Přejít na obsah

Odborníci na 1,4 Mpi


Tomas_ek

Doporučené příspěvky

Teď s autem nejezdím, protože jsem byzy v ofisu, ale až pojedu na lanč, tak to projedu.

vysvětlivky :D

lanč

Kůl oběd na nějakém in místě. Když není čas na lanč, objedná se něco z picošky nebo aspoň čískejk.

byzy

Vytížený. Člověk v ofisu si neustále stěžuje, že je totálně byzy. Na druhou stranu kdyby nebyl byzy, tak by z něj byl lúzr, což je ještě horší. Vzniká tak začarovaný kruh, který ukončí až milosrdný infarkt kolem roku 2050.

ofis

Opak houmu. Klimatizované místo, kde se uskutečňuje vork.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkratkovitě

jede na 3 válce, VAS píše první válec

vyměněná nová lišta zapalovací

novej vstřikovač

na volnoběh a nízké otáčky mrtvola, hulí benzín, smrdí

na 3 tis ot jede normálně

nad 4 tis jede jako z praku

kontrolka check engine dokonce nad 3500 zhasna, pak to nahází dvě chyby vstřikovač a lišta, takže původní pravděpodobně v pořádku i s vstřikovačem

první válec pravděpodobně plnej benzínu tak se to dusí

při prošlapávání na neutrál nad 3 tis ot nehulí (po jízdě)

změřena komprese - na prvním válci hraniční hodnoty 10,9 ostatní kolem 13

co na to Jan Tleskač a proč Bobík nejede?

těsnění pod hlavou a rozvody na 80 tkm nyní 102 tkm

Caute mam Fabiu 1,4 44 kw r.v.2000 120tis. km uz dva mesiace mam problem ktory neviem doriesit.Moja fabka zacala cukat pri zosliapnuti pedalu na plno po sekunde sa trocha spameta a zacne sa rozbiehat , a za studena zle startuje tak som sa pustil do oprav .Vymenil som palivovy filter,sviecky,cidla otacok 2ks,vzduchovy filter a stale to neprestalo citacka nacitala tzv. sporadicke chyby u dvoch nezav.servisakoch ,koli ktorym to vraj nemoze auto robit.Dalej som precistil palivove cerpadlo a premeral ci ma stale prud,ma,precistil som klapku sprejom za kludu aj pri otackach,odhalil som zvazok kablov este vyzera gut.Taktiez som mal pozicanu zapalovaciu listu s ineho auta a samo ze ziadna zmena nenastala.Este uvazujem o rgb ventilu neviem presny nazov ale to je polozka.Najblizsie sa chystam vymenit tesnenie pod sacim potrubim ale ak to nebude ono tak uz naozaj rezignujem.Dufam ze sa niekto z Vas hlavne skusenejsich stretol s takym problemom ,ak ano prosim o radu.DIK. Marek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute mam Fabiu 1,4 44 kw r.v.2000 120tis. km uz dva mesiace mam problem ktory neviem doriesit.Moja fabka zacala cukat pri zosliapnuti pedalu na plno po sekunde sa trocha spameta a zacne sa rozbiehat , a za studena zle startuje tak som sa pustil do oprav .Vymenil som palivovy filter,sviecky,cidla otacok 2ks,vzduchovy filter a stale to neprestalo citacka nacitala tzv. sporadicke chyby u dvoch nezav.servisakoch ,koli ktorym to vraj nemoze auto robit.Dalej som precistil palivove cerpadlo a premeral ci ma stale prud,ma,precistil som klapku sprejom za kludu aj pri otackach,odhalil som zvazok kablov este vyzera gut.Taktiez som mal pozicanu zapalovaciu listu s ineho auta a samo ze ziadna zmena nenastala.Este uvazujem o rgb ventilu neviem presny nazov ale to je polozka.Najblizsie sa chystam vymenit tesnenie pod sacim potrubim ale ak to nebude ono tak uz naozaj rezignujem.Dufam ze sa niekto z Vas hlavne skusenejsich stretol s takym problemom ,ak ano prosim o radu.DIK. Marek.

prodleva plynu - klasika normál u MPi, vyřeší chip RJ nebo novější origo mapa

studené starty nebo poloteplé s problémy - jako první bych juknul na teplotní čidlo (nové asi za 200 kč), když výměna svíček nepomohla

profor: nechám ji otestovat co se jí stalo a pak je tvoje ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o opravu mi ani nejde, ale zajímalo by mě co se na ní posralo.

Já si to bohužel nemůžu nechat zjistit. Do Frenštátu pod Radhoštěm, kde je jediné specializované diagnostické středisko to už poslat nejde. Tam pouze max dva roky staré.

ŘJ dostane na hraní profor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o opravu mi ani nejde, ale zajímalo by mě co se na ní posralo.

Já si to bohužel nemůžu nechat zjistit. Do Frenštátu pod Radhoštěm, kde je jediné specializované diagnostické středisko to už poslat nejde. Tam pouze max dva roky staré.

ŘJ dostane na hraní profor

Po vyčistění klapky musíš vymazat adaptace a znova nastavit klapku.Jednotky se neserou.Třeba ti jen netěsní vstřikovací ventil-dost často při používání nekvalitního benzínu....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 1 měsíc později...

Ak by som mohol otázku pre odborníkov na 1,4MPIčka. Ktoré motory, podla označenia sú tie EUROIV a ktoré sú EUROIII? (taktiež by som k tomu poprosil, že ktorý je 44kw a ktorý je 50kW) A taktiež kolko by každý z tých motorov mal mať priemernú a mestskú spotrebu? Díkes!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. mám fabii 1.4MPI 44kw, rok vyroby 2002 a najeto cca 100 000km ( nejsem první majitel takže nevím jestli je to skutečné ). Ale k problému. Za studena nastartuji v pohodě, ale při teplem motoru mi přijde že to strašně dlouho točí než chytne a občas ani nechytne. Měnil jsem vzduchový, palivový a olejový filtr, svíčky, čidlo teploty, měřili se tlaky a byla čištěna škrtící klapka. Nic nepomohlo. Nemáte někdo podobnou zkušenost ? Nebo nevíte co s tím ? Mám strach s tym někam jet abych pak nezustal někde vyset. Budu vděčnej za každou radu. Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mě to za tepla tak 3x protočí než to chytne stačí jen nechat ať se točí .. co jsem zjíšťoval po koupi je to prý běžné..mám najeto už 160100km (při koupi 140 000) za studena startuje vpohodě dělá to jen když je ručička teploty na 90°C .. neřešil bych to určitě nikde nezůstaneš ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Majklos003: Zalezi jak dlouho to musis tocit nez to chytne? Jako zacnes startovat a dejme tomu 1-2sekundy?! Nebo je to dele?

Jako nechci vam kazit radost, ale moje starenka co ma najeto daleko vic nez ty vase, startuje jak studena tak tepla na drcnuti klickem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...