Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ked som si navolil zhruba rovnaku konfiguraciu ako O2, tak ma O3 vyjde lacnejsie (aspon podla prepoctu CZK na EUR). Uvidim co sa stane, ked to budem skladat v slovenskom konfiguratore.

Inak maju tam v tom konfiguratore chybu. Ked si zvolim packet Elegance plus, tak mi to ponukne len 16" disky. Alebo je to preto, lebo mam zvoleny packet pre zle cesty?

Ale takto nejak si to predstavujem - 1,8 132kW v Race blue:

http://ws.skoda-auto.com/CarCard/36495792

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

patrik,.... ty jsi si dal packet elegance a v tom uz mas kola obsazeny,.... tak proto nemuzes mit vetsi kola ;) musel by si kvuli kolum hold packet ozelet ;) a nebo ozelet kola ;) kdyz se podivas do tve konfigurace mas kola zadarmo ;) v tom bude ten hacek ;)

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takový postřeh: Elegancka a chci Sound system (12900,-) a nepustí mě to dál bez Komfortní telefonování min. 3500,- + Bolero/Amundsen 7000/16000 a když budu chtít nedejbože Amundsena tak + dalších 24500,- za Nezávislé přídavné topení s dálkovým ovládáním to se pěkně prodraží teda.... :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. tak jsem zjistil, že při mých minimálních požadavcích (zkrátka aby auto stálo "na hlínách", mělo tempomat, vyhřívaná přední sedadla, elektrická okna a aut. klimu + další pididoplňky) se vyplatí koupit rovnou eleganci, což jen potvrzuje můj od počátku skeptický přístup vůči verzi Ambition, která oproti základu o mnoho více nenabízí, ale je dost drahá..

1) MÉ NAKONFIGUROVANÉ MINIMUM

2) MÉ NAKONFIGUROVANÉ OPTIMUM

3) TROCHU ROZEŽRANÁ VÝBAVA, KTERÁ BY MI KE ŠTĚSTÍ STAČILA

.. z toho vyplývá, že relativně dobře vybavenou Octavii seženu za nějakých 730 tis. Kč, což je relativně únosná suma. Nadprůměrně vybavenou Octavii však koupím již skoro za milion a to ještě pořád není kombi a nemá pohon 4x4, což se ještě prodraží. Jak je navíc patrné, do výbavy jsem nezahrnul úplně vše. Za tuto cenu už je z mého pohledu nesmysl kupovat Octavii - nejde o segment, jde o to, že je to Škodovka.

Navíc jsem si všiml, že lze připlatit opět za obyčejné střešní okno, nikde ani zmínka o panoramatickém a foto tomu odpovídá (neprosklená střecha, jen díra) - to se do výbavy teprve dostane, nebo panoramatickou střechou bude disponovat pouze kombi? :kol-32:

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co jsem si tak klikal tak já bych to měl cca za 570 bez slevy..za 2,0TDI ambiente s doplňkama (ne kravinama) ..ono počítám s tím,že ambiente už má všechno připraveny na dodatečnou montáž dalších systému..takže případná domontáž levněji je lepší volba :)

Editováno: , autor: Krtek6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co jsem si tak klikal tak já bych to měl cca za 570 bez slevy..za 2,0TDI ambiente s doplňkama (ne kravinama) ..ono počítám s tím,že ambiente už má všechno připraveny na dodatečnou montáž dalších systému..takže případná domontáž levněji je lepší volba :)

Co si představuješ pod tou přípravou? Třeba dodělání zadních repro je dost práce, shodit tapecy, natáhnout kabeláž, předělat svorkovnice u dveří. U tempomatu to bude počítám jako u posledních ročníku SII, tedy se mění obě páčky jako celek a chybí kabel do motorové jednotky. Takže na nějakou přípravu bych nevsázel, a radši to co chci dal už OEM.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. tak jsem zjistil, že při mých minimálních požadavcích (zkrátka aby auto stálo "na hlínách", mělo tempomat, vyhřívaná přední sedadla, elektrická okna a aut. klimu + další pididoplňky) se vyplatí koupit rovnou eleganci,

ještě přestaň ignorovat pakety Plus a pak se dostaneš o něco níž. tak jako se ti vyplatí elegance, tak se dál vyplatí L&K.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naopak, skoro vsechna media tvrdi, ze rozdil mezi obema provedenimi je pri bezne jizde velmi maly.

RE: to si asi necetl vsechny, jde spise o to jak obektivne si to na predvadecce ktery novynar dovolil rict, kdyz uz je pozvali do portugalska... muzeme si neco nalhavat, ale fiziku neokecas..

Jinak me slo spise o porovnani vybav, nemam az takovy problem ze je O3 o 31 000,- drazssi (to beru jako priplatek za kufr), ale s tou zalostnou vybavou co dava skodovka.. kde pokud ches aspon nakou vybavu tak vychazi najednou strasne draho..

A verit marketingu ze O3 je jina trida nez Golf je smesny... vevnitr jsou to stejny auta co do prostornosti, O3 ma pouze vetsi kufr..

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jo, ale OIII s jinými, než 18" koly zrovna fešná není :help:

nejlepsi je socka Active bez lakovanych zrcatek a klik na 15" plechach... to je stredni trida jak vysita :)

15" tam vypadaji jak 13" z feldy :kol-26: .. je to RAPID nebo OCTAVIA ? :kol-44:

post-1286-0-53981200-1357940691_thumb.jp

post-1286-0-48752700-1357940710_thumb.jp

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já nevím, co se pořád divíte :D to tak bylo u Škodovky vždycky, že ty auta v základní výbavě nevypadali nijak extra :)

naopak je pravda, že u této Octávky je v základu taková výbava, že tam člověk akorát přihodí klimu a možná tónované okna a to auto je použitelné :) pro toho, kdo není náročný a potřebuje poměrně velké nové auto, ta cena není nijak strašná,. a pokud na to dostane ještě 10 procent slevu, tak se dostane na cca 300 000 Kč a za to se ještě před pár lety dali koupit akorát Fábky v nějaké holotě

+ pak si stejně bude kupovat druhou sadu kol, takže si vybere pěkná letní kola, plechy nechá na zimu případně si nechá nalakovat zrcátka a kliky a je to :)

Editováno: , autor: HjM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...