notobi Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 necelej rok nástup leden 96 jako doplnění stavu do V.U. 2492 1. spojovací brigáda Písek Purkratice první měsíc moszeovka (nemužu jí od tý doby ani slyšet) zbytek prapor zabezpečení jako mechanik na NZ vzhledem k vlhkosti vzduchu se auta moc neukládaly tak jsem buď hrabal sníh nebo pak sekal trávu křovinořezem nebo hrabal to co se posekalo v něčem to bylo dobrý v něčem ztráta času každopádně mi to dalo do života dost a je dobrý si i zažít, že prostě Musíš něco udělat protože to je rozkaz i když víš, že by to mělo mnohem jednodušší řešení. Na co nikdy nezapomenu bylo jak sme se připravovaly týden na příjezd delegace z Francie a museli sme ručně odkopat zarostlej kopeček u plotu ten jako blbci 10m dál kolečkama složit na hromadu ze který se to ručně házelo na V3S a z ní po 200m ručně shazovalo do vyjetých kolejí v cestě do Písku. makali sme na tom 4dny a 5tej den to stejně zakryli maskovací sítí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka410 Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Podzim 1990 - jaro 1992, půl roku jsem byl v Olomouci PŠ řidiči (čislo nevim, ale byli to Žižkovo kasárna u řeky), zbytek Bechyně VÚ 7499 řidič T 815, nebylo to tak špatný, člověk má zkusit všechno. DNEŠNÍ MLÁDEŽ BY VOJNU POTŘEBOVALA JAKO KOZA DRBÁNÍ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Podzim 95-96 1.brigáda chemické obrany Liberec -řidič strojník elektrocentrály ,měsíc kurzu v Kutný Hoře na elektrocentrály.Pak zpět do Liberce.Horní kasárna rota RVT (rota výcvikové techniky) jako stařší řidič instruktor T-815 pak PV3S.Jako řidič jsem se moc nepovozil a jediný co jsme perfektně řídily tak košťata a hadry na podlahu.Jinak rok života v pr.... Ale aspoň je na co vzpomínat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majk Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Duben 2000,VU 8595 Hradní stráž,rota zabezpečení,řidič.Dva odklady kvůli škole a nakonec jsem šel.Nejlepší rok života,vlastně to byla placená dovolená. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinsticky Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 Podzim 1997 nejdříve VU 3161 Olomouc a pak VU 7509 Stará Boleslav 7509 61. spojovací brigáda , strážný psovod + pohotovostní řidič vozidla no prostě vopruz a zahozený rok života ;)ale někdy byla i docela sranda ..... jojo je na co vzpomínat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jardac Vloženo 9. Duben 2010 Sdílet Vloženo 9. Duben 2010 April 1982 -Domazlice-nabijac OT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViktorSapa Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 Já bohužel nebyl:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ben06 Vloženo 13. Duben 2010 Sdílet Vloženo 13. Duben 2010 VÚ 9700 3.průzkumný prapor Kroměříž r.92 až 93, vojna oddělovala zrno od plev, tehdejší bývalka zahla a bylo rozhodnuto, sice ještě dolejzala ale šla k ledu a teď nelituji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 14. Duben 2010 Sdílet Vloženo 14. Duben 2010 Ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 16. Duben 2010 Sdílet Vloženo 16. Duben 2010 (editace) Jo. VÚ 7082 Kolín 1. smíšený pluk REB - 6.rota ( http://www.vets.estranky.cz/fotoalbum/vojenske-prostory/vojensky-utvar-kolin ) Do C 26.9.1996 - řidič-strojník elektrocentrály + řidič strojník CAS 32 T148. Předvojenský řidičák na V3S, pak na vojně URAL 375 (anténová rušička, + elektrocentrála vlek = celá sestava přes 20tun) a TATRA 148 - valník s plachtou. Díky tý CASce a tomu že jsme byli na celém útvaru 2 na ní, tak jsme měli furt nějakou hotovost Jinak souhlasím s Jirkou 410! Mladý by to potřebovali jako koza drbání!!! Teď je mezi nima hrozná anarchie..... Editováno: 16. Duben 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda69 Vloženo 16. Duben 2010 Sdílet Vloženo 16. Duben 2010 (editace) Já jsem špagát - nejdřív měsíc v Žilině a pak ve Kbelích u RBZ (rota bojového zabezpečení) - pomocník dozorčího útvaru každých 36 hodin, ve volných chvílích Zástupce náčelníka proviantní služby. Pak se mi (1992) narodila dcera, tak jsem to uhrál na pětikvalt. Někde tu moji žádost ale založili, tak se mi přijely dvě gumy ze Starý Boleslavi (velitelství letectva?) omluvit a byl jsem propuštěn na "trvalou dovolenou" po šesti měsících. Nevzpomínám na to špatně. Editováno: 16. Duben 2010, autor: Jenda69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DagO9 Vloženo 28. Duben 2010 Sdílet Vloženo 28. Duben 2010 Jo byl, VÚ 4434 Horní Počáply okr. Mělník roky 1986 - 1988 řidič tatry 148. Vzpomínky převažujou ty dobrý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schizo Vloženo 4. Květen 2010 Sdílet Vloženo 4. Květen 2010 1.1.1999 - 22.12.1999 VÚ 7214 Čáslav-Chotusice Starší OPERÁTOR světlometu na ZILu První 3 měsíce přijímač BRNO - Slatina, můžu říct, že jsme se teda nenudili, jako jinde. 