Dandiel Vloženo 28. leden 2009 Vloženo 28. leden 2009 Ahojte,mam ted mensi problem: Mel jsem spatne cidlo teploty chladici kapaliny (vcera jsem ho nechal vymenit), mel jsem problemy,ze teplomer,ukazoval jen 45 stupnu,auto nemelo nekdy pravidelny tah,obcas nestartovalo atd, po vymene vse v poradku,motor se zklidnil, tahne plynule atd. Bohuzel mi jeste ted v mrazech zaclo neco piskat (jakoby lozisko nekde v motoru. Byl jsem za mechanikem a sundal klinak a rikal ze je to napinaci kladka u klinaku,ma uz spatne loziska, takze se chystam na vymenu zitra. Ale ted k tomu problemu,který jsem myslel ze se vyresi kdyz vymenim cidlo. Kdyz jedu treba na trojku,ctverku nebo petku a potrebuju ubrat plyn (sundam nohu z plynu) auto jakoby dvakrat cukne a zase v pohode. Zaclo mi to delat,pak to zase na chvilku prestalo a ted to zase dva dny dela. RIkam si ze by to mozna mohlo byt i benzinem. driv jsem bral na shell, ted beru nekde jinde (ani nevim uz znacku, ale unicorn to neni). Kdyby nekdo nahodou vedel cim by to mohlo byt, pisnete. Citovat
Dandiel Vloženo 28. leden 2009 Autor Vloženo 28. leden 2009 Jinak z nadpisu mam 1.6 SR 74KW, 151000 km... Citovat
Axel1 Vloženo 16. Březen 2009 Vloženo 16. Březen 2009 este si to nevyriesil??? lebo mam tu istu octu a robi mi to tiez. menil si vahu vzduchu, hadicu od vz.filtra ku klapke alebo samotnu klapku? ja som menil vsetko okrem klapky tak myslim ze by to mohla byt ona Citovat
stanly Vloženo 13. Duben 2009 Vloženo 13. Duben 2009 (editace) Mám ten samý problém jako ty, mě to ještě cuká při rychlém přidáním plynu. Měnil jsem škrtící klapku, váhu vzduchu, čidlo teploty, hadice sání vzduchu a hadici od škrtící klapky, benzínový hadice... VAG žádnou závadu nevykazuje. Po nastavení škrtící klapky VAGem je chvíli vše Ok, ale na na dlouho (klapka je fungl nová origo). Ještě mám svíčky Denso. Snad co jsem ještě neměnil jsou zapalovací kabely a zapalovací modul. Stále to dělá, stále to dělá. Je nás už dost, co nám to dělá, prosím poraďte!!!! mám Octavii, 74 kW, r. 1999, kolem 160 tis. km Editováno: 13. Duben 2009, autor: stanly Citovat
mirca Vloženo 13. Duben 2009 Vloženo 13. Duben 2009 Mám ten samý problém jako ty, mě to ještě cuká při rychlém přidáním plynu. Měnil jsem škrtící klapku, váhu vzduchu, čidlo teploty, hadice sání vzduchu a hadici od škrtící klapky, benzínový hadice... VAG žádnou závadu nevykazuje. Po nastavení škrtící klapky VAGem je chvíli vše Ok, ale na na dlouho (klapka je fungl nová origo). Ještě mám svíčky Denso. Snad co jsem ještě neměnil jsou zapalovací kabely a zapalovací modul.Stále to dělá, stále to dělá. Je nás už dost, co nám to dělá, prosím poraďte!!!! mám Octavii, 74 kW, r. 1999, kolem 160 tis. km měl jsem uplně ten sám problém a bylo to zapalovací trafo po výměně OK Citovat
Dandiel Vloženo 14. Duben 2009 Autor Vloženo 14. Duben 2009 Tak me to delalo chvilku,pak jsem nabral benzin jinde a vse OK... Citovat
Pavilek Vloženo 14. Duben 2009 Vloženo 14. Duben 2009 Nazdárek. Mám ten samý problém. Před 14 dny mi v servisu měnili zapalovací kabely a svíčky - protože mi to jelo na 3 válce a prej byly špatný kabely. Po výměně mi to nějakých 20 km jelo krásně, hladce, žádné cukání jako před tím, ale pak to začalo. Ještě horší než před tím. Cukne to i když uberu ale i když přidám. Jako by tam kolo 2000 otáček byla díra, vůbec žádnej tah, chvilku motor skoro nic nedělá. A vůbec mi to jede hůř. Špatně to startuje. Chcípá na volnoběh a pěkně mě to se.e. A stále přemýšlím čím to může být a co s tím mám udělat. Poraďte. Koukám, že nás je víc. Jo mám motor AKL 16, 74Kw. Citovat
mechanik18 Vloženo 14. Duben 2009 Vloženo 14. Duben 2009 jo jo mam ten sami motor jako ty taky AKL 1.6i a mam podobny problemi co vy vsichni uz to resim takovou dobu a jeste sem na to neprisel ani ja ani servis a uz na to nemam silu mam to auto rad ale ceho je do p..i moc toho je prilis. Citovat
stanly Vloženo 19. Duben 2009 Vloženo 19. Duben 2009 měl jsem uplně ten sám problém a bylo to zapalovací trafo po výměně OK Kolik jsi dal za zapalovací modul, máš origo? Citovat
Mára 93 Vloženo 12. Březen 2012 Vloženo 12. Březen 2012 mam taky uplně tentýž problem když sundam nohu z plynu tako to 2x cukne a pak pohoda a když sešlápnu plyn tak taky take jsem ještě nezjistil čim to je mam taky 1,6 74kw Citovat
deccros Vloženo 18. Březen 2012 Vloženo 18. Březen 2012 mne to robi tiez, mam 1,8T 20V 110kw AGU rv. 1998, tiez neviem cim to je Citovat
Riggs Vloženo 20. Březen 2012 Vloženo 20. Březen 2012 Zdravím, mám úplně ten samý problém 1.6 74kw AKL, při sešlápnutí a sundání nohy z plynu škub škub. Zajímlo by mě jelsti to souvísí se škrtící klapkou protže tu moji nemohu uvést do základního nastavení a otáčky létají jak chcou, takže asi pude dopryč. Citovat
Riggs Vloženo 6. Květen 2012 Vloženo 6. Květen 2012 Dnes vyměněna a nastavena škrtící klapka za funkční originál. Po vymontování z motoru jsme s hrůzou zjistily že jsem měl pošahanou čínu. Nyní auto jede plynule při sešlapnutí a sundání nohy z plynu. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.