stihacka Vloženo 19. leden 2008 Sdílet Vloženo 19. leden 2008 Dej na blok tohle na to nasad KKK K04/K03 turbo slad to a maš pár dalších koníků navíc Tak to je moc hezký. Jinak o úpravách 2,0/85kW se tu myslím už psalo a nemá to moc smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 19. leden 2008 Sdílet Vloženo 19. leden 2008 U toho chipu nejde tak o zvyseni vykonu ale zmenu charakteristiky vykonu,ten se zvysi tak o 7% a posouva se trochu omezovac,a urcite to jde znat hlavne s tim fitrem a vyfukem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 3. leden 2009 Sdílet Vloženo 3. leden 2009 Hoj chlapi. Je to jasný, mám dvoulitr benál. Má cenu ho čipnout? Na cimbu jsem se díval, že ten v koních ani kroutáku není tak velký, Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 4. leden 2009 Sdílet Vloženo 4. leden 2009 Dle mého to fakt nemá to cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VSemi Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 (editace) Čipovat to nema cenu...a co nabizi cimbu(92 kW) to ma ten motor i bez uprav... mam ho taky v aute a jen tak zesrandy sem to zkusil na brzdě.... a těch 92kW sem mel i bez uprav...oni ve škodovce píšou o neco menši výkon....je to u vsech aut... octava2 tdi ma papirově 77kW a na brzdě má běžne něco kolem 85kW. A dávat 10 000kč za "nic" je myslim zbytečnee..... jinak j sem s moturkem spokojen...výkon myslím dostatečný pro klidne předjeti 1,6ky a aj 1,9tek(66 a 81kW) ty tomu dvoulitříku nějak nestačí Editováno: 3. Září 2009, autor: VSemi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koutlosh Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Zdravím, rád bych oprášil tohle již notně zatuchlé téma, jednoduše proto, že jsem svou 2.0i AZJ rv. 2004 dotáhl vcelku nedávno. Díval jsem se na aktuální nabídky a to dosažitelné maximum 192Nm je vykoupeno méně plochou křivkou průběhu výkonu a okradl bych se tím o krouťák v nízkých otáčkách, což je nesmysl - navíc mám starý 4stupňový automat s hydrodynamickým měničem a podobné fígle si asi ani nemůžu dovolit. Varianta v různých nabídkách označovaná jako EKO počítá s +4kW a 185Nm s tím že ten grafík je téměř totožný, jen krouťák nastupuje trochu dříve a je krapet vyšší, asi to spíš nepůjde poznat, ale hodně se na stránkách poskytovatelů těch služeb operuje s nižší spotřebou. Je reálné, že by pak motor měl krom nepatrně většího výkonu i nižší spotřebu - samozřejmě že nijak dramaticky, ale automat to auto obere o trochu výkonu a zvýší spotřebu, třeba by se to trochu srovnalo. I když co jsem tak někde zahlídl, tak ty 2.0i občas stejně poskytnou podobné výsledky i bez přečipování, tak prostě nevím.. v dobách, kdy seto tu aktuálně řešio by to byl nesmysl, ale dneska to jde s trochou štěstí za 2600 a to už tu rentabilitu posouvá trochu jinam... pokud to není zbytečné úplně no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Ahoj, ten to motor nejde čipovat, jsou to všechno podvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koutlosh Vloženo 4. Duben 2017 Sdílet Vloženo 4. Duben 2017 Jj, koukám, že bych nejspíš zaplatil "pouhých" 2600 za nic a to je pořád zbytečně hodně - je asi fakt že na atmosféře není moc co "čipovat", kor když ty Nm jdou asi nabrzdit stejně a "o 10% menší spotřeba" se nedá nijak objektivně dokázat - nebudu drbat do něčeho co funguje dobře V 3. 9. 2009 na 19:33, VSemi napsal: Čipovat to nema cenu...a co nabizi cimbu(92 kW) to ma ten motor i bez uprav... mam ho taky v aute a jen tak zesrandy sem to zkusil na brzdě.... a těch 92kW sem mel i bez uprav...oni ve škodovce píšou o neco menši výkon....je to u vsech aut... octava2 tdi ma papirově 77kW a na brzdě má běžne něco kolem 85kW. A dávat 10 000kč za "nic" je myslim zbytečnee..... jinak j sem s moturkem spokojen...výkon myslím dostatečný pro klidne předjeti 1,6ky a aj 1,9tek(66 a 81kW) ty tomu dvoulitříku nějak nestačí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 5. Duben 2017 Sdílet Vloženo 5. Duben 2017 To není a nikdy nebylo. Netuším, jestli ojetý motor má místo udávaných 85 kW těch tebou zmíněných 92 kW (to spíš naopak), ale prostor pro úpravu je minimální a nemá žádný valný smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koutlosh Vloženo 5. Duben 2017 Sdílet Vloženo 5. Duben 2017 2.0i se 120tkm je teprve v pubertě, tam bych pokles výkonu nečekal, spíš ten hydrodynamický měnič v převodovce... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Ale houby, ten menic vydrzi minimalne stejne jak ten motor, pokud se k tomu clovek chova alespon trochu slusne. To nelze vubec srovnavat treba s zivotnosti DSG. Cipovat to je ale fakt nesmysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koutlosh Vloženo 6. Duben 2017 Sdílet Vloženo 6. Duben 2017 Osobně si to taky myslím, na tu převodovku celkem nedám dopustit a věřím tomu, že při nezanedbané údržbě to i bude mít životnost - alespoň v to doufám Šlo mi o ztrátu energie přímo v tom měniči z principu jeho funkce, ne že by už nebyl co za mlada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.