Přejít na obsah

Jaky sportovni podvozek a na kolik vyjde?


Luke288

Doporučené příspěvky

Ja tiez uvazujem o nejakom podvozku na moju Octaviu  a tiez som uvazoval o stelovaku AP - lenze teraz som si dal stelovak AP na Fabiu 2 a je to NENORMALNE tvrde, mam pocit, ze mi to vytrieska zuby a ze mi pri prejazde cez retardery odpadnu kolesa... Rozmyslam ci to je sposobene tym, ze je seriovy podvozok nejake makke blato alebo tym, ze to mam zatial len na zakladnom znizeni -2,5 cm (aj ked to by asi nemalo mat vplyv na tvrdost)?

 

Mate niekto skusenosti napr. s KW street comfort?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tiez uvazujem o nejakom podvozku na moju Octaviu  a tiez som uvazoval o stelovaku AP - lenze teraz som si dal stelovak AP na Fabiu 2 a je to NENORMALNE tvrde, mam pocit, ze mi to vytrieska zuby a ze mi pri prejazde cez retardery odpadnu kolesa... Rozmyslam ci to je sposobene tym, ze je seriovy podvozok nejake makke blato alebo tym, ze to mam zatial len na zakladnom znizeni -2,5 cm (aj ked to by asi nemalo mat vplyv na tvrdost)?

 

Mate niekto skusenosti napr. s KW street comfort?

S KW street ne, ale myslím, že tam je snížení jen -20 až 40mm ne?

 

Jinak jak říkají kluci - já jsem dal AP na auto před 3 týdny a po cca 800km můžu říct, že když jsem snížil na polovinu z celkového možného, tak auto bylo podobně co se týče komfortu jako origo. Pak jsem to dal dolů co to šlo a hodně to přitvrdilo. Ale zase ne tak, že by to byl kostitřas! Já jsem s jízdími vlastnostmi spokojený..mám 18ky (což ty ale nemáš), nafoukal jsem na 2.4 a pohoda. Bráchovi jsem prodal pružiny -40/40 TA a když mě občas sveze, tak se to s tím AP nedá srovnat. Skáče mu to na sebemenší nerovnosti..Já bych AP klidně volil znova..a to snížení :prc:  ty bys to měl s 19" ideální ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to je u Fábie nevím, to možná doplní někdo jiný, ale když jsem měl gumy přefouknuté, bylo to tvrdší, možná až uskákané. Ale jak říkám, teď jsem spokojený a můžu to jen doporučit. Navíc, jestli máš 19ky, na max snížení jít stejně nemůžeš, budeš se pohybovat někde kolem poloviny snížení a v tomto rozmezí je to pocitově dobré ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Má někdo tedy zkušenosti s tímto podvozkem : http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/biloct55ckit-sportovni-tlumice-perovani-skoda-octavia-ii-combi-bilstein-b12-pro-kit-25721.html  jaké jsou rozdíly oproti sérii, jízdní vlastnosti v kombinaci s jakým rozměrem pneu a kol apod. ?? Cena je dost vysoká, je tu něco konkurenčního v podobné cenové relaci? Čeká mě nejspíše v dohledné době výměna tlumičů a pružin a hledám jistá řešení a varianty. Na druhou stranu se obávám tvrdosti podvozku už tak se mi zdá tvrdší a kvalita silnic jde rok od roku ,,dolů" nemáme tu zrovna moc pěkné silnice, tak mě zajímají názory na kvalitu silnic po kterých jezdíte a ,,sportovním" podvozkem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V téhle cenovce lze pořídit buď klasický orig. podvozek nebo orig. Sportovní podvozek a dokonce i orig. RS podvozek. Na druhou stranu Bilstein je hodně kvalitní a odladěný podvozek. Každopádně jak asi tušíš, jakýkoli sportovní podvozek bude tvrdší než klasika. Já osobně jezdím jak po špatných, tak po dobrých silnicích i po dálnici. Chtěl jsem snížit auto kvůli efektu, chtěl jsem aby bylo tužší a samozřejmě to mě stálo komfort. Ne že by se s tím nedalo jezdit, dá se jezdit, ale musíš koukat, musíš reagovat a musíš přemýšlet jak kde a kolik jet. Parking je taky o dost složitější, na obrubník zapomeň... Každopádně sportovního podvozku nelituju, znovu bych ale hoooodně přemýšlel, jestli mi ústupek na komfortu opravdu stojí za to ostatní...

