Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

manfroto: na záruku můžeš jet do jakéholiv servisu, který splňuje ty normy. Třeba AutoKelly je splňuje. Avšak nevím, zda to ve finále vyjde o tolik levněji, páč oni musí používat originál díly a nebo díly druhovýroby, které jsou schválené výrobcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: a tobě se od roku 2000 stalo, že by ti nějaká škodovka začala rezivět? Už jsem viděl spoustu O1 z roku 1996 a pokud nebyla nabouraná a neopravená, tak žádná nezačala reznout. Jediné co snad rezlo, tak byl blatník u F1 před FL, kde se usazovala za podběhem vlhkost a nečistota a pokud se to nečistilo, tak začal reznout blatník a práh za předním kolem. To je tak všechno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: dost OI rezlo; po zhruba 10-12 letech provozu standartně. Nejčastější výskyt koroze byl/je na zadním víku a pod víčkem nádrže. To jsou ale všeobecně známé fakty.

 

A k těm servisům: vždy byly, jsou a budou zákazníci, kteří pojedou se svým autem do značkového servisu. A troufám si tvrdit, že je to většina majitelů vozidel. Sice je povinnost ze strany automobilových výrobců umožnit přístup k informacím a speciálním přípravkům i neznačkovým servisům, ale tento přístup není nikterak omezený. Proto mají značkové servisy např. slevy na speciální přípravky, jsou informováni dopředu, příp. mají pro kontrolu a kalibraci vybraných speciálních přípravků jiné podmínky.

Garážník/neznačkový servis tak má umožněný přístup k informacím a přípravkům, ale až třeba po určité době. A pokud se prokáže při kontrole v autorizovaném servisu (např. v případě reklamace), že byly použity jiné než doporučené přípravky, tak se na takové vozidlo záruka nevztahuje, anebo je výrazně zkrácené plnění. A je to otázka každého z nás/vás, zda mám zbylých XY peněz na provoz auta nebo nemám. Pokud ne, tak se nabízí otázka jiná - udělal jsem správně, že jsem si pořídil vozidlo, na jehož údržbu nemám peníze?

 

A ještě k tomu, jak tu někdo psal o "cukání se" prodejců ŠA při poskytnutí slevy 7%... např. aktuálně v případě akčních modelů Fresh je rozdíl mezi nákupkou dealera a prodejní cenou zhruba 7000,- na vůz (jako příklad beru Škodu Fabii). Auto se před prodejem musí připravit, prohlídnout a vyčistit. To musí udělat člověk, který chce uživit svou rodinu - proto musí být zaplacen. Když od těch 7000,- (které jsou "zatím" ve prospěch prodejce) odečteme tuto práci toho člověka+energie, sníží se tento rozdíl na +/- 4000Kč. Tzn. prodejce může nabídnout tuto sumu jako BONUS PRO ZÁKAZNÍKA. Když nabídne celou částku, tak na tom autě NIC NEVYDĚLAL a z něčeho se musí zaplatit mzdy zaměstnanců a další fixní náklady (energie, nájmy atp.) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: Jasne, u F1 z roku 2002 jsem vymenil na zaruku 3 ruzne plechy (oba blatniky a zadni dvere), posledni presne po 10ti letech. A videl jsem uz i par rezavych O2, byt to byly asi vyjimky, ale myslim ze i zde na foru by se priklady nasly.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ať se zaměřují na jiné modely a fábii fresh mají jen jako doplněk..když to nevynáší..onoto nebude tak horké s tím výdělkem...jinak by mi prodejce několikrát za den nevolal-ůtak jak jsem se rozhodl" jinak by jak tady píšeš tím provoláváním prodělával.... :kol-47: 7000,- jde čistého tak možná na konto vlastníku prodejny..doporučená cena výrobcem a cena za kterou nakupuje prodejce a nabídne zákazníku je fakt rozdílná...jinak by nebyla informace o nákupu tak tajná..

