Srpen 20, 200817 r Autor Cauvec počtáři z Bulharska, děkuju ti moc ale ani jsem ti nepoděkoval jedinej problém je že se mi to nechce otevřít, nebo se mi to ptá v čem to chi otevřít tak jsem dal Abdobe reader a NIC tak nevim. Mám to na flashce... Babo raď.... prosím
Srpen 21, 200817 r je to pdf ! mne to ide citat aj vo verzii Acrobata 7.0 rozbalil si obidva subory ? dal si dobre heslo ? rozbalene to ma 110 MB.
Srpen 22, 200817 r Zase sa to zvrhlona porovnavanie 1,2 a 1,4 Bemo ked to zrepasujes mozeme to poronat 100koni v nafte a 64koni v 1,2......na dynamiku z 0-100 urcite 1,2 nema sancu ale tak zrychlenia z 60-80 na 4. moze byt 1,2 rychlejsie - lahsie sa toci ale to neni vec motora ale prevodovky.
Srpen 23, 200817 r Autor Tak úspěšně auto točím až čekám ránu, páru a konec motoru ale motoru to jen prospívá, začíná se probouzet a už má taky obědnaný svíčky a až já se budu plácat u moře tak auto bude na preventivní prohlídce.... A co se týče 1.2 myslím že časem přítelkyně zapláče až bude chtít bejt rychlejší než já
Duben 6, 200916 r Hodně zajímavý sprint, pokud by bylo ještě nějaké video, kde se angažuje 1,4 16V 74 kW, bych byl rád :-) Moje 16V 74 kW mi připadá jaksi udušená, řeším stejný problém. Zkusím svíčky za Denso Iridium a vyměním filtr za sportovní, ikdyž někdo na foru psal, že filtr mu skoro nic nepřinesl. Sprint jsem dával s 1,4 16V 55 kW Combi, ale je zajetá opravdu na rychlost, služebka :-), všichni ji dávali na prdel, s tou mou asi někdo jezdil pekně pomalu, po koupi ani nevěděla kde má omezovač :-D
Duben 6, 200916 r moje 1.4 74kw je taky přidušená ale to doufám brzo pořeším mám problém s lambdou a jinak se mě dusila při prudkém sešlápnutí a pomohlo dát novou hadičku na podtlak (byla sežraná od oleje)
Duben 25, 200916 r Autor Já už ji teda vyměnil za FRS ale popravdě co jsem ji držel u krku na 4-6000 ot. tak se pak pomalu probouzela myslím že by l dost problém v tom že ji majitelé netočily a jak mi řekli i ve Škodovce tento motor je dělanej na to aby se vytáčel, tak jsem preventivně vyměnil rozvody a točil pak je pravda že když jsem předjížděl a byl jsem za autem připravenej měl jsem tam min. 4500ot. a pak to přetočil k omezovači a táhlo to. Sport. filtr si myslím že je na nic krom toho že propoští více humusu do motoru a propustnost vzduchu je stejná aspon dle testů o kterých jsem četl na netu v porovnání s origo.
Duben 28, 200916 r S 1,4 74kW mám tu zkušenost,že je potřeba ji vytáčet,v nízkých otáčkách fakt nejede,na ty je zase dobrá 55kW. A ani spotřeba nebyla špatná.
Duben 28, 200916 r Ja len doplním charakteristiku tohoto motora kde je jasne vidiet kde treba drzat otacky aby to fachalo
Květen 3, 200916 r Ahoj, mám taky 1.4 16V 74 kW. Z počátku mi auto připadalo taky líné. Stačilo se častěji podívat kde to má omezovač a neřešit spotřebu. Nebyl jsem zvyklý motor vytáčet, předtím jsem jezdil skoro jen s diesely. Auto je teď hodně živé, už mi neujíždějí HTP a podobně :-D
Prosinec 27, 200915 r zdarec, chtěl bych se zeptat, jesti má někdo zkušenost s tankováním Naturalu98, případně třeba V-Poweru ?? Jestli se skutečně výkon 1,4 16 V 74 kw zlepší, případně jestli se tím třeba i motor nějak vyčistí (oblíbená to marketingová hláška od Shellu...). Chtěl bych aspoň třeba na tejden to zkusit, jestli poznam rozdíl. Normálně jezdim na N95 a LPG. Jo a myslíte, že můžu dolejt ten N98/V-power do nádrže se zbytkovym N95, nebo radši jet nadoraz a pak až ho tam dolejt ?
Prosinec 27, 200915 r zmiesat mozes, nicomu to nevadi, akurat to nebude tak plnohodnotna N98 . preto ked vyjazdit co najviac tak tym lepsie ze nebudes mat zmiesaninu. neviem ci to precisti a pod., kazdopadne je to reklamny tah spolocnosti, mozes nepatrne spozorovat ze je motor tichsi, o kulincek lepsie sa vytaca a spotreba klesla o 0,1- 0,2 l. ale vyskusat mozes, zato nic nedas a nic tym nepokazis, iba zaplatis viac za tankovanie.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.