PS: já mám jiný ale taky -30mm na letních 17" kolech.

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tomhle je to celkem prekérka. 100 lidí 100 názorů a ne každý dokáže přiznat, jak to doopravdy je. Prostě pokud půjdeš jakoukoli cestou kromě originálu bez snížení, půjdeš s komfortem dolů a s jízdními vlastnostmi nahoru (pokud jezdíš ale "normálně" tak to nevyužiješ max to budeš mít na efekt). Záleží co od toho snížení čekáš. Kdybys byl z Plzně tak bych tě svezl, abys věděl, do čeho případně jdeš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pristi tyden uz bych mel mit svoji OII RS na novem podvozku od AP -20, tak napisu nejake poznatky. Je to sice podvozek za 9500,- komplet, ale vzhledem k tomu, ze originalni podvozek na RS mi byl spocitan na nejakych 10 000,- dal jsem prednost i nadale sportovnimu pred originalem. Co mohu do ted rici na stavik od Eibacha, ktery mam ted -35, tak je to docela masakr na 18". Je citit absolutne kazda dira, na kanalech ve vesnicich, ale uz jsem vzdal vyhýbání se jim. Jako ja bych asi do klasickeho podvozku uz nesel, sice kdyz sednu pak do tatovyho roomsteru si pripadam jako bych sedel v peřině, ale auto se houpe jak prase.. Jedina nevyhoda a to hlavní je jak psal kolega, ze musis davat bacha kudy jedes a jakou rychlosti. Nejhorsi jsou spoje staré a nově udelane silnice (spise silnice II. A III. tříd), kde je vetsinou houpák a pak si podvozek pekne nepříjemně čuchne k silnici. Tohle je vsak jen muj poznatek na mém podvozku, jiny podvozek ma samozrejme trochu jine vlastnosti

Editováno: , autor: Amimous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, já dálnice vůbec nejezdím a spíš jezdím ty ,,horší" silnice a ve větší rychlosti se už taky blbě vyhýbá dírám, navíc do roka se možná naše dvoučlenná rodinka rozroste a tak auto bude 100% plnit funkci rodinného auta a manželka už s ním často taky jezdí, proto jsem chtěl názory na sportovní vs origo podvozek a zatím je to tak jak jsem si myslel.

Ale ještě mám čas to zhodnotit. :kol-97:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Pokud to má TUV, máš na to papír, tak by mělo stačit zajet na STK, tam by měli dat potvrzení že je vše OK a na tom základě to nechat zapsat na úřadu do TP jako změnu. Podobně jako je tomu u tažného zařízení. Ale je to jen můj osobní názor, nějak zvlášť jsem se o to nezajímal. Poptám se schválně taky u nás...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na úřadě mi řekli, že se jedná o přestavbu a musím zajet nejdřív na nějakou zkušebnu :( (STK není zkušebna mi řekli)

kdyby se nezměnila světlá výška tak to nemám řešit, ale pokud se změní což se mi změnila tak na STK neprojdu :(

samozřejmě, že po známosti projdu, ale proč pokoušet.. stane se třeba dopravní nehoda a pojišťovna si smlsne :( 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě tohle přestavba není pokud to má homologaci pro EU. Jak říkám, je to to samé, co tažné. Já se schválně poptám u nás jestli o tom budou něco vědět.

A to je taky takové info od nich... Zajděte si na zkušebnu... A na jakou? No to my nevíme, to si zjistěte sám... To je hodně černý humor za naše peníze... Kdo jiný by tohle měl vědět.

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já pořád ale nechápu, proč se má ověřený a certifikovaný výrobek znovu nechávat přezkoumávat. Zaplatil jsem si za ověřený produkt homologovaný na můj vůz, za to jsem si také řádně zaplatil a nechápu, proč to mám platit dvakrát... Musím se na to podívat, tohle se mi vůbec nelíbí a doufám, že nebudu muset někde začít dělat zle...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...