bicista Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 Jinak je ted akce 1.2Tsi se 6ti kvaltem jen za priplatek 5tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 Jasný, dokud se s 66kw nesvezu, tak to rozhodně kupovat nebudu. Já jen chtěl vědět, jaký máte názor na naftu 66kw, protože já jinou zkušenost než s naftou 55kw nemám. To víš, že nemám žádné zkušenosti s životností nových motorů 1,2 TSI 77kw a taky ani s 1,6TDI 66kw, ale ty parametry mě od TSI prostě odrazují víc než od TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 Jake pak parametry te odrazuji ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 no nalejme si cisteho vina bejci ....... co dnes se vyrobi neni delano na to aby to vydrzelo ...... ze ? kde jsou ty casy klasicke nesmrtelne rotacky tudiz z toho plyne, kdyz se k tomu budes chovat,.... mozna .... to vydrzi neco vic ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 bicista: myslím parametry poměr objem ku výkonu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chleidy Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 ...dám ti radu, zapomeň cos kde četl nebo co kdo říkal, obejdi prodejce, svez se vším co mají, zeptej se na servisní ceník, cenu ND, na cenu garanček, vem v potaz cenu paliva a potom vem do ruky ceník a kalkulačku a věnuj tomu hodinku nebo dvě...pokud i potom dospěješ k závěru, že 1,6 tdi 66kw je pro tebe nejlepší volba tak jdi do toho...každý ma preference někde jinde... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luman Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 (editace) chleidy: Už jsem byl u X prodejců, to TDI jsem projel taky několikrát, znám ceny, mám přehled i plno cenových nabídek a na jízdu TSI jsem už taky objednaný, jen tu 66kw prostě zatím nikde nemají, proto jsem se tu jen zeptal, co myslíte jak to pojede. A každý večer sedím, koumu, počítám a přemýšlím. Editováno: 3. Červen 2013, autor: Luman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 projed se v 1.6 TDI 77 kw a pak 1.2 TSI 77 kw ........ pouvazuj co je pekny, propocitej a pak po jednom sahni .... ona ta 66 kw verze ani neni jeste ve vyrobe ne ? nebo spis vsichni sahnou po te silnejsi ....... ono se taky muze stat ze bude propocitavat, pouvazovat a pak az preberes ....... .......... ale podle me je to jen a jen na tobe, jak psal chleidy,... kazdy ma rad svoje chute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 Jde i o budouci prodejnost, podle mne je ta O3 stejne dost penez a kdo nani ma nebo uz s ni klakuluje nemuze ho rozdil 35tis za silnejsi verzi rozhazet ne ?? ano penize to taky sou.Ale jak se rika, penize budou my nebudem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 Citovat ona ta 66 kw verze ani neni jeste ve vyrobe ne ? Nevím, jestli je ve výrobě ,ale v ceníku je. A to o 35 000 Kč levnější než 1.6 TDI 77 kW. A o 27 000 Kč dražší, než 1.2 TSI 77 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 vim v konfiguratoru je,... jenom sem si nebyl jistej jestli je uz ve vyrobe a jestli nejsou nejaky podminky, treba 32KT ze se az zacne montovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 V ceníku platném od 25.4.2013, žádné omezení tam není. Ovšem to nemusí být směrodatné. Do konfigurátoru moc nelezu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 Pokud chces slyset nas nazor, kup benzin. Osobne motorum 1.2TSI neverim a do OIII bych to nedal ani nahodou, jezdil jsem s tim a efekt HTP se dostavuje i tady...motor zacne nabirat sily az na vrcholku kopce - pro me absolutne nedostacujici. Podotykam, ze to byla 77kW. Proto pokud benzin, tak leda 1.4TSI, znovu se opakuju, ale je to vyborny motor a pro me idealni. U te 1.6TDI je problem s prevody, uvidis v zatackach...na trojku je to malo, na dvojku moc... Muj nazor je takovy, ze pokud motor v OIII, tak 1.4TSI, nebo 2.0TDI. Byl jsem s nimi nadmiru spokojeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 Ahoj,na nákupy a výlety po vedlejších bude to tdi 66 kw pro Tebe dostatečné motorizace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 Je treba byt umirneny, pro nektere tady je i 1,8 Tsi malo. Kdybych chtel rodinou naftu a usporit nejaky ten peniz, chtel bych pohodove auto co malo zere na prevoz z bodu A do bodu B, lpel bych na octavce klidne bych si dopral 66KW, jezdim dene nekolik stovek km. Ano vykon je navykovej, ale klidne bych si doma 1.6tdi 66kw doma predstavil. Manzelka ma clio atmosferu 55kw a taky se rad svezu. Ja bych to bral a myslim ze 66kw bude hodne prodejne auto. Pokud mas rad sportovni jizdu tak te to moc neuspokoji, pokud hledas klidne auto s dalsimi pozitivama octavie urcite te uspokoji. Ale pockal bych si a svez se v tom. vyzkousel i silnejsi verzi, vyzkousel i benzin a pak si udelej zaver. Nikdo ti tu nerekne jak to jede, pac to nikdo nevi a jen spekuluje. Ver sam sobe, stejne uz mas skoro jasno jen hledas, aby ti to nekdo potvrdil a mel si klidnejsi spani 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lucasse Vloženo 3. Červen 2013 Sdílet Vloženo 3. Červen 2013 Ja jsem zase zastancem nazoru, ze je potreba vykon z duvodu bezpecnosti - nekdy musis rychlej akcelerovat at chces nebo nechces (vyjizdeni z krizovatky (!!!), vyhybani, predjizdeni, atd, atd). Proto bych ti z tech dvou variant doporucoval verzi se 77kW. Spotreba super a cenovy narust neni az tak markantni. Ale v pripade pokud chces pouze a jen diesel. 1.6 TDI 77kW jsem si projel a pro tvy potreby bude dobra. Pokud jezdis kratsi vzdalenosti a casto mesto, zvaz 1,2 TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 Schyluje se tady k debatě o nesmrtelnosti brouka (benzín-nafta) ,ale proč ne. To vždycky oživý dané vlákno Odpověď na tvojí otázlu je opravdu jednoducha a vlastně sis na ní odpověděl sám cituji "mám ve služební Fabii naftu i když jen 1,6TDI 55kw, tak jsem s tím max spokejenej" provozní hmotnost fabie je 1219kg provozní hmotnost octavie 1.6tdi 66kw 1245kg rozdíl ve váze tudíš zanedbatelný. Proč by ti to teda nemělo stačit když 55kw jseš max spokojenej tak 66kw budeš určitě taky spokojenej. Za těch 35 000 ,- když uděláš po záruce malej chip budeš pořád 25 000 ,- v plusu a výkon bude dostatečnej ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 Otázka zní jestli bys radši neměl jít do TSI :'> Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 Není to jen o hmotnosti vozu ,ale třeba i o zpřevodování. Musí si to auto prostě projet ,jinak to nemá smysl. Tady to nevyčte. Papírové údaje jsou jedna věc, skutečný pocit při jízdě zase něco jiného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 Souhlas ..jen se obávám že ty převody budou pořád stejný už od první verze 1.6 tdi až po tu poslední. A jelikož se zase snížila papírová spotřeba u tohohle motoru nedivil bych se kdyby byly ještě delší (jejich logika) Ale určitě vyzkoušet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 V OIII 1.6 TDI je to zpřevodovaný pro běžnou jízdu hrozně. Hlavně pro jízdu ve městě. Na trojku skoro moc,na čtyřku se zase málo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 nejen spřevodování,ale i psané spotřeby je pracné dosáhnout..neobaluju auto před jízdou do fólie a nezalepuju spoje+ jiné pneu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 Kdo umí,ten dosáhne lecos. Kdo neumí,píše bláboly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
manfroto Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 přesně tak.. a proto se vrťme k tématu bez blábolů.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červen 2013 Sdílet Vloženo 4. Červen 2013 Manfroto,začni psát srozumitelné a smysluplné příspěvky,týkající se daného tématu,nejen v sekci OIII,ale i jinde. Toto je poslední varování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.