Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi


motor O III 1.2 tsi 77kw/4500 ot. krouťák 175/1400 ot., Golf 77kw/5000 ot. krouťák 175/1550 ot. , to mají jiné motory? nebo se jim tam vloudila chybička?

V technických datech od škodovky je pro OIII 1.2 TSI 77 kW:
77kW/4500-5500
175Nm/1400-4000

VW uvádí pro Golf VII 1.2 TSI 77 kW:
77kW/5000
175Nm/1550-4100

Vtip je v tom, že VW ve svých technických datech ( http://www.volkswage.../catalogue.html ) pro tento motor uvádí, že je to 4válec, s dvěma ventily na válec - což odpovídá, včetně těch parametrů výkonu a krouťáku - původnímu motoru 1.2 TSI 77 kW, který je v současné OII. Rozumí tomu někdo? Protože nové TSI EA 211 má mít 16 ventilů...

334 tisic ? ...............

hosiiiiiii ? a co RAPIK ? .......... no to je teda propadak hosi ,........ tohle mi hlava nebere .... v ty skodovce to zacina vypadat jak tady v senatu teda !

urcite bych sel do octavky nez do RAPIDA za tu cenu !!!!!!!!

no to je GOL teda !!!!!!!to me zase hnuly zluci :D

Upraveno od Lukason

V technických datech od škodovky je pro OIII 1.2 TSI 77 kW:

77kW/4500-5500

175Nm/1400-4000

VW uvádí pro Golf VII 1.2 TSI 77 kW:

77kW/5000

175Nm/1550-4100

Vtip je v tom,že VW ve svých technických datech ( http://www.volkswage.../catalogue.html ) pro tento motor uvádí,že je to 4válec,s dvěma ventily na válec - což odpovídá,včetně těch parametrů výkonu a krouťáku - původnímu motoru 1.2 TSI 77 kW,který je v současné OII. Rozumí tomu někdo? Protože nové TSI EA 211 má mít 16 ventilů...

Jedině kdyby se z OIII měla zase stát nějaká "létající zkušebna" na otestování EA211 na lidech - G7 by si v pohodičce využíval už relativně odladěnej agregát, zatímco OIII by se prcala stejně jako před ní FII s nevyzkoušeným agregátem...

už mi začíná být jasná ta celkem příznivá cena O III , protože její základní výbava je teda dost ubohá

Základní výbava Active zahrnuje ESP, airbag řidiče a spolujezdce (s deaktivací), boční airbagy vpředu, hlavové airbagy a kolenní airbag řidiče nebo patnáctipalcová ocelová kola. Dále nechybí elektricky ovládaná přední okna nebo centrální zamykání.

Připlácet je nutné za klimatizaci (pro prvních tisíc zákazníků je zdarma, v příslušném paketu stojí 10 tisíc korun), zadní stěrač (2700 Kč) nebo palubní počítač (3500 korun, základní MFA). V základu také není autorádio, pouze příprava se čtyřmi reproduktory. Metalické barvy stojí 13 200 korun.

Upraveno od L@dis1

Navrhuji zrušit Rapida a nebo stáhnout ho na 209 tis "v krátkém" a odpískat fabku.

jak tak koukam :D vsem nuteji START and STOP :D a jeste za to museji platit :D

boze boze ! :D

chrompaket,.... samozrejme za priplatecek :D ....... nekdo to tady uhadnul dobre a koukam jde jenom u nejvyssiho stupne vybavy :D

Bixeny s led a ostriky za 39 000 kc taky parada :D

zadni ledky jenom elegance

pro active klima 35 000 kc

a proste plno a plno dalsich veci co by se mi libilo to do active vybavy ani dat nejde :( sice skoda ale urcite AMBITION je na tom uz slusne ;) sice priplatky ale booooze no ;)

u me teda zatim rozhodne lepsi OIII nez RAPID ..... ale to stim nemuzeme logicky srovnavat ;)

Upraveno od Lukason

tak i v Activu jsem se dostal na dost nechutnou cenu :kol-26:

přijde mi to nebo je golf lépe vybavený za menší cenu ?

Tak golf nema kufr, takze je logicke ze oproti O3 bude levnejsi.

čekal jsem to horší :)

KONG ............ neprijde ale zase jak je zminovano golf nema kufr :D a taky je to VW a ty si cenu nizsi proste dovolit muzou ;)

KRTEK6 ........... ja popravde taky ;)

Pawouk: Subwofer - prvý krát v histórii Škoda

Dík, už jsem se k tomu také proklikal, správně to má být CANTON (součást Sound systemu). :rolleyes:

CANTON je značka výrobcu (www.canton.de), s ktorou Škodovka ozvučuje. Konečne, keď takúto spoluprácu majú už rozne aj menej prémiové značky aut.

Ešte som zvedavý, asi ako všetci, ako to bude hrať, a som prekvapený, Soud System CANTON v O3 nieje drahší, predpokladal som vyššiu cenu.

Nechapu proc pro Ambition jiz nelze zvolit schranku pd sedadlem spoluzdce. - kam ty mapy narvu nevim :(

Projel jsem tam 1.4 TSI 103 kW a jsem z toho zmaten.

OIII tam má dvě verze:

CPVA bez vypíná válců

CHPA s vypínáním válců - ovšem u Golfa 7 je motor s tímto kódem bez vypínání...

Pawouk, nájdeš v ETKE držiak telefónu?

To by mohlo zatial pasovať aj do O2.

post-14490-0-46291300-1357596619_thumb.j

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.