RichardSA Vloženo 17. Březen 2015 Sdílet Vloženo 17. Březen 2015 takto to vypadalo ted v prosinci Pozri si moj prispevok kontrolka emisii. Toto iste mi robil moj BXW, kruzkovali sme motor lebo sme zistili ze unika kompresia na 2 valci, samozrejme kompresia neunikala, pristroj na meranie blbol a nakoniec sme zistili ze to bol vstrek. Robil to druhy valec, vag nic nevypisoval iba sa obcas rozsvietila kontrolka emisii. Po zlozeni motora prvy start a trasenie stale. Nakoniec som prehodil druhy strek na treti valec a vtedy vag zahlasil chybu. Toto sme robili vecer ako som sa vracal domov 15 km tak sa zazracne vsetko napravilo a auto ide dodnes bez problemov bez vymeny vstreku. Obcas mi ten vstrek zablbol tak ze klesol na sekundu volnobeh pod 700rpm. Takze dodnes jazdim a stacilo prehodit z 2 valca na 3. A posledny polrok az rok sa ani to obacsne zakolisanie neobjavilo. Este dodam ze vtedy ako mi zacal ten vstrek blbnut bolo to niekedy 2013 som vyhradne tankoval len u nas na Shell. Nakolko neviem cim proste ten benzin fuel save nechutnal autu. Po tomto vsetkom som zacal tankovat vyhradne na slovnaft a tankujem do teraz a od vtedy ziadny problem ani to obcasne zakolisanie na volnobehu. Zhrniem to prehodeny vstrek z 2 valca na 3 slape dodnes bez vymeny. Zahada??? Zeby benzinom ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fábík 2 Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 Děkuji za příspěvek...mě to hlavně dělalo přes zimu..Koupil jsem aditiva Vif do benzínu,tak testuji.Zdá se to prozatím lepší.Ale pravděpodobně něco kolem vstřiků to bude.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 24. Březen 2015 Sdílet Vloženo 24. Březen 2015 (editace) keď mi to blbo a už ma to hnevalo tak som na benzínke kúpil flaštičku na čistenie vstrekov, každé 4000km by sa to malo zopakovať, kým som vyjazdil nádrž tj 30l podľa návodu tak mi to blblo ešte asi tak 4krát, keď som natankoval rovnaký benzín z rovnakej pumpy tak nejakým zázrakom to prestalo a od vtedy ani jeden krát. presnejšie je to tento prostriedok https://www.speedtech.sk/product/2195/stp-petrol-injector-cleaner-prisada-do-benzinu-200ml Editováno: 24. Březen 2015, autor: marfan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 (editace) ....tak dnes poprvé vážnější porucha. Rozsvícení kontrolky "Systém kontroly výfukových plynů". Spadlo to do nouzového systému. Dojel jsem ke kamarádovi do Škoda servisu, kde jsme po napíchnuti zjistili špatný vstřikovač na 4 válci. Zajel jsem do Kosořic pro nový, pač ve škodovce stojí 4.000,-Kč o proti 1.045,- z Kosořic. Výměna byla provedena za cca půl hodiny. Ještě zkontrolovali přes diagnostiku, která hlásila vše v pořádku. Zaparkoval jsem před servisem, dal si ještě kafe. Když jsem však chtěl odjet, tak se rozsvítila opět stejná kontrolka a motor opět brumlal na tři válce.Opět napojení a zjištění špatného zapalovacího modulu na stejném válci. Výměna za nový, tentokrát jsem ho vzal ze skladu /spěchal jsem/ škodovky za 1.430,-. Výměna do půl hoďky a pak už jsem mohl v poho odjet za svým........ Editováno: 30. Březen 2015, autor: Misubaro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 dej odkaz na ty Kosořice, může se hodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 nesklamem ťa veľmi ak ti poviem že si mal rovno meniť cievku a vstreku nič nebolo ? resp. aká bola chyba v diagnostike ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 Voice: Kosořice jestli se nepletu jsou CC Autodíly. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misubaro Vloženo 30. Březen 2015 Sdílet Vloženo 30. Březen 2015 ...ano CC Autodíly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvitek Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) tak jsem zjistil, že roomster při 170kmh točí 5100 otáček, pokud by to někdo potřeboval vědět spotřeba 11,7 Editováno: 31. Březen 2015, autor: Kvitek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 (editace) No tak to je dost podobné jak u Berlinga. A ta spotřeba se mi zdá při takových otáčkách v pohodě, to já jezdím za 10 a to to lechtám:D Editováno: 31. Březen 2015, autor: flacek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 hrať sa s mobilom pri tejto rýchlosti ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 Na dálnici bylo liduprázdno a byla dlouhá rovinka. Mobil jsem si opřel o volant a pak fotil takže jsem vyjma hrabnutí pro mobil koukal celou dobu na cestu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 tak jsem zjistil, že roomster při 170kmh točí 5100 otáček, pokud by to někdo potřeboval vědět spotřeba 11,7 Já jsem měl u FII 1,6 16V z ledna 2009 175 km/h při 5000 otáčkách se zařazenou 5-kou. Teď mám na 4-ku 5000 otáček 162 km/h. A na 5-ku jsem 5000 otáček ještě nejel. Asi to bude někde u 200... