Jump to content

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
před 28 minutami, briisk5054 napsal:

Ahoj chlapi potřeboval bych poradit. Hledám fachmana z jižních Čech, nejlepe Písecko kteří by dokodoval na boleru OII aux? Původně bylo rádio swing. Díky všem za tip

Ahoj není problém za 14 dní tam jedu,přes písek na jih

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Stuchloš
      Zdravím,
      mám škodu OII 1.9 TDI rok výroby 2008, není mi úplně jasné jaký přesně kabel bych měl koupit aby se auto připojilo správně. A jaký je rozdíl mezi HEX-CAN a HEX-V2 (zřejmě podle roku a modelu auta že?). Kdyby někdo věděl poprosil bych rovnou o odkaz na nějaký e-shop, děkuji všem.
    • By ferda25
      Co lze zatím nastavit kódováním na nové Scale:
      1. volby ESC Sport /OFF
      2. zadní světla s denními + možnost vypnout/zapnout denní světla
      3. akustická signalizace odemčení/zamčení vozu
      4. dálka funkční i při nastartovaném motoru
      5. vypnout start/stop
      6. kufr zavírá krátkým stiskem + dálkou ze stejné vzdálenosti jako lze páté dveře otevřít
      7. položka: "Množství k čerpání" v palubním počítači
      8. protočení ručiček po zapnutí zapalování
      9. aktivace čtení značek + přepínání dálkových světel(to jsem nemohl otestovat) 
      10. paměť nastaveného jízdního módu
       
       
      Většina funkcí se aktivuje hodně podobně jako u celé platformy MQB u některých to dá jen trochu víc hledání, ale i BCM 2Q0 je strukturou hodně podobná BCMku 5Q0 od softwaru 0200
       
      Bylo by zajímavé zkusit dodělat VIP pedál, zda i BCM typu 2Q0 ho bude podporovat, kessy ho podporuje.
       
      Co jsem trochu postrádal bylo menu asistenti řidiče v jednotce MIB, jak bylo původně, nyní je přímo položka v hlavním menu: Asistenti řidiče
    • By miklisek
      U tátovy "nové" (= ojeté) Fabie 3  motorem 1,0 55kW CHYB s najetými 117tkm je běh studeného motoru na volnoběh hrozný, jako první jsem dal nové svíčky, budu měnit i filtr. Chci dál vyčistit škrtící klapku, protože je docela hodně zakarbonovaná. Asi ji odmontuju a vyčistím pořádně i zespodu acetonem, čističům ve spreji moc nedůvěřuji, ty se dolů pod klapku nedostanou. Jak ale udělat základní nastavení přes VCDS 20.4.1 ?   Na netu jsem našel jen nastavení u starších aut typu Fabia 1 s původním MPI 1,4 přes VSDS v jednotce 01 Motor/04 Základní nastavení/kanál 060. V novém VCDS 20.4.1. to je ale asi jinak. Poradí někdo z mechaniků?
    • By PTiCA
      Návod jak aktivovat Coming-Home / Leaving-Home na voze ŠKODA Octavia 2 r.v. 2011
       
      Je potřeba VAG a v něm zobrazit:
      VCDS -> 09. Centralni elektrika -> 07. Kodovani -> tlacitko: Kalkulacka pro dlouhe kodovani -> Byt 17 Aktivovat body: Bit 0 -> Adaptivni svetla/Svetlo roh varianta (0 = Svetlo roh / 1 = Adaptivni svetla)
      Bit 3 -> Coming-home (CH) pres mlhova-svetla aktivni
      Bit 4 -> Assistance rizeni svetla (ADL) aktivni
      Bit 5 -> Coming-home (CH) aktivni
      Bit 6 -> Leaving-Home (LH) aktivni

       
      Výsledný BIN pro zápis by měl obsahovat: 01111001
       
      Uložit a první část je hotová Další věc je povolit Coming/Leaving-Home na budíkách v maxidotu a je hotovo  
              
       
      Narazil jsem i na video pro lepsi prehled:
       
       
    • By huja
      Mám OII MR07 s originálním alarmem. Pro možnost dochlazování turba jsem doplnil alarmem Keetec 8000 CAN. Auto mohu zavřít jak originál dálkou, tak klíčem - zámkem a také ovladačem od Keetecu - vždy se aktivují oba alarmy. Otevřít lze jen originál dálkou (oba alarmy deaktivovány) nebo klíčem (odblokují se pouze dveře řidiče a deaktivuje keetec) a následným zasunutím klíče do zapalování (deaktivuje se originál alarm a otevře centrál). Otevření ovladačem Keetec odblokuje pouze Keetec. Ovládání od Keetecu je napojeno k zámku řidiče. Otázka je, kam napojit ovládání Keetecu aby se deaktivoval Origo alarm a otevřel centrál. Lze to? Dík
×
×
  • Create New...