Přejít na obsah

uprava motoru 1.8 T 20V


Stasek

Doporučené příspěvky

- No zrovna BH motor je člověk, kterýmu bych auto nesvěřil, ale to je jedno. A že by to byla chytrá slova, to mi taky nepříjde. Spíš se snaží demagogovat to, že tu jsou i jiní úpravci, kteří z toho samého dokážou vymáčknout trochu víc, viz chip pro týráčkovo RSku od Sportmotoru nebo to, že jiní úpravci nabízejí i něco navíc, jako je chip, který zohledňuje to, že maj lidi v autě třeba výfuk, sání, lepší chlazení a tak, viz pár lidí, co maj na origo turbu K03s (stejný jako je v RSu) 245-255koní.

- První část cos tu popisoval je obecný pro chipy na seriový auta, který nabízí dneska kde kdo.

A s tim stropem. Brácha ted jezdil cca 2000km s 324koňma. Ono jde totiž o to, že strop neurčujou koně, ale plnící tlak u konkrétního turba a točivej moment. Pokud je dobrej soft, což asi BH motor nemá, když radši nenaladí na víc jak 280koní, tak seriový střeva zvládnou i 330koní viz třeba turbokit od APR, kde je sice doporučujou, ale nejsou podmínkou.

- turbo ze 110ky a ze 132ky neni stejný! To sou zase žvásty. Je jiná jak kompresní část, tak výfuková. Jak turbínka, tak kompresorová vrtulka maj uplně jiný parametry u těch turb.

-

Ale ani 360 ps nieje problem na 1,8T, ked to clovek vie a ma volne tak 3 kilecka

Když člověk ví, tak to problém neni. Ty ale očividně nevíš. A ty tři kilča? Pan BH motor nebo od koho máš tu cenu je asi pěkně drahej, pokud sis teda nevycucal tu cenu z prstu.

No nevim co je pravda s tim,ze na orig turbu neda vic jak 230Ps :)

Robert Zak mel audi TT puvodne ta verze 165 kW a mel tam nejaky tune-up od "DahlnBacku" nwm jak se pise presne a kdyz prezentoval svoje upravy tak na konci rekl,ze velke turbo zvazoval,ale nakonec ho nedal,ze uz by to nevyuzil :) vykon z brzdy byl tusim pres 300Ps :)

Zrovna sání od Dahlbacku je v poměru přidání koní a ceny snad ta nejhorší varianta na trhu a je vhodná tak pro tuňáky z Tuning Cupu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

audi tt s vykonem 225koni je pouze v quatr= jinak vyvod pro vyfuk pokud tam chcete davat k-04 tak jedine s cupry,motor 110kw je nesmysl u nej delat tuhle upravu pokud neni postavenej od zakladu nevydrzi to vnitrnosti od 132kw to jde protoze je spodek stejnej,dalsi problemy nastanou az zjistite ze prumer vstupu saciho kolena od vahy vzduchu na turbo u k-03 ma prumer 40 kdezto k-04 ma 50 ,dalsi vec co se musi na motoru vymenit je trubka kterou jde voda pro topeni je jinak stocena kvuli velikosti k-04 taky prumer obalu vahy vzduchu je jinej pro motory do 132kw vcetne ma prumer 70 kdezto ostatni maj 80 dalsi vec motory 110kw az na nektery verze nemaj maf seznor coz znamena dodelat a nebo se smirit s tim ze motoru budou chybet informace atd atd nejednodusi je se smirit se 110kw a nebo vymena auta jinak aby to bylo stoprocentne funkcni tak se v tom utopi penez jako sracek!!

Prave jsem vymenil turbo K03-11 za K04-01.

poznatky:

Olejove hadice - pasuji

Vodni hadice - pasuji

svody - pasuji

vyfuk - pasuje

vstup od vahy do turba - zde byl problem, dal jsem silikonovou hadici. na K03-11 byl prumer 44 mm, na K04 je 45mm

vystup z turba - mensi prumer, tusim 45mm, dal jsem redukcni koleno

celkove rozmery turba jsou prakticky temer totozne, diky cemuz vse pasuje na 100% , zadny problem s umistenim. Ovsem kdybych dal K04-2x, tak tam se musi vymenit vsechny privody, dat svody ... no zkratka zbytecny pro par koni navic.

Jinak motor je to AGU, rv99. menil jsem to protoze puvodni K03 mirne poustela olej.

Jeste musim doladit soft, vymenit vstriky a mozna vahu vzduchu, ale to bude zalezet na kolik koni to naladim.

