Cizap Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 A ted panove ja zase ze . Pozoruju takovej neduh, pozoroval sem to i na minulem aute takze sem mozna debil ale: kdyz jedu a je paracek, tak mi to prijde ze auto je trocha jakoby zdechlejsi, naopak dnes rano, kdyz si to tak valim do prace a je trocha chladnejc a vlhkko tak auto slape jak hodinky a bere pekne odspoda. Je to vubec mozny, nebo jenom hledam co tam neni?? A kdyby to bylo mozny, cim to tak muze bejt?? a nepiste nohama nebo hlavou - to vim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 (editace) Když pominu ty 2 varianty co jsi již napsal (nohy+hlava) tak bych to viděl na váhu vzduchu. Ta reguluje a nastavuje jednotku dle tlaku a teploty okolí. Ono ani diagnostika nemusí psát nějakou chybu. Možná by stálo za to si jí někde na vrakáči (nebo od někoho) za zálohu půjčit a chvilku s ní jezdit. Není to třeba i tím, že máš v parnu puštěnou klimu? Ta nějaký koník vezme... Editováno: 3. Květen 2010, autor: Dodo-Kolín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Nevim klimu poustim jen obcas a toto sem pozoroval i bez ni. Vaha me napadla, uvidime casem zkusim kdyztak nekdy nekde promerit co dava za hodnoty a pak uvidime. Jinak sem to hodil panu Googlovi a tam pisali ze je to docela normalni jev, ze motor jezdi v chladnejsim vlhcim prostredi lip nez za tepla, a prej by si pan co to tam pisal mel zkontrolovat vzduchovej filtr. A taky se tento neduh prej odstrani chipem takze me asi stejnak nic jinyho nezbude nez to s tezkym srdcem nachipovat . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasicarna Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 Máte již někdo natočeno přes 300.000 km bez nějakých větších zasahů? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 12. Květen 2010 Sdílet Vloženo 12. Květen 2010 vahu vzduchu nalogovat a hned se vidi kolik dava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saliery Vloženo 20. Květen 2010 Sdílet Vloženo 20. Květen 2010 A ted panove ja zase ze . Pozoruju takovej neduh, pozoroval sem to i na minulem aute takze sem mozna debil ale: kdyz jedu a je paracek, tak mi to prijde ze auto je trocha jakoby zdechlejsi, naopak dnes rano, kdyz si to tak valim do prace a je trocha chladnejc a vlhkko tak auto slape jak hodinky a bere pekne odspoda. Je to vubec mozny, nebo jenom hledam co tam neni?? A kdyby to bylo mozny, cim to tak muze bejt?? a nepiste nohama nebo hlavou - to vim To je celkom bezne ze ti auto taha lepsie ked taha do seba vlhky a studeny vzduch...niekde som dokonca cital ze sa do starych WRC montovalo rozprasovanie vody v sáni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 Rozprašování vody v sání? To je nějakej vodíkovej motor, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 přesněji rozprašování vody na intercooler!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 Zpět k našemu motoru: CIZAP mi dal docela dobrý typ a odkaz ZDE Zkusil jsem to a jestli to neni placebo efekt (což se mi zdá že ne) tak to funguje. Myslím že to stojí aspoň za úvahu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 21. Květen 2010 Sdílet Vloženo 21. Květen 2010 Jak pise Dodo, zkuste to, je to 5min a me to udelalo to co sem necekal, je to jak kdyz vymenis motor , mel jsem to hlucny a v nizkejch tockach mi to sevelilo a auto prechazelo do vibraci jak kdyz mas malo plynu, po tomto odvzusnovacim zakroku - ja ho provedl dvakrat po sobe - je to uplne jak vymeny auto, uz to v nizkejch nevybruje a celkove se to stisilo neskutecne. Tak to zkuste a pisnite jak se to jevi vam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 22. Květen 2010 Sdílet Vloženo 22. Květen 2010 Předpokládám že provozní teplota a stojící auto. Zahřátý motor držet 4 min. na 2500ot. a pak 30 sec volnoběh, toť vše ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saliery Vloženo 22. Květen 2010 Sdílet Vloženo 22. Květen 2010 přesněji rozprašování vody na intercooler!! Nie....ako hovorim do sánia ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 22. Květen 2010 Sdílet Vloženo 22. Květen 2010 to 'viewer': Přesně tak! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 4. Červen 2010 Sdílet Vloženo 4. Červen 2010 Udělal jsem a nepřijde mi nějaká změna, asi jsem to měl OK už předtím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 30. Červen 2010 Sdílet Vloženo 30. Červen 2010 Zdarec panove, tak problem vyresen, byla praskla hadice od turba do intercoleru, presneji koleno od turba do hadice. Cena 2300kc na cc-autodily, opraveno a vse je ok. Diagnostikoval sem to tak ze mi auto prestