Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

No vidíš, já to mám podobně a rozdíl jsem tedy poznal, stačila trochu rozbitá okreska. Takže si pevně věř, ale holt každý to vnímáme jinak.

edit: dost už bylo o nápravě, chápu, že marketingově je to OK a stejně tak i pocitově pro většinu lidí.

Editováno: , autor: attim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle je přesně důvod, proč o tom nemá smysl dále diskutovat - ty a další prostě neumíte přijmou fakt, že to je krok zpět a abyste to přikrmili, ženete to do extrému. Nikde jsem nepsal (a ani nikdo jiný, pokud jsem si všiml) o tom, že by to mělo někam odskákat, že by to bylo nebezpečné apod. O tom píší jen zastánci jednoduchých a levných řešení, přece jen je to ta naše škofovka, že :-) fakt zábavný. Až budeš mít argument OK, do té doby lepší hodnotit podvozek z nějakého videa ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Smutný je že tuto klikovou nápravu, vyrobně levnou dávaj i do drahých provedení. Z mého pohledu je naprosto dostačující pro 1,2 TSI a další verze by si zasloužila víceprvek, který se pozná při prudkých vyhybacích manévrech a celkovým komfortem na nerovné a špatné silnici. Prostě za vším hledejte úporné úspory, nic jiného za tím není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Místo hádek bych zde raději četl poznatky majitelů O III z provozu, porovnání motorizací, hodnocení majitelů kteří k ní přešli z předchozích dvou generací atp.

Teprve prodeje ukážou nakolik je nová generace ůspěšná či neúspěšná....

Díky :kol-35:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stanmar: myslim, ze na uspesnych prodejich se tu asi shodnou vsichni. Firmy budou nakupovat O3 stejne jako dosud. Stoji to zhruba stejne, vypada to zhruba stejne, jede to zhruba stejne a nejaka naprava nebo lacinny interier je absolutne nezajima.

Pro uspech v prodejich ma Skodovka opravdu perfektni vychozi pozici, coz je na jednu stranu super, na druhou stranu idealni situace k usnuti na vavrinech, coz uz se podle me deje.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jediné nebezpečí pro prodeje je poslední prognoza našeho hospodářského vývoje a to způsobilo značné ochladnutí nákupních aktivit firem a o domácnostech nemluvě. Přesně to se taky stalo nyní v západní a jižní Evropě. Proč taky kupovat auto kařdý čtyři roky když vydrží déle a třeba do doby lepší hospodářské situace. Takže uvidíme jak budou firmy tedy nakupovat, fyzický osoby asi pramálo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak řečeno automobilky se zaměřily čistě na zisk založený na výpočtech rovnice o nejlepší poměr auto-cena-prodej. To ,že se to nějaké pomyslné skupině lidí nelíbí jsou ochotny akceptovat za výhledem vyššího zisku. Na tohle pamatujou u jiných značek výrobců automobilů. O vzhled a spokojenost "individuálního zákazníka" jde až v 2-3 řadě.

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VIKENDOVA ZALEZITOST

zatim spolu mame najeto krasnych 323 km

co se tyce prvnich poznatku, tak s radickou sem se nakonec nejak zzil,... jde to proste si zvyknout na vsechno ;) co se tyce auta celkove a hlavne zminovane napravy bez absolutnich nejakych velkych stiznosti,... je pravda ze pri extremu naprava uz ma tendenci ustrelovat ale tohle vsechno jeste obstarava ESP ktere je uz v zakladu u vsech verzich mam takovy dojem ;) co se tyce komfotru,... PERFEKTNI ;) predni odpruzeni uplne dokonaly :D zadni jelikoz je klikovka tam uz to trochu boucha a duni jak se to rozleha v kufru ;) ale nebejt cesky silnice takovy tankodromy je to absolutne na vybornou ;)

jinak nevim co bych mel jeste zkritizovat,... jsem taky samozrejme nejak nenarocnej uzivatel ale urcite tempomat, vyhrivana prdel, dvouzonova klima a takovyhle vymozenosti jsou FAKT fajn a na jizde pridavaji hodne komfortu co se tyce na ridice i cestujici ;) nemam fakt co bych vytknul ;)

nic mene sem zapomel dodat jakou motorizaci testuji........ mam tu cest krotit motor 2.0 TDI 110 kw ve vybave ELEGANCE +

tady jedna fotecka, protoze vubec neni cas neco fotit :D

post-58977-0-44901800-1361016008_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zde jesto jedno rychlo foto ;)

AKTUALNI stav KILOMETRU: 420 km

post-58977-0-86657600-1361039545_thumb.j

post-58977-0-39867300-1361039483_thumb.j

................ ASR nebo-li ESP a vsechny ty systemy spadaji nejspise do jednoho a jenom ten jde vypnout,..... nic mene netroufnul sem si to vypinat na nejaky extremu, jelikoz nejsem az tak odvaznej a clovek se porad neco uci, takze bych nerad sel pres boudu ci jenom zaplul do skarpy :D ..... takze tohle nevim,... system jinak zasahuje podle me az fakt kdyz uz je to na hrane,.. jinak se snim da ,, blbnout " skoro jak rikam na hranici kdyz uz je to na hrane ;) .......... Brzdy ostrejsi jsou, to je jasny,... oproti FI, FII, RAPID apod. bezdebat ;) ...... ale nejsou nejak extra ze by byli jenom natuknuti a uz ses mlatil hlavou o volant,........... na muj v kus jsou prijemny a brzdeji nadherne ;) ja sem snima naprosto spokojenej ;)

jozzi: .......... neboj fotecky budou behem tejdne snad, tedka neni cas, ztracet cas :D musim si uzivat :D coz urcite plne chapes ;):kol-47: :kol-47: :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hehe :) mě ty brzdy přišly ostrý docela dost :D

Jinak nevím jak u O3, ale u Rapida na sněhu a namrzlé silnici na mě blikalo ESP neustále. Občas i v zatáčce, ale jinak většinou na křižovatkách při dobržďování nebo rozjezdu a na nájezdech na dálnici. Když tomu dal člověk čoud na nájezdu na sněhu, tak blikalo neustále a korigovalo to protiskluzem, takže se dalo celkem razantně rozjet bez větších zásahů volantem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jozzi: .......... uz tedka sem nadsenej a zamilovanej az az :D;)

Kuba: ........... tak to nerikam,... na me protikluz a vselijaky vymozenosti ohledne start - stop taky blikaji jak na budikach ci barevnym maxiku ale nejak me to neomezuje a beznej ridic to ni nezaregystruje pokud to nezacne rvat viz. treba pasy :D ....... to bych nejradsi vypnul,.. ale je fakt ze bezpecnost je potreba a proste te to donuti se pripoutat ;) takze paradni ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protože za poslední čtyři roky to do mýho auta třikrát bouchli tak jsem vděčnej že se vždy vážu. Vřele to každýmu doporučuju. Dvakrát to bylo čelně a jednou do zádu při stání na červenou. Ještě že mám bytelný auto, vždy to pro mě dopadlo Ok, narozdíl od viníků.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neboj se, všichni se poctivě poutáme :)

Já bez toho ráno nevyjedu, je to prostě můj rituál :D sednu do auta, nastartuji auto, zapnu světla, připoutám se, namontuji kameru, namontuji rádio a až potom teprve vyjedu :D jakt o neudělám, tak se cítím blbě :D

Nemůžu si zvyknout u Citroenu na automatické rozsvicení světel, to mi prostě v rituálu chybí :D a taky tam se nemontuje rádio :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...