Editováno: , autor: manfroto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: ano, zadní dveře mohou reznou, páč se často stává, že si to někde bouchneš a upadne kus laku nebo se to stává třeba díky přidělání SPZ. Ale pokud si to odřeš nebo něco a nedáš si to opravit, tak člověk musí čekat, že to začne jednou reznout.

 

Co se týče těch slev ještě. Bratranec je prodejce vozů Škoda a sám mi říkal, že pokud model není v nějaké akci, tak se dá udělat hezká slevička. Pokud je model v akci, viz třeba FRESH, tak tam se nedá sleva udělat skoro žádná, protože se auto prodává v podstatě za cenu nákupky. Jak píše Honza9007, z něčeho ten prodejce taky žít musí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

manfroto: firmy typu Škoda auto má paušální částky na volání, takže platí pořád stejně a je jedno, jestli provolají za měsíc minutu nebo 10 hodin hovorů. Cena je furt stejná a je samozřejmě započtená do prodejní ceny a všeho dalšího. Takže ti může volat třeba každou minutu a je mu to jedno :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ať se zaměřují na jiné modely a fábii fresh mají jen jako doplněk..když to nevynáší..onoto nebude tak horké s tím výdělkem...jinak by mi prodejce několikrát za den nevolal-ůtak jak jsem se rozhodl" jinak by jak tady píšeš tím provoláváním prodělával.... :kol-47: 7000,- jde čistého tak možná na konto vlastníku prodejny..doporučená cena výrobcem a cena za kterou nakupuje prodejce a nabídne zákazníku je fakt rozdílná...jinak by nebyla informace o nákupu tak tajná..

doporučoval bych se poptat u prodejce, jakým způsobem se auta prodávají. ;) U každého výrobce existují cíle (rozuměj počet prodaných nových vozů), které MUSÍ dealer před každým kalendářním rokem určit a v tom roce splnit. Když splní, je to dobře; když nesplní, má průser.

Aby toho nebylo málo, tak jsou dealeři rozděleni do tabulek právě podle počtu prodaných vozů a na základě tohoto rozdělení mají i větší slevy na odkup nových vozů od výrobního závodu. Proto mohou velká dealerství nabídnout větší slevu na nový vůz než malý lokální prodejce.

 

Fabii Fresh jsem vybral záměrně jako takový "extrém" velmi nízkého slevového potenciálu pro zákazníka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mc2uba: To je naprosty nesmysl, zadni dvere Fabii je znama vada, byt se nevyskytuje tak casto jako blatniky a prahy a fakt to nesouvisi s montazi spz ani bouchanim dverma. :) Kdyby si to sam zpusobil montazi spz tak ti to na zaruku samozrejme nikdo nevymeni.


Je to porad plech i kdyz pozinkovany a staci aby soudruzi nekde udelali malou chybu a zrezavi to. Krome Superbu2 jsem uz co si pamatuju videl korozi uplne na vsech Skodovkach, ale samozrejme jsou to naproste vyjimky, kdyz pomineme F1 a O1, kde je to temer jistota, jen zalezi kdy se to objevi. 

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemyslel jsem, když si přiděláš SPZ sám. Ale od výroby jsou tam dvě díry v kufru zaslepené plastem, do kterých se dávají šrouby na držení rámečku SPZ. Ano, sám mám od plastového rámečku SPZ odřené dveře kufru. Ale ne jinak tragicky a zatím se žádná rez neprojevuje. Ale pravda, mám auto z roku 2006.

 

Ale co si budeme podívat, proti Felicii nebo Favoritu jsou to opravdu vyjímky, které reznou a dycky to má nějaký důvod. Buď špatný lak ve škodovce nebo nějaký kamínek ze silnice apod. Ale v 90% jsou ty auta OK a nereznou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

manfroto: těch prodejců, kteří ukončili svou činnost je docela dost. Příp. byly provozovny přebrány větším konkurentem-dealerem. A do obdobné skupiny je možné připočítat i prodejce, kteří si přivzali jinou značku právě z důvodu, aby se vyhnuli krachu ;)

ale kdo do toho nevidí...  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...