14 dní na letišti ( sloužila se tady Ostrá hotovost - dva MIG 21 střežili území ČR ), tam to prostě muselo klapat. Pak 14 dní na letce, no tam to byl KOPR, ale jinak vzpomínky super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike83 Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Já pražák VÚ 6660 Praha na necelej rok Ledňák znáte to. Jinak jsem převážně působil ihned po příjmači mimochodem taky v Praze na Generálním Štábu na pozici číšník. Dobrej FOX Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 (editace) VÚ 1038 Kežmarok 6 měsíců PŠ a 18 měsíců VÚ 6175 Benešov u Prahy - Táborská kasárna. 2 roky = 24 měsíců = 730 dní Ale vzpomínky jsou hezký. Velitel T72, nástup 1988. Editováno: 14. Květen 2010, autor: šulda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richo Vloženo 14. Květen 2010 Sdílet Vloženo 14. Květen 2010 Tiež som bojoval a to: r. 1992 - Vyšní Lhoty - Vojska Ministerstva vnitra ČSFR, síce len 5 mes., ale celkom pekné prázdniny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edas Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Poctivých 730... jaro 1985 - 1987 6 měsíců PŠ VÚ 8700 Michalovce, zbytek VÚ 6175 Benešov u Prahy. Střelec-operátor BVP - 1 Mládeži by rok neškodil. Některým by 3 roky pomohly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
roush Vloženo 16. Květen 2010 Sdílet Vloženo 16. Květen 2010 1989-90 Nástup na 730 - PŠ Pezinok, pak revoluce a zkrácení na 18 měsíců, převelení na PVOS Neslovice.Nakonec jsem šel po 13 měsících ze zdravotních důvodů (vředy) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 17. Květen 2010 Sdílet Vloženo 17. Květen 2010 (editace) Byl, 1989 - 91, nástup samozřejmě na 730 k VÚ4341 Chomutov, na přijímač + Speciální škola k VP Zvolen, kasárna na Podborové, od prosince 1989 až do konce vojny VU8184 Žatec - PVOS, mechanik zařízení VS11-M Samechov.... Osobní zbraní mi byl šroubovák, plnou polní brašna s měřákem a páječkou, maskáčema kalhoty od "sedmdesátek" a bundoška + sálovky (sandály) = sloužil jsem 90% doby na velitelském stanovišti Záp. voj. okruhu PVOS jako mechanik vyhodnocovacího zařízení k radarům (ČVO 661) v bojové směně - a protože nás bylo 15 místo 32, sloužilo se 24/7... A protože jsem se 4 roky po vojně na sr*čku rozmlátil na motorce (ne vlastní vinou ke všemu), tak mám ekvivalent modrý - vyřazen ze zdravotních důvodů z evidence záložníků. Takže všude píšu že jsem nevoják - a přesto mám svoje "odkroucený"... Editováno: 21. Listopad 2012, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
John Chipsa Vloženo 1. Červen 2010 Sdílet Vloženo 1. Červen 2010 Nebyl jsem....a neplánuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maca Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Červenec 1997-červen1998,rota velitelství a služeb,zařazení strážák....pozdeji velitel stráže VÚ 5648 Tábor já jsem uplně v pravo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 Ja som bol 1 rok jar 1999 - jar 2000, 3 mesiace PŠ v Martine Vodič BVP-1, ostatok Trebišov ako pomocník výkoňáka Spomienky super, a dnešnej mládeži by to len a len prospelo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
blizard Vloženo 2. Červen 2010 Sdílet Vloženo 2. Červen 2010 VÚ 6793 - 1. výcviková základna chemického vojska Liberec - starší laborant, kurde tenkrát byla tuhá zima a okna stály za prd. Navíc po 22:00 hod. vypínali topení, asi si řekli, že u nás na Valachách jsme na zimu zvyklí :-). pak VÚ 3259 Hranice n./M., tady po 6 měs. už jako zástupce výkoňáka, takže Hranice byly už vcelku poklidné. ZZ-TOP 2002 Nebylo to ani nejhorší a ani nejlepší. Sralo mě, že jsem přišel o plat za jeden rok, ale co, byla prdel a mělo to něco do sebe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.a.r.t.i.n Vloženo 4. Červen 2010 Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 VU už nevím, Velká Hleďsebe u Mar.Lázní - řidič T 55,duben ´99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mihot Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 Rok 1999-2000 tj 365+1 este k tomu aj priestupny rok. Inac PS Poprad a potom velitel druzstva celkom sranda aj spomienky a uz nikdy raz stacilo. A mladym by sa to ozaj zislo ako tej koze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.