Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ale jiste, jen je potreba byt kontruktivni a realisticky - komentar takoveho typu, ze pouze Elegance splnuje naproste minimum pro pouziti auta zavani Bohnicemi. A to prosim bez urazky.

Zasadni rozdil je v tom, ze pro kritiku mame kazdy jinak nastaveno to, jak ty rikas "kdyz je za co".

Mam tu vyhodu, ze muzu jezdit s velkym poctem aut nejruznejsich znacek a modelu a porovnavat. Nevychazim tedy pouze z papirovych predpokladu a seznamu vybav, ale z realnych zkusenosti.

Proto se mi taky prici srovnavat P301/C-Elysée s Rapidem. Papirove je to bomba nabidka - vybava, motory, cena...

Staci se ale projet - jsou to strepy, ktery jizdne ani zdaleka nedosahuji kvalit Rapidu, motory mdlý (krome HDi), TSi je nekde jinde.

BTW Auris: Byl jsem se na nej podivat s kamaradem, kterej o nem uvazoval - ze zrovna ty uvadis Auris je s podivem - cenove zadnej zazrak, obzvlast v porovnani s GVII. A vybava? Co je v ni tak prevratneho, vzdyt Auris nenabizi nic mimoradneho, staci si projit cenik (neberu v uvahu Hybrid, kterej je sam o sobe specifickej). A to nemluvim o plastech na stredove casti pristrojovky a ve vyplnich dveri + treba luxusnich digitalkach, ktere mela Toyota Carina E z roku 92.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Nevim v jakem Aurisu jsi sedel ale ukaz mi Skodovku za 509000 s 96kw naftakem, xenony, plne elektrickymi zrcatky, zatmavovacim vnitrnim zrcatkem, dualni klimou, kozenym interierem vcetne palubky, samocinnym parkovanim, senzory vpredu i vzadu, KESSY, parkovaci kamerou, dotykovym radiem, 16kama lityma kolama........

Ano uznavam, pocit z jizdy je tam horsi a kufr mensi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi, myslím, že je zbytečné se hádat.. Zvláště před Vánocemi :)

Já jsem všeobecný rejpal a ve všech ohledech se koukám na fakta realisticky. A je-li můj pohled subjektivní, například tak, jako v mém dnešním prvním příspěvku (například viz. použitelnost zavazadlového prostoru), vždy dodám, že se názory mohou lišit. Mě výbava zklamala především v detailech, které jsem uvedl, nejvíce asi výbavová verze Ambition, od níž jsem očekával více (aspoň ta komplet el. okna). Ačkoli v něčem souhlasím s mike_k, asi bych to tolik nezveličoval a rozhodně souhlasím s Mavem v tom, že označovat výbavu za "nepoužitelnou" je nesmysl - jak Mave přirovnával, použitelný je také základ ve Fábii, zbytek záleží pouze na preferencích. Já si kupovat novou Octavii (což bych asi osobně nedělal, to je však jiná věc), zřejmě bych si Eleganci ještě dovybavil, nestačila by mi ani výbava Classicu, ani výbava Ambitionu. Mave to však může vidět jinak, Mike to může vidět jinak a i nějaký Jarda od garáží to může vidět jinak - od toho ta výbava přeci je, no ne? ;)

S Mavem souhlasím také co se ceny vs. kvality týče, např. srovnávat Citroen se Škodovkou je nesmysl - Škodovka (aspoň tedy Octavia) má jedny z nejlepších jízdních vlastností ve třídě, zatímco "Citrón" je přesným opakem. Proto mají dostatečný prostor přidávat výbavu zdarma, aby měli lidé důvod auto koupit. A například nový Auris mi přijde otřesný - ale to je zase věcí názoru. Škodovka vesměs nebude mít důvod v případě OIII nastavovat ceny nijak nízko, silně pochybuji, že by firmy Octavie přestaly kupovat - a právě ty činí 80% odbytu na Českém trhu.