Zda se to byt celkem prijemna uprava, dost znacny narust kroutaku. Pak muzu poslat grafik z brzdy :palec2:

Editováno: , autor: dolezelk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

I já bych měl takový dotaz z úpravou a zvýšení výkonu motoru. Mám Octavii 0I RS

Je možná výměna svodů od motoru za jiné s větší propustností + výměna prvního dílu výfuku bez katalyzátoru? Nemyslím celý výfuk, jen tyto dvě části. A jestli by to pasovalo a fungovalo se zbytkem origo výfuku? Jinak Chipovat se mi zatím nechce i když je to nejednoduší způsob jak zvýšit výkon.

Předem děkuji za jakoukoliv odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to mozne. Akorat je pak treba to doladit upravou prislusnych map v RJ motoru, jinak to take muze dokonce i snizit vykon.

Samozrejme neda se tam dat jen tak nejaka vyfukova trubka, ale presne spocitany vyfuk, aby byl zajisteny spravny pretlak a rezonance, atd. ... je to uplna veda.

Svody samostatne vymenit lze, ale znamena to vymenit i tesneni mezi svody a turbem, srouby na svodech, tesneni na svodech, srouby na vyfuku a vse ostatni , co je vhodne rozpojit tak aby slo turbo posunout malinko niz - (tesneni mezi odvodem oleje z turba a tesneni mezi privodem vody z bloku do turba)

Celkove - zbytecne vyhozeny penize - tak odhadem 8000+ Kc, mozna to muze i zvednout vykon tak o 5 koni...

Lepsi ty penize dat do cipu. -> +25 koni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jít do svodů a výfuku, tak komplet. Ale jak je v příspěvku nade mnou, přínos vs. náklady je nic moc. Když uděláš půlku, tak to podle mne nemá význam, protože tím totálně rozhodíš průchodnost a odpory celého výfukového systému a ve finále může být výsledek horší než sériovka.

Nejjednodušší je skutečně úprava softu ŘJ (+25-30PS), což ten motor naprosto spolehlivě snese. Navíc u 1.8T je úprava nejvýraznější v běžných otáčkách (2500-4000), kde je konkretně u RS nárůst krouťáku někde okolo 25-30%, což je pro normální ježdění zásadní změna, na rozdíl od maximálního výkonu, který jde sice taky nahoru, i když ne tak moc, ale v otáčkách, kam se podíváš podstatně méně častěji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Pomalu mi taky přijde, že turbu dochází dech, není se čemu divit, auto má najeto 270 tkm, tak jsem četl nedávno v Autosport Tuningu, že existuje kit turba pro O I 1.8T který umožňuje zvýšit výkon až na 240 koní, dnes jsem po tom koukal a našel toto...

http://www.highperformanceparts.cz/turbodmychadlo-k04001-18t-150180ps.2818

Co vy na to?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

audi tt s vykonem 225koni je pouze v quatr= jinak vyvod pro vyfuk pokud tam chcete davat k-04 tak jedine s cupry,motor 110kw je nesmysl u nej delat tuhle upravu pokud neni postavenej od zakladu nevydrzi to vnitrnosti od 132kw to jde protoze je spodek stejnej,dalsi problemy nastanou az zjistite ze prumer vstupu saciho kolena od vahy vzduchu na turbo u k-03 ma prumer 40 kdezto k-04 ma 50 ,dalsi vec co se musi na motoru vymenit je trubka kterou jde voda pro topeni je jinak stocena kvuli velikosti k-04 taky prumer obalu vahy vzduchu je jinej pro motory do 132kw vcetne ma prumer 70 kdezto ostatni maj 80 dalsi vec motory 110kw az na nektery verze nemaj maf seznor coz znamena dodelat a nebo se smirit s tim ze motoru budou chybet informace atd atd nejednodusi je se smirit se 110kw a nebo vymena auta jinak aby to bylo stoprocentne funkcni tak se v tom utopi penez jako sracek!!