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kvitek Vloženo 31. Březen 2015 Sdílet Vloženo 31. Březen 2015 sorry nejsem zvyklej na to že analogové ručičky jsou oboje zaráz vpravo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 Mitsubaro-kolik mas najeto?? A urcite to byl vstrik a ne jen zapalovaci modul? prece pokud jedes na LPG, tak benzinovy vstrik je mimo, nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Duben 2015 Sdílet Vloženo 1. Duben 2015 sorry nejsem zvyklej na to že analogové ručičky jsou oboje zaráz vpravo. Jseš MĚKEJ - nad 4 000 rpm jsem během cesty do Práglu skoro furt, nad 5 000rpm se dostanu aspoň chvilkově taky určitě každou cestu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robo_27 Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 Zdravím V piatok som sa rozhodol vymeniť olej z vlastnej vôle. Auto má cca rok a cca 5000km. Je jazdené adhoc na trasách 15km tam a 15km spať manželka + syn... Čo ma nemilo prekvapilo je že prelína olej okolo olejovej vane v jednom mieste. Na to že je to nové auto a má len 5tkm palec dole... Spýtam sa na to v servise pri budúcoročnej prvej servisnej prehliadke, ak by sa to zhoršovalo budem žiadať pretesnenie olejovej vane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 18. Květen 2015 Sdílet Vloženo 18. Květen 2015 tak pokud to prolíná tak neleň a šup s tím do servisu ať to přetěsní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 12. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2015 (editace) Mel bych dotaz na zdejsi pritomne - opakovane se mi stalo, ze v tomto pocasi, pri zaple klime ma motor pri jizde do kopce vice hlasity (polodieslovy) zvuk, nez normalne. Olej pri mereni zahrateho motoru je v cca 1/3 srafovani na merce. Najeto 3 500 km. Editováno: 12. Červenec 2015, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 12. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2015 To nepozoruji.Poznam ale,ze pri velke teplote venku,tj treba ke 40 stupnum a pri zaple klime auto "hur" jede..... Jestli to treba nemas spojeny s tim,ze vic slapes na pedal v nizkych otackach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
flacek Vloženo 12. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2015 Tak on ten motor při nájezdu 3,5tis km není zrovna nejtižší to je pravda ale že by to byl nějaký razantní diesel to ne. Já jsem občas při zapnuté klimě slyšel odrazem třeba od baráku spíš takové šustění, nevím k čemu bych to přirovnal ale asi jako když hodně rychle někde uniká vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2015 "Šuštění" je zvuk syčícího chladiva v systému, ať už stlačenýho kompresorem na cestě k výměníku před chladičem, nebo expandujícího ve výparníku klimy. Na vině jsou (skoro) holý trubky, kterýma je plynný chladivo vedený. A k motoru versus klima dodám - když je hodně teplo a mám klimu zapnutou, tak musím dávat pozor při prudkým zastavení při ještě nedostatečně ohřátým motoru, aby mi po prudkým ubrání plynu nechcípnul motor - elektronika klimy neumí tak rychle zareagovat na pokles otáček motoru "odstavením" elektromagnetický spojky, aby kompresor klimy ještě ne úplně prohřátej motor svým odporem nezadusil. U normálně zahřátýho motoru už to neudělá, ale když je venku kolem 30°C a v autě předtím stojícím na sluníčku klidně 40-50°C, já vyjedu se zapnutou klimou nastavenou na 25°C (to znamená že pumpuje na maximum) a během prvních 2-3km jízdy musím zastavit třeba na křižovatce kvůli dání přednosti, tak se často stane, že mi motor chcípne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2015 Ekkare, ale klimakompresory u Fabií a Roomsterů nemají elektromagnetickou spojku, jsou totiž stáloběžné, výkon u nich reguluje regulační ventil N280. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 12. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2015 Je to slyset hlavne na 3° pri 50 km/h do kopce. Nevim, cim je to zpusobeno, treva ni nejaky vandal na ulici neco dal do oleje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.