Cjoctavian Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 A jsou podivni... 122 koni davaji asi jen v GB.. Ja koupil v CR 125koni /92kW/ Vorlik - jo ja doufam, papirove nepapirove, oba vime, ze je to jen papirove, ne? lenze Anglicania nemaju rovnake kone ako my, oni maju bhp - brake horsepower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 a ne British hp ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 nie... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidzej Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 CJ, ale taky rozdiel medzi UK a metrickymi HP zase nie je...checkni tu: http://www.unitconversion.org/unit_converter/power-ex.html Vo FR sa OIIFL 1.4 TSI predava tiez ako 90 kW/122k verzia. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 tak sa sekli ujcovia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 bhp se někdy rozepisuje jako brake někdy jako British, záleží na zdroji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 15. Duben 2009 Sdílet Vloženo 15. Duben 2009 samotni Anglani pouzivaju v reci brake...a asi Amici to pochopili ako British Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Nikdo zadne nove zkusenosti a poznatky s jednactyrkou?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Skeeve79 Vloženo 20. Duben 2009 Sdílet Vloženo 20. Duben 2009 Nikdo zadne nove zkusenosti a poznatky s jednactyrkou?? Jenom jeden - nejsou. To je ale jiné téma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 21. Duben 2009 Sdílet Vloženo 21. Duben 2009 WTF?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mayak Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 some interesting reading: http://tbr.gr/122hp/SSP_405_1.4l_90kW_TSI_...urbocharger.pdf http://bioage.typepad.com/greencarcongress...mposium2007.pdf Regards! Mayak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 11. Květen 2009 Sdílet Vloženo 11. Květen 2009 (editace) THX Editováno: 16. Květen 2009, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Prave jsem se dival na Autosalon (Prima TV) a nechapu, co to tam blili o 1,4TSI, ze to sezere majitele! Kdyz to nalozim a slapu tomu na krk, jako asi slapou pri testech, tak je jasny, ze to asi nepojede za 7! Zase tam vynesli do nebes TDI a tohle da se rici zatratili! Uz me seˇou s tema traktorama Akorat zapomeli na par detailu, jako treba to, ze se to porovnava se 77kW variantou, kde se svezeni a kultivovanost neda rovnat, pokud by na porovnani sel motor 2.0TDI 103kW, pak bych ho tam videl spise vice jako konkurenta a tomu kdyz se slape, tak si taky rad vezme, takze jejich test je fakt vykrik do ticha!!! ufff Jinak rodinne auto ne sem tam nejaky vylet je dle toho typa proste TDI... Je to pako! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 Zbytečně se vztekáš, vždycky se to dá vyhodnotit tak i tak a záleží na redaktorovi co mu je bližší. Já si pořád myslím, že tenhle motor má velkou budoucnost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 suhlas, hodnotil to nejaky subjektivny redaktor, co ma doma aj v praci TDI... Sameho ma to prekvapilo, ako to hodnotil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Coldrex Vloženo 30. Květen 2009 Sdílet Vloženo 30. Květen 2009 No aj mna to prekvapilo. A nebolo to minuky tyzden v autosalone? Povazoval som ich za profikov, ale pomaly sa z nich stavaju amateri, ale dost bolo OT. Ja mam za to, ze tento motor by mal byt pri normalnom priemernom jazdeni uspornejsi ako 1.8TSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 Tak to jsem rad, ze se to nezdalo jen me a ze to tak vypada, ze pan ma oposlouchano ze nemuze byt neco lepsiho, nez TDI... Uz se nevztekam Michale ale v tu chvili kdyz jsem to dokoukal jsem fakt slehnul s vikem notesu, ze jsem se jeste radeji otevrenim presvedcil, zda to display zkousl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 31. Květen 2009 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 (editace) Tak jsem se musel na ten test 1.4 TSI na netu podívat abych si udelal vlastni zaver a musim s vami souhlasit! Na te prime jsou snad vsici uplni trotli... Ze prej 1.4 TSI je jakztakz idealni pro jednoho cloveka v aute a jeste na mestsky provoz a nebo kratke trasy... A nebo ze pod kapotou octavie bude vzdy lepsi TDI, ze se k autu mnohem vice hodi!!! Jsou to uplni amateri. Drive autosalon mel jeste jakoustakous duveryhodnost a objektivitu, ale tedka to je biiiiiida! Po 2.0 TSI a 1.8 TSI to je treti nejlepsi motor co se momentalne do OII montuje a oni hu takhle sposte pomluvi.... Editováno: 31. Květen 2009, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 mě to vůbec nepřekvapuje, protože v Autosalónu na Primě to není poprvé co haní benzínový motor a vychvalují naftu... když byl tehdá test o Scoutech, tak říkali, že s dvoulitrovým FSI se nedá dostat pod jedenáct litrů a že s naftou se jezdí za 6 l ... tak jsem se tomu smál, když já jedzím město půl na půl s mimo městem a mám průměr 9,2 l ... ale to je fuk... jak to tu už někdo napsal... je to subjektivní názor redaktora... já osobně si myslím, že 90 kW od auta velikosti Octávie, Golfa apod. je až až... už jsem s tím autem jel, kdybych si teď kupoval Oktu, tak bych bral 1.8 TSI nebo právě tuhle 1.4 TSI... ta jednavosma je jasně silnější, ale na normální ježdění do limitu je 1.4 TSI super! když si vezmu, že polovina lidí v republice sedlá HTPčko, tak o čem se tu bavíme! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 ten druhy odstavec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wrccko Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 3. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 No ta akcelerace se mi moc nezda, mnohem lepe jak tato TSI v tom videu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Davon Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 To video s 1,4TSI je fakt divny, tohle tlaci vice!!! :smich: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Teď jsem četl test Leonu s tímhle motorem, resp. 92 kW verzí v Automobilu a taky je závěr, že udávaná spotřeba je údaj jen velmi teoretický, praxe je o pár litrů jinde, ale narozdíl od AMR v tom motoru vidí potenciál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 jj, ako tvrdim, tento motor je Xtreme zavisly od stylu jazdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.