Leden 7, 201312 r motor O III 1.2 tsi 77kw/4500 ot. krouťák 175/1400 ot., Golf 77kw/5000 ot. krouťák 175/1550 ot. , to mají jiné motory? nebo se jim tam vloudila chybička? V technických datech od škodovky je pro OIII 1.2 TSI 77 kW:77kW/4500-5500175Nm/1400-4000VW uvádí pro Golf VII 1.2 TSI 77 kW:77kW/5000175Nm/1550-4100Vtip je v tom, že VW ve svých technických datech ( http://www.volkswage.../catalogue.html ) pro tento motor uvádí, že je to 4válec, s dvěma ventily na válec - což odpovídá, včetně těch parametrů výkonu a krouťáku - původnímu motoru 1.2 TSI 77 kW, který je v současné OII. Rozumí tomu někdo? Protože nové TSI EA 211 má mít 16 ventilů...
Leden 7, 201312 r 334 tisic ? ............... hosiiiiiii ? a co RAPIK ? .......... no to je teda propadak hosi ,........ tohle mi hlava nebere .... v ty skodovce to zacina vypadat jak tady v senatu teda ! urcite bych sel do octavky nez do RAPIDA za tu cenu !!!!!!!! no to je GOL teda !!!!!!!to me zase hnuly zluci Upraveno Leden 7, 201312 r od Lukason
Leden 7, 201312 r V technických datech od škodovky je pro OIII 1.2 TSI 77 kW: 77kW/4500-5500 175Nm/1400-4000 VW uvádí pro Golf VII 1.2 TSI 77 kW: 77kW/5000 175Nm/1550-4100 Vtip je v tom,že VW ve svých technických datech ( http://www.volkswage.../catalogue.html ) pro tento motor uvádí,že je to 4válec,s dvěma ventily na válec - což odpovídá,včetně těch parametrů výkonu a krouťáku - původnímu motoru 1.2 TSI 77 kW,který je v současné OII. Rozumí tomu někdo? Protože nové TSI EA 211 má mít 16 ventilů... Jedině kdyby se z OIII měla zase stát nějaká "létající zkušebna" na otestování EA211 na lidech - G7 by si v pohodičce využíval už relativně odladěnej agregát, zatímco OIII by se prcala stejně jako před ní FII s nevyzkoušeným agregátem...
Leden 7, 201312 r už mi začíná být jasná ta celkem příznivá cena O III , protože její základní výbava je teda dost ubohá Základní výbava Active zahrnuje ESP, airbag řidiče a spolujezdce (s deaktivací), boční airbagy vpředu, hlavové airbagy a kolenní airbag řidiče nebo patnáctipalcová ocelová kola. Dále nechybí elektricky ovládaná přední okna nebo centrální zamykání. Připlácet je nutné za klimatizaci (pro prvních tisíc zákazníků je zdarma, v příslušném paketu stojí 10 tisíc korun), zadní stěrač (2700 Kč) nebo palubní počítač (3500 korun, základní MFA). V základu také není autorádio, pouze příprava se čtyřmi reproduktory. Metalické barvy stojí 13 200 korun. Upraveno Leden 7, 201312 r od L@dis1
Leden 7, 201312 r Tak už tu máme i komplet ceník dle motorizací. http://www.auto.cz/skoda-octavia-technicke-data-72232
Leden 7, 201312 r Oficiální ceník: http://www.skoda-auto.cz/SiteCollectionDocuments/skoda-auto/ke-stazeni/nova-octavia-cenik.pdf
Leden 7, 201312 r jak tak koukam vsem nuteji START and STOP a jeste za to museji platit boze boze ! chrompaket,.... samozrejme za priplatecek ....... nekdo to tady uhadnul dobre a koukam jde jenom u nejvyssiho stupne vybavy Bixeny s led a ostriky za 39 000 kc taky parada zadni ledky jenom elegance pro active klima 35 000 kc a proste plno a plno dalsich veci co by se mi libilo to do active vybavy ani dat nejde sice skoda ale urcite AMBITION je na tom uz slusne sice priplatky ale booooze no u me teda zatim rozhodne lepsi OIII nez RAPID ..... ale to stim nemuzeme logicky srovnavat Upraveno Leden 7, 201312 r od Lukason
Leden 7, 201312 r KONG ............ neprijde ale zase jak je zminovano golf nema kufr a taky je to VW a ty si cenu nizsi proste dovolit muzou KRTEK6 ........... ja popravde taky
Leden 7, 201312 r Dík, už jsem se k tomu také proklikal, správně to má být CANTON (součást Sound systemu).
Leden 7, 201312 r CANTON je značka výrobcu (www.canton.de), s ktorou Škodovka ozvučuje. Konečne, keď takúto spoluprácu majú už rozne aj menej prémiové značky aut. Ešte som zvedavý, asi ako všetci, ako to bude hrať, a som prekvapený, Soud System CANTON v O3 nieje drahší, predpokladal som vyššiu cenu.
Leden 7, 201312 r Nechapu proc pro Ambition jiz nelze zvolit schranku pd sedadlem spoluzdce. - kam ty mapy narvu nevim
Leden 7, 201312 r Projel jsem tam 1.4 TSI 103 kW a jsem z toho zmaten. OIII tam má dvě verze: CPVA bez vypíná válců CHPA s vypínáním válců - ovšem u Golfa 7 je motor s tímto kódem bez vypínání...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.