálu na podlahu...na druhou stranu dle palubáku mi aktualni spotrebu pri 130 ukazuje priblizne 13.2 l/100km, coz by mělo byt v porádku,ne? před týdnem sem váhu vyndal a rozebral, vyčistil lihem lehce steteckem a vrátil zpet...podle me zadna zmena...nevím jestli je to pravdu jen muj pocit, ale to auto kdyz jsem pred rokem kupoval bylo sviznejsi dnes je hlucnejsi a linejsi... PS: kdyby se našel nekdo z Čes. Bud. kdo by byl ochotnej vahu prohodit a vyzkoušet nezlobil bych se Editováno: 13. Říjen 2009, autor: šutr Citovat
J.Š. Vloženo 15. Říjen 2009 Vloženo 15. Říjen 2009 No ono plyn mi taky zabere poradne az niz... Kdyz to mackam jen tak lehce do ctvrtky tak moc nejede, ale pak uz zabere tvrde:-) Citovat
Refi Vloženo 18. Říjen 2009 Vloženo 18. Říjen 2009 Čuate lidi, taky pozoruju,že mi nějak klesl výkon. Mam při každym řazení pedál až na podlaze abych auto trošku vytočil do 2,5. Zrovna nedávno sem měnil olej.. snad to s tim nemá nic společnýho.. dal sem mu 5w 40 takže asi ne. Pozoruju ale ještě jiný věci a nevimzda to nemá s tim neco společnýho. 1. občas se mi stane, že když se zahřeje motor tak vidím že teplota ukazuje lehký přehřátí motoru a stzejně tak víc nafty v nádrži. Když ale vypnu motor tak ukazatele klesnou... chvilku se držej v jednom místě a pak se všecky zaklepou a klesnou až dolu. Po dalším startu je teplota a nafta už na svém místě ? co to může být ? 2. Když jedu, vyšlápnu spojku a vracím ji zpět tak mi to trošku jakoby klepne v pedálu na plyn. Čím to je ? 3. Nikdy sem to nesledoval... ale je normaální, že pedál na plyn je v mnohem nižší poloze než brzda a spojka ? Poradíte někdo ? Citovat
Woodbine Vloženo 18. Říjen 2009 Vloženo 18. Říjen 2009 ad 3. Ano, je to normální nastavení pedálů z výroby. Citovat
Losky83 Vloženo 5. Listopad 2009 Vloženo 5. Listopad 2009 od doby co jsem si to tady četl mi to taky vrtá v hlavě. Při pětce a plný plyn mám při 130km/h dle GPS spotřebu 15L. |Není to už moc??? Auto je ale chiplé. Dnes jsem jel s kamarádouvou tdi a tam při stejné rychlosti 11L, ale taky jde na výměnu váhy, protože zrychlení z 80 na 120 při čtyřce má přes 13 vteřin, to já mám 7:) Ale taky mi přijde, že tak před měsícem to na dálnici tahalo líp Citovat
Losky83 Vloženo 26. Listopad 2009 Vloženo 26. Listopad 2009 Tak proměřeno a vše dává a funguje jak u nového auta Citovat
kibi Vloženo 26. Listopad 2009 Vloženo 26. Listopad 2009 po chipu si auto při sešlápnutí plynu vezme samosebou víc nafty u mne taky kolem 15l/100km...u nechipovaných aut co si tak pamatuju (ruku bych do ohně za to nedal ) cca o 2 litry míň Citovat
Lukáš Pavel Vloženo 3. Duben 2013 Vloženo 3. Duben 2013 (editace) Zdravím, je možný aby váha vzduchu odešla ze dne na den? vcera jezdilo auto uplne normálne táhlo nádherně do otáček tak jak má, a dneska nic, od 2000tis. otacek zadny nástup akcelerace.. ujel sem 30km, zastavil asi na hodinu pak jsem jel dál, kdyz pridavam lehce tak to jede normálne seslapnu víc plyn a zacne se to jakoby dusit, tak jsem to trochu víc proslapnul abych dostal vysokých otáček jestli to nepomůže a rozsvítila se mi kontrolka motoru, co by to pravděpodobně mohlo být? díky mam fábku rs najeto 125tis Editováno: 3. Duben 2013, autor: Lukáš Pavel Citovat
kibi Vloženo 3. Duben 2013 Vloženo 3. Duben 2013 možné to je, je to přeci jen obyčejné čidlo...pokud čuješ problém od ní, vyndej jí, mechanicky na ní nijak nesahej a prostříkni tu "štěrbinu" ve které je měřící "proužek" kovu čističem na brzdy...nech chvilku zaschnout a vrať jí.... osobně bych první mrkl po podtlakových hadičkách - úzké co vedou od podtlakového bloku v levém horním rohu motorového prostoru směrem k EGR, airboxu, ale hlavně se zaměř na tu k baňce turba pak mrkni na tlakové hadice turbo - IC...může tam být netěsnost, nebo dokonce hadice může být ustřelená... jinak pokud máš kolem sebe někoho s VAGem, nemusíš nic zkoumat, udělej LOG a dej ho sem Citovat
-honza_ Vloženo 5. Duben 2013 Vloženo 5. Duben 2013 mě spíš zajímá kde jsi přišel zrovna na váhu? ono tam je ještě jedna věc a ne méně důležitá a to je turbo a jeho regulace... fakt by bylo lepší to napíchnout... Citovat