Jistě, mě štve (což jsem nejednou zmínil), jak se detaily v autě postupně przní (např. původní pochromovaná litina nahrazená pochromovaným plastem, atd, atd..). Jenže ať už je to Octavia, Ferrari, nebo buldozer, dnes je holt už taková doba a bohužel se to týká všech značek na trhu - u všech těchto značek bych veškeré nedostatky zdůraznil, neboť to, že "Auto vypadá fantasticky!" napíše kde kdo přede mnou.. ;)

A dost už OT a podejte si ruce -_-

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě osobně vyhovuje i základní výbava vozu :) jen mi tam chybí klimatizace, tempomat, náhradní kolo vč. heveru a nářadí :) a trochu si pořád říkám, proč i základ nemá lakovaný zrcátka a kliky. Přece to není tak drahá záležitost :)

15" plecháče mi nevadí, budou se hodit na zimu a na léto si koupím kola podle svého gusta :)

Ale pravda je, že proti Golfu 7 je vábava v základu hodně chudá a jestli bude cena stejná nebo vyšší než u Golfu, tak pokud nebudu potřebovat opravdu velké auto, tak si snad radši koupím toho Golfa :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já nevím, proč ještě marketing ŠA kompletně nepřešel na individuální objednávky. Dám na trh auto a nebude v něm nic - ani sedačky, ani tapecír, rádio, světla atd. A pak dám konfigurační systém s buď ucelenýma sadama, jako jsou dneska ty 3 úrovně výbavy, nebo komplet návrhovku pro individuální návrh auta - ať si zákoš nakonfiguruje co chce. Když bude chtít auto s motorem 140kW a výbavu "socka edition", tak mu ho prostě setavíme a basta. Ať si klidně sedí třeba na dřevěný židli přišroubovaný k podlaze, když si nenakonfiguroval aspoň základní sedačky. Klidně by tak mohly vznikat exempláře OIII s motorem 1,2TSI 63kW (kdyby se teda 63kW verze do OIII dávala) a s vnitřní výbavou Hyper Elegance nebo opačný extrémy - 1,8TSI v nejvýkonnější verzi, ale s interiérem v pouhým olakovaným plechu... Prostě jak by to kdo chtěl.

Každej by si pak mohl nadávat akorát na sebe, že si nepřidal do výbavy to a tamto. Skončilo by dohadování, že na tamten trh je Ambiente s tím a oním, zatímco v tuzemsku je to až součást Elegance.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ako ja si myslim ze by to slo keby sa robili cisto individual auta. Vsak vsetky auta sa robia technologiou Just In time komponentov a jedine co sa robi, sa srobuju sroby a pricvakavaju plasty. Pokial by ozeleli tych par E za kable a vsade montovali unifikovanu el rozvodnu siet, tak robosi by len pricvakavali kable do toho, co by tam bolo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked sme u toho domontovavania - trochu OT, ale musim: mne v autorizovanom servise povedali, ze do O2 FL sa nedaju dodatocne namontovat parkovacie senzory :kol-34: V neautorizovanom mi to urobili za 8 pracovnych hodin aj s nakodovanim...

to je to co jsem psal...oni místo toho,aby nad tím trochu přemýšleli tak řeknou raději, že to nejde..přece jenom to nemají v manuálu...víš kolikrát už mi tohle řekli?..a já jsem jim na to odpověděl: "jak nejde?..všechno jde, ale vám se nechce..si polibte pr*el když nechcete prácu"

jenom malý výčet věcí co "nejde"

zápis 16" a 17" kol na F1

dodělání maxidotu F1

dodělání ostřikovačů F1

nalepit znak rs do masky F1

dodělat vystřelováky na místo obyč.klíčů F1

a další :)

jo a nebo mi odpověděli..."tak to ale nebudete mít ale originální díl"...na to jsem jim odpovídal "ale budu" :D

Editováno: , autor: Krtek6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč to jde třeba u Fordů? Tam je jedna kastle, jedna kabeláž - a co není ve výbavě, to se prostě neosadí a zůstane tam jen volnej konektor. Když si to majitel chce doobsadit, koupí si čidlo nebo díl výbavy, namontuje, nacvakne konektor - a nemusí nic kódovat, elektronika je "Plug & Play", načte si všecko sama... Hlavně že se VW chlubí "Das Auto" - já bych jim to s chutí změnil na "Das Kripl"...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krtek6: Tak mna dostalo aj to, ze ked mi (v autorizovanom servise) namontovali orginalne RS kridlo, tak mi oznamili, ze mi tym pada zaruka na karoseriu!!! Na to som sa len pousmial a opytal, ci zavolame SA Slovensko, ze ako to je s montazou orginalneho prislusenstva a zarukou :)

BTW: viete mi niekto povedat, ci mala O3 pri premiere podlozky? Ja mam pocit, ze to, co oznacuje zelena sipka je naozaj podlozka...