prosim ta ako zistim ci mam v aute map senzor alebo nemam ?? mam golf IV 1.8T GTi 110kW, 2002, kod motora AUM

dakujem pekne

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

trošku to tady oživím :-), tak haldex jelikož dokáže přenést 250 koní, tak logicky, pokud pohání zadní kola, tak i ty přední zvládnou cca 250- jelikož haldex je rozložený 50/50 , tzn že motor by mohl mít (se sériovým podvozkem-poloosami) i 500 koní.problém je v tom, že motor samotný to sice snese ale písty a ojnice by bylo třeba témeř jistě vyměnit za kované-a to při překročení hranice 300 hp..Sériové písty snesou až 350 hp, ale je to už kritický bod, sériové ojnice cca 300 hp-to samé-kritický bod.při silné upraveném motoru už se nevyplatí spoléhat na to, že tam sou a snad to snesou -když budu jezdit opatrné..blbost :-) samozřejmostí je i kovokeramická nejlépe karbonová spojka.sériová by se musela casteji měnit, jelikož by docházelo k prokluzu.Chci se vás zeptat, jaká je kritická hranice nm poloos u predokolky? podle velikosti soudím, že levá snese určitě méně, než pravá.Levá má menší průměr.Dále jakou by jste použli váhu vzduchu u výkonu 300hp?případné odkazy ocením.Přeju mnoho nalítaných kilometru bez nehod ! 1.8 T AGU

Editováno: , autor: Juri123
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Jedna věc je nadupat motor na co nejvíce koní a používat auto pouze na sprinty, ale druhá věc je poladit motor na vyšší výkon oproti sérii ale zachovat životnost motoru a taky nemít brutální spotřebu a jet s tímto autem na dovolenou a tankovat při každé druhé benzince.

Mám O1 RS 132kW zatím jen 6q z cupry tzn i větší spojka a hrubší poloosy a blow off. Ale uvažuji o navýšení výkonu ale jen načipovat na 154kW to nechci. Použil bych komponety: turbo K04, vstřiky, sání a větší IC z Cupry 165kW, regulátor paliva je prý stejný 3bar u 132, 154 i 165kW a nechal upravit jednotku na cca 180kW. Což se mi zdá jako nejlepší řešení pro zachování životnosti motoru i zachovat dobrou spotřebu.

Máte s touto úpravou někdo zkušenosti? Děkuji za rady které pomůžou.

post-5710-0-69992800-1308477998_thumb.jp

Editováno: , autor: rosta.felicia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

ja uvažuju nad RS ale taky me docela laka 1.8t 110kw 4x4, když vemu že dejme tomu ročnik 2001 u obou aut je cenovy rozdil nakych 40tis,tak jestli neni lepši koupit tu 110kw 4X4 a tech 40tis nacpat do ni,protože 4x4 a nakych 200koni je si myslim hodne dobra varianta než obyč RS

Editováno: , autor: Tomáš Belina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Zdravím

když už se tu řeší 1.8T,tak bych měl dotaz na zvýšení výkonu.

Auto mám částečně hotové podle s vých představ...audio..vzhled.

Už mi zbývá jen poladit výkon a jízdní vlastnosti.

Jízdní vlastosti budu řešit tuhle zimu(tlumiče,pružiny,silenbloky atd)

A příští léto plánuji motor a výfukovou soustavu....

Motor mám 1.8Turbo AGU a zatím jen sériových 150 koní.

A moje představa by byla něco okolo 200 koníků.

Nechci zasahovat do vaček,pístů,kliky atd...

Z velkého rozebírání bych řešil maximálně lepší spojku.

Zatím mám jen vložku od Greenu

http://www.tuning-centrum.cz/product/22727-sportovni-filtr-green-skoda-octavia-18l-i-20v-turbo-vykon-110kw-150-hp-rok-vyroby-00

A koncovku výfuku od Inoxcar

http://skoda.autodoplnky.cz/skoda-octavia/inoxcar-celonerezovy-koncovy-dil-vyfuku-skoda-octa-s2988999

Moje vize je pořídit svody

http://www.highperformanceparts.cz/vyfukove-svody-18t-k03-k03s-k04001.6002

Downpipe

http://www.highperformanceparts.cz/downpipe-prvni-dil-vyfuku-63mm-k03-18t.2834

Od downpipe potom táhnout nerezovou trubku(místo středového už zrezlého tlumiče) až ke koncovce výfuku...

Lepší Intercooler

http://www.highperformanceparts.cz/intercooler-kit-vw-golf-4-18t-150-180-ps-9804.4132

A nakonec nechat udělat chip ve firmě kde mají brzdu.Kde mi motor doladí s těmito díly...

Samozřejmě tomu rozumím jen pomálu a toto je jen pár věcí co bych si představoval...

Pokud by měl někdo levnější a variantu,tak se rád přiučím.

Obzvlášť ten Cooler je teda pěkně drahej...

Pokud by nebyl potřeba,budu jen rád :-)

Nebo seženu nějaký starší a hadice s trubkama zvlášť.

Nechci s tím pak někde závodit.Jezdím na pohodu a auto si šetřím :-)

Jde o ten pocit.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...