SpeederBB Vloženo 10. Květen 2013 Vloženo 10. Květen 2013 Myslim, že jsem ve správným vlákně...Od začátku co mám auto se mi nezdá reakce na plyn. Fabia 1,9 74kW ATD. Když přeřadim a šlápnu na plyn, docela dlouho trvá, než se to "nafouká". Nárůst tahu je znát kolem 2000ot., což je asi normál, ale já sednu do tátovy Octavie 66kW AGR a tam prostě přeřadim a zatáhne hned. Když sednu do bráchovo Bory 85kW AJM, přeřadim a zatáhne hned. Jen mě to trvá strašně dlouho. Musel bych to mnohem víc točit, aby to zatahovalo hned po přeřazení. Je to vlastnost totohle motoru, nebo by mohla bejt někde chyba? (Regulace turba, váha vzduchu)? Případně neupnul by někdo vzorovej log váhy vzduchu a tlaků turba? Zejtra bych to taky nalogoval, tak abych věděl, jak by to mělo vypadat. Takhle se to chová od začátku co to mám, zhruba 50 tkm a chyby žádný. Citovat
deco Vloženo 11. Květen 2013 Vloženo 11. Květen 2013 Ahoj,nevím jestli ti pomůžu,ale taky se mi zdá,že by moje f1 combi ATD mohlo zatáhnout rychleji.Jinak auto jezdí motoricky naprosto bez problému.Mám tady dva logy jeden do kopce na 3,a druhý na 4 po rovině obsazenost 3osoby.Můžeš ty logy zkouknout a porovnat. Kdyby na ty logy kouknul někdo znalý,byl bych rád. http://leteckaposta.cz/246707897 Citovat
SpeederBB Vloženo 11. Květen 2013 Vloženo 11. Květen 2013 (editace) No tak ty to máš oproti mě docela pěkný. Je to ten druhej (první byl jen překlep). Je tam nějakej renonc. 2250 otáček, váha hlásí nejvíc, N75 má vysokou špičku a plnící tlak je 2264mbar, což je už i podle dílenský příručky nad limitem 2250mbar. Ty tam kolem těch otáček máš sice taky špičku, ale mnohem menší a tlak ti tam vyleze nejvíc na 2050mbar. Mě to po tej špičce dost spadne, až na 1770mbar. To je asi kravina. Váha vzduchu mi navíc hlásí mnohem míň než tobě. Zkoušel jsem vagem změřit i 0-100 a vyšlo mi 17s. Fabrika říká, že to má být 11,6s. A to si myslim, že to bylo lehounce z kopce. http://leteckaposta.cz/839812825 Editováno: 11. Květen 2013, autor: SpeederBB Citovat
ondikTDI Vloženo 11. Květen 2013 Vloženo 11. Květen 2013 jak to meris vagem? jakej mas kabel? Citovat
SpeederBB Vloženo 11. Květen 2013 Vloženo 11. Květen 2013 Dáš si například na motoru měření kanálu, kde figuruje rychlost a pak se ti zobrazí tlačítko "měření zrychlení". Tam si pak navolíš rozsah rychlosti, kterej chceš měřit. Kabel hex-can origo, soft loňskej. Citovat
deco Vloženo 11. Květen 2013 Vloženo 11. Květen 2013 Já ty logy dělal jen pro zajímavost,protože auto jezdí až na problém z podvozkem bez problému.Jen jsem měl pocit, že by ten první zátah mohl být lepší. Citovat
SpeederBB Vloženo 11. Květen 2013 Vloženo 11. Květen 2013 Mě na DP foru hned napsali, že KO váha. Zkusil jsem teď dát bráchovo z Bory a je to rozdíl nebe a dudy. Po přeřazení hned zátah, zrychlení 0-100 je rázem ze 17s na 13s mírně do kopce. Nový log zde: http://leteckaposta.cz/589757616 Citovat
SpeederBB Vloženo 13. Květen 2013 Vloženo 13. Květen 2013 (editace) Lidi poraďte. K čemu vede ta hadička jak na ní visí valvoline a co se stane, když bude odpojená? http://www.autoopravy.eu/foto/485-1.jpg Jak jsem si půjčoval od bratra z Bory tu váhu vzduchu, pak mu jí tam vrátil, tak mu to prej teď nechce jet. Hned to zdechne a nechce nastartovat. Napadlo mě jedině, že jsem mu tam zapomněl vrátit tu hadičku. EDIT: Vyřešeno, hadička byla skřípnutá. Editováno: 13. Květen 2013, autor: SpeederBB Citovat
ondikTDI Vloženo 14. Květen 2013 Vloženo 14. Květen 2013 jo ty mas ten kabel za 1500 a vic co? uvazoval sem,ale na t fabii je stejne prd co nastavovat ,takze to zatim kupovat nebudu mit nejakou full vybavu v passatu tam by se to mozna vyplatilo. Citovat
SpeederBB Vloženo 14. Květen 2013 Vloženo 14. Květen 2013 (editace) Tobě to neumí změřit zrychlení? Dyť to je základní funkce. Editováno: 14. Květen 2013, autor: SpeederBB Citovat
ondikTDI Vloženo 14. Květen 2013 Vloženo 14. Květen 2013 s KKL kabelem asi ne. tady to neukaze ani kilometri v RJ jak tam je odkaz dalsi funkce vis to tam neni v te verzi podporujici KKL kabel. ale ja to ani merit nechcu:D to hrozne hrabe Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.