Refi Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Zdravim vas, budu kupovat skodu fabii combi. Auto vypada v poradku ale pri jizde sem spozoroval ze kdyz zaradim rychlost a dam nohu z plynu asi pri 70km/h na 5 stupen mi porad ukazuje spotrebu kolem 7-9 litru... doba do byla asi 5sekund pak sem uz ale podradil. Na testovani sem nemel v tu chvilku mnoho casu. Jen kdyz sem pozdeji jen na 2 stupen bez plynu uz to ukazovalo tu 0 l/100. Muze to byt jen nejaky vykyv, ktery se po chvilce srovna a neni mozne az tak uplne verit cislum na displayi? Nebo se muze jednat napr o vaznejsi vadu ? Napr cerpadlo atd ? Diky za odpoved Kuba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 a co je to za motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 co s tím má spolešné čerpadlo, když za ním máš ještě vstřiky? jedeš na rychlost, dáš nohu z plynu a rychlost po chvilce skočí na 0,0 což ve skutečnosti je. Motor se v tu chvíli chová jako kompresor. Chce to chvilku počkat, reakční doba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Refi Vloženo 20. Říjen 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 je to 1.9 TDI a myslim PD. Jo to sem chtel vedet... jestli je tam ta prodleva nejaka nebo ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 1. Ano, vždycky je tam prodleva, 2. Byl zahřátý motor na provozní teplotu ? Rozpoznání decelerace je závislé i na aktuální teplotě chladící kapaliny, studený motor bude vstřikovat prakticky pořád (a ukazovat čísla) zatímco ohřátý hodí po reakční době opravdu 0,0 dokud otáčky motoru neklesnou pod určitou mez. U toho dieselu je to myslím kolem 1.000 ot/min ... Jíra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mytrix Vloženo 21. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2008 Ten ukazatel aktualni spotreby je v urcitych okamzicich nutne brat s rezervou napriklad u me fabie 1.2 pri studenem motoru, rozjezdu neni vyjimka, ze pri rozjizdeni skocim klidne na 99,9l/100km ) pri zahratym motoru je to uz klidnejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bunii Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Cafte chel by som sa spytat par veci ja mam fabiu 1,2 47kw rok 2003 ale mam classcic a tym padom nemam palubny PC otazka je ze ci by sa nedala nejako domontovat aktualna spotreba a druha otazka je ze ci tiez mozem mat spotrebu 0/100 ked mam zaradenu rychlost a spomalujem naprikald na rovnej ceste. co je lepsie ?nechat neutral a pribrzdovat alebo nechat rychlost a nechat nech spomalym motorom ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 lepší je mít zařazenou rychlost a dobržďovat motorem a že máš 0/100 je dáno setrvačnou silou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 29. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2008 Ten počitač sa dá v pohode dorobiť ale potrebuješ vymeniť budíky za ktoré ho majú a vymeniť páčku stieračov ktorá má ovladanie palub. PC.Tu nájdeš všetko ohladne PP: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6818 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
J.Š. Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Rekl bych, že dobržďovat na křižovatkách určite se zařazeným stupněm, ale pokud jede člověk někde dlouhou štreku po rovinkách a zná to tam, vyplatí se mu vyřazovat... Pokud má dobrou geošku, ušetří víc než když bude mít pořád zařazeno, ale je to pro šetřílky a já to nepraktikuji:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.