Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hledal jsem hledal zda-li již něco podobného tu není. Nedávno jsem slyšel že snad paliva Shell jsou co se týká kvality paliv ty nejlepší. já osobně tankuji u OMW málokdy naberu u jiné stanice to už musí být... zatím se mi zdáo vše v pořádku. pak jsem ale slyšel o palivech Shell....

Vloženo

Ahoj, mám taky 1.6/74 kW a tankuji jenom Shell V-Power a musím říct, že rozdíl od normálního Naturalu 95 tam je. Zkoušel jsem brát i OMV Carerra 100, ale tady jsem rozdíl mezi V-Power a Carerra nepocítil (spíš minimální, téměř žádný)... ;)

Vloženo

Hmmm, já jsem zase četl o palivech Shell v ČR velice nehezký článek a mimo jiné tam bylo zmíněno, že se jedná o naprostoobyčejné phm ikdyž prodávané s velikou přirážkou. Obdobný článek vyšel v posledním Autotipu a výsledek byl přibližně následující. "Čekali jsme od toho víc..."

Vloženo

Taky sem neslyčel na Shell nic pěknáho, kámoš co má octu RS říkal že s benzínem shell mu to nejede úplně nejlíp a na takových motorech si myslím že se to dá dost poznat. ale samozřejmě může to být kec. Ale osobně na shell maximálně vysát auto

Vloženo (editace)

No mě zase nepřijde nějakej rozdíl mezi N95 a carrerou....snad jen v ceně že carrera je o kačku dražší...

Editováno: , autor: Marek
Vloženo

jedine Shell V-Power....neni pravda, ze jsem dal o dve kacky vic a pocitove se jede lepsi. Taky kdyz to chces vyzkouset, tak musis vyjet par nadrzi, aby jsi ten rozdil poznal a ne na jednej nadrzi, kde mas jeste natural95 kol1 je fakt, ze to neudela stihacku, ale auto je zivejsi, lepsi rozjezdy a akcelerace.

Vloženo

to s tebou musím souhlasit, nějaké výslekdy poznáš až po delším používání. Pokud natankuješ ani né plnou nádrž kde budeš mít ještě zbytky pětadevadesátky tak to je pěkně vo ničem!!! a ty tankuješ už jen u Shellky??? :palec2:

Vloženo

Já tankuji 95-ti oktanový Shell V-Power do svého už třetího auta. 1.Škoda RAPID 136_2.FIAT Punto 55S_3. Škoda OCTAVIA 1.8T. Všechny byly ojeté a u všech jsem pozoroval zlepšení, ale až tak po 3-tí nádrži. /Při prvním natankování bylo patrné spíš zhoršení./ Auto začalo líp reagovat na plyn /při prošlápnutí letí hned do otáček-není tam žádné zakucknutí/ a tak po 6-té plné nádrži klesla i o nějakých 0,5 l spotřeba.

Ale je to jen můj názor. Možná má někdo opačnou zkušenost.

Vloženo
:) právě že jsem dostal radu ať začnu tankovat u Shell, že to mám příznivý vliv. Budu s tím pokračovat nadále a dodržovat to abych ta paliva nemíchal... říkám uvidím jaké to přinese změny.
Vloženo

Odzkoušej a uvidíš. Já osobně mám zkušenosti různé. U laděné Feldy 1.6 byl přechod z N95 na VP nebo zpět poznat okamžitě. U VP hlubší zvuk, rychlejší reakce na plyn a lepší zátah v nižších otáčkách, po pár nádržích zvuk o poznaní hlubší a tišší a lehký pokles spotřeby. Pak při natankování běžného N95 bylo auto "zdechlé". Podonou zkušenost udělali kolegové s Feldou 1.3 a Vectrou 1.8. Teď u Okty jsem zkusil 3 nádrže VP, ale rozdíl nula nula nic proti tomu nejlevnějšímu benzínu, co mám na své každodenní trase.

Vloženo

Ja vyzkousel taky uz kde co, ale nejlepsi pomer vykon/cena je u obyc N98. Jinak to jede samo nejlip na V-power racing :) OMV jsem bral dlouhy roky nejcastejs, posledni cca rok uz tam nejezdim, vyrazne se zhorsili a auto na to div neudusi. Neni to u jedny pumpy, zkusil sem jich posledni dobou vic a vzdycky stejnej vysledek, nevim, co zmenili.

Vloženo

Jojo, posledni dobou jezdim prevazne na N98 (ale auto na nej zere cca o pul litru vic, aspon podle palubaku, ale to muze byt i tim, ze to proste svadi k tomu, trochu to tocit :)), jinak VP racing je bomba, ale trochu drahej spas, obcas si dopreju plnou, pak si vycistim sedacku a zase jezdim normalne :)

Vloženo
Já osobně mám zkušenosti různé. U laděné Feldy 1.6 byl přechod z N95 na VP nebo zpět poznat okamžitě. U VP hlubší zvuk, rychlejší reakce na plyn a lepší zátah v nižších otáčkách, po pár nádržích zvuk o poznaní hlubší a tišší a lehký pokles spotřeby. Pak při natankování běžného N95 bylo auto "zdechlé". Podonou zkušenost udělali kolegové s Feldou 1.3 a Vectrou 1.8.

Tenhle popis sedi i u mne. Jinak auto je cipovany, ma KN filtr, Denso svicky, ladak, lehkobeznej olej, nevim, jak moc to bude znat u auta bez tehle "uprav" :) Jo a mimo jine se taky vyrazne na ty lepsi benziny, aspon u mne, klidni volnobeh a studenej motor nema takovy trable se probudit, obzvlast v pondeli po ranu je to znat ;)

Vloženo

no kdesi swm četl, že u aut co nejsou na 98 postavený to nemá smysl to tam lejt. bylo to myslim v SM. a BMW 1 mělo dokonce nižší výkon a vyšší spotřebu než na 95...

Vloženo

SM uz nekolik let nectu, prave z tehle duvodu ;) Ale ta vyssi spotreba tam asi je, u beznyho N98 myslim. U VP zase naopak dolu. Ale vyzkouseno, ze smysl to opravdu ma, aspon u me s tema myma "upravama". I Sportmotor snad N98 doporucuje.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...