Přejít na obsah

zvýšení výkonu 2.0 85KW


DKx

Doporučené příspěvky

  • o 11 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...

Čipovat to nema cenu...a co nabizi cimbu(92 kW) to ma ten motor i bez uprav... mam ho taky v aute a jen tak zesrandy sem to zkusil na brzdě.... a těch 92kW sem mel i bez uprav...oni ve škodovce píšou o neco menši výkon....je to u vsech aut... octava2 tdi ma papirově 77kW a na brzdě má běžne něco kolem 85kW.

A dávat 10 000kč za "nic" je myslim zbytečnee..... jinak j sem s moturkem spokojen...výkon myslím dostatečný pro klidne předjeti 1,6ky a aj 1,9tek(66 a 81kW) ty tomu dvoulitříku nějak nestačí ;)

Editováno: , autor: VSemi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...

Zdravím, rád bych oprášil tohle již notně zatuchlé téma, jednoduše proto, že jsem svou 2.0i AZJ rv. 2004 dotáhl vcelku nedávno. Díval jsem se na aktuální nabídky a to dosažitelné maximum 192Nm je vykoupeno méně plochou křivkou průběhu výkonu a okradl bych se tím o krouťák v nízkých otáčkách, což je nesmysl - navíc mám starý 4stupňový automat s hydrodynamickým měničem a podobné fígle si asi ani nemůžu dovolit. Varianta v různých nabídkách označovaná jako EKO počítá s +4kW a 185Nm s tím že ten grafík je téměř totožný, jen krouťák nastupuje trochu dříve a je krapet vyšší, asi to spíš nepůjde poznat, ale hodně se na stránkách poskytovatelů těch služeb operuje s nižší spotřebou. Je reálné, že by pak motor měl krom nepatrně většího výkonu i nižší spotřebu - samozřejmě že nijak dramaticky, ale automat to auto obere o trochu výkonu a zvýší spotřebu, třeba by se to trochu srovnalo. I když co jsem tak někde zahlídl, tak ty 2.0i občas stejně poskytnou podobné výsledky i bez přečipování, tak prostě nevím.. :D v dobách, kdy seto tu aktuálně řešio by to byl nesmysl, ale dneska to jde s trochou štěstí za 2600 a to už tu rentabilitu posouvá trochu jinam... pokud to není zbytečné úplně no. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, koukám, že bych nejspíš zaplatil "pouhých" 2600 za nic a to je pořád zbytečně hodně - je asi fakt že na atmosféře není moc co "čipovat", kor když ty Nm jdou asi nabrzdit stejně a "o 10% menší spotřeba" se nedá nijak objektivně dokázat - nebudu drbat do něčeho co funguje dobře :D

 

V 3. 9. 2009 na 19:33, VSemi napsal:

Čipovat to nema cenu...a co nabizi cimbu(92 kW) to ma ten motor i bez uprav... mam ho taky v aute a jen tak zesrandy sem to zkusil na brzdě.... a těch 92kW sem mel i bez uprav...oni ve škodovce píšou o neco menši výkon....je to u vsech aut... octava2 tdi ma papirově 77kW a na brzdě má běžne něco kolem 85kW.

A dávat 10 000kč za "nic" je myslim zbytečnee..... jinak j sem s moturkem spokojen...výkon myslím dostatečný pro klidne předjeti 1,6ky a aj 1,9tek(66 a 81kW) ty tomu dvoulitříku nějak nestačí ;)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně si to taky myslím, na tu převodovku celkem nedám dopustit a věřím tomu, že při nezanedbané údržbě to i bude mít životnost - alespoň v to doufám :D Šlo mi o ztrátu energie přímo v tom měniči z principu jeho funkce, ne že by už nebyl co za mlada ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...