post-10844-0-76561200-1356295305_thumb.j

post-10844-0-10517900-1356295320_thumb.j

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tak ... treba tedka totovy sem kupoval pred trema rokama MLHOVKY na TRANSITA ..... a dneska sem konecne dodelal montaz,... jenom vyriznout otvory pro origo mlhovky v narazniku konektory odpojit ze slepyho obvodu napojit a huraaaa svitime ;) zadny tahani a podobne ;)

tohle ford ma vychytany,... a neee ze ne.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Účel světí prostředky, cokoliv pro lepší vzhled je povoleno - hlavně když to (skoro) nic nestojí a udělá to dojem, kterej pak budou marně u sériovky hledat zákoši na saloonech - už jsem to zažil v souvislosti s OII i s Yetim, když na saloonu nejeden potenciální zákoš obcházel sériovou "předváděčku" a kroutil hlavou nad tím, jak to že to samý auto na fotkách ze Ženevy sedělo mnohem líp a vypadalo "tak nějak jinak"....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ať se na mě nikdo nezlobí, ale marketing nemarketing, toto je prostě prasárna. "Svou" OII v Ambiente jsem si také upravil a řekl bych, že se úpravy líbily všem, auto bylo mnohem hodnotnější a s původním stavem se to nedalo srovnat. Tak na mě ty jejich úpravy působí - auto ve stavu, v jakém jej prezentovali je dle představ designéra, v reálu však bude auto vypadat bohužel úplně jinak..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se individuálních úprav vozu, tak to jde :) viz tady na fóru jedna Fabia 2 FL 1.2 TSI 63 kW s paketem RS, který je dělaný přímo tuším v Porsche Praha Prosek :) prostě si to ten člověk domluvil a oni mu to na auto dali :)

Jinak třeba v BMW ti taky neprodají auto bez sedaček a všeho. Prostě mají svoje sériovky a když chceš originální BMW, tak si počkáš a hooodně si připlatíš. Ale taky to auto potom vypadá originálně :)

Mě na Jarově řekli, že na karoserii si můžu dát cokoliv a záruka bude pořád platná :) jediné co zruší okamžitě záruku, tak je zásah do motoru, pokud to nebude origo servis Škoda. A to je jasné, Škodovka chip tuning neudělá že jo :D

A nebo zavítat k úpravcům vozů Škoda, třeba k BT Design nebo Miloušovi, ale taky se pěkně prohnete :) ale auto bude originální a domontovat se dá všechno, jen to chce najít ty správné lidi :)

Mě třeba na Jarově dodělali tempomat za 5500 kč (i když to mělo být za 7500 kč) za dopoledne a bez keců :) prostě jsem zavolal "chci tempomat do F1 classic" a oni "jasně, bude to stát 5500 kč, kdy chcete objednat" a bylo hotovo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, servisy, to je případ sám pro sebe... U známého v servise mi sice vycházeli vstříc s chiptuningem, lakováním lišt a dalšími službami, které nebyly vždy 100% s pravidly naší firmy, ale něco po nich chtít, zvláště, týkalo-li se to elektroniky, to byl konec. Neuměli nic:

1) Naprogramovat Amundsen tak, aby hrál jen ve předních dveřích (jediné, co udělal bylo nastavení "fader" z mnou nastavených "-9" na "0", což jsem si zase zpět nastavil na "-9")

2) Nebyli schopni aktualizovat SW Amundsenu

3) Naprogramovat klíček dálkového ovládání

4) Ani dokonce nebyli schopni objednat originální klíček DO od Škodovky a naprogramovat jej

5) Nebyli schopni vyměnit IMMO chip v klíčku

6) Nebyli schopni dočasně vypnout imobilizér, abych byl mobilní do doby, než se objedná nový klíček s IMMEM

7) Nebyli schopni naprogramovat denní svícení z mlhovek zpět do hlavních světel

8) Nebyli schopni opravit dojezdy elektrických oken (naopak původně nefungoval jen dojezd na pravé straně, po jejich "opravě" nefungoval ani jeden)

.... a mnoho dalších věcí, to vše za nesmírné neochoty jejich mechanika, který, když s ním mluvíte, se otočí zády a odchází od vás. Je to u známého, proto nemohu moc peskovat, abych nepřišel o benefity, jejich morálka je ale děsná... :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...