Cjoctavian Vloženo 3. Červen 2009 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 to je FRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pandora Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 (editace) To by mě zajímalo, jaký výkon a krouťák to inovované HTP bude mít a jaké parametry pak z toho Cimbu udělá. Editováno: 3. Červen 2009, autor: Pandora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Cimbu hlavne snizi spotrebu o 0,5l na 100km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alespilot Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Tak ty fotky "FII FL" jsou z přípravky F II RS FL F II bude příští léto (venkovní kosmetika,uvnitř budíky a hlavně motory) a na F III si počkáte min. do 2012 ( to už by zase současná "nová"platforma VW v té době potřebovala omladit ) Tak jako tak to na českých silnicích vypadá líp,než s Žigulíky a Warťasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malin Vloženo 3. Červen 2009 Sdílet Vloženo 3. Červen 2009 Potom by uz mohla sucasnu podvozkovu platformu nahradit nova modularna MQB (aj ked netusim v akom stadiu vyvoja je). Tie motory predpokladam, ze budu rovnake ako ma nove Polo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 4. Červen 2009 Sdílet Vloženo 4. Červen 2009 sory jestli to uz je, necetl sme to vsehcno. http://auto.idnes.cz/prvni-fotky-skoda-tes...6_ak_aktual_fdv vi nekdo co jsou ty draty od kol? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iceman52 Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Škoda fabia facelift! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kully Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 No snad nedostane naraznik z OII RS. To by pak exkluzivita RS klesla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iceman52 Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Pár dalších fotek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
George Couser Vloženo 13. Červen 2009 Sdílet Vloženo 13. Červen 2009 Tady někdo zaspal víc než týden... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 8. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2009 Příští rok bude Fabia III,nebude facelift.Mám to potvrzného od známého,prototypy jezdí v Rakousku a známý mluvil s řidičem toho prototypu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2009 mozno si Skoda uvedomila, ze platformovo zaostava... Aj ked F2 by tu bola VELMI kratko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 8. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2009 Nemyslím si, že by Š úplně odpískala FII. Pokud by došlo k uvedení nové generace, tak by současně mohla dočasně zlevnit a prodávat se pod názvem Fabia Tour... Teda pokud by se nový hatchback nejmenoval jinak... (Felicia, Favorit, Joyster?) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2009 to je celkom logicke s F tour, pokial by bola F3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Václav Š. Vloženo 8. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2009 Já myslím, že to bude modernizace asi takového rozsahu, jako u Octavie. Poměrně výrazný designový změny, nový motory, systém start-stop pro nejúspornější motorizace, nový rádia. No a někde tomu budou říkat Fabia 3, stejně jako na Slovensku mají Octavii třetí generace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2009 stejně jako na Slovensku mají Octavii třetí generace. aj v Anglicku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 8. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2009 Příští rok bude Fabia III,nebude facelift.Mám to potvrzného od známého,prototypy jezdí v Rakousku a známý mluvil s řidičem toho prototypu. Nesmysl, to by FII měla hodně krátký život Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 8. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Srpen 2009 (editace) A co tak Fabia sedan/ liftback? Editováno: 9. Srpen 2009, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 9. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2009 Uprav zadní pár dveří, prodluž to víko z VW Lavida a uprav horní oblouk kufru, který nenavazuje na zadní světla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 9. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2009 no mne to Lavidu ani nepripomina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 9. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2009 Fabia sedan/ liftback? ... mozno ako nastupca Octavie Tour :-) (volanty a zrkadla z FII uz maaaa ....) :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 9. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2009 no mne to Lavidu ani nepripomina Mně docela jo, sice né úplně (L má delší a nižší), ale je to minimálně hodně podobný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 9. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2009 Ja nevim panove, ale muze mne nekdo vysvetlit, proc by levna znacka v ramci koncernu, navic bez problemu s odbytem odpiskala auto, ktere se velmi dobre prodava? Dyt je to na hlavu. Kdyz se podivate na cisla, Fabie se prodava velmi podobne jako jednicka, pokud se zapocita R (precejenom je bohuzel bran jako FII s mistem vzadu), tak dokonce vyrazne lepe. Mista podelne navic s novou platformou nedostanete, v tom je ted FII snad dokonce mezi nejlepsima. Na sirku neni lepsi ani nova platforma a ja osobne bych byl i proti. Technicky spousta lidi nepozna rozdil a u low cost znacky asi nebude uplne kriticky bod. Takze duvod muze byt snad jediny - musel by byt novy model vyrazne levnejsi a tim padem by ale ten stary asi ani nebyl vyrabeny soubezne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 10. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 (editace) Fabia priepastne zaostava v sirke voci konkurentom... Editováno: 10. Srpen 2009, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNN Vloženo 10. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 (editace) Prostě to udělají Š Oficiál v BAZ. Ten taky vzniknul ze dvou polovin klasického 742 a dopředu narvali 1,5l z 1203 a náhon na zadek. Prodloužený rozvor náprav, kvůli lepšímu rozložení hmotnosti. Přibyl do šířky o 200 mm. Editováno: 10. Srpen 2009, autor: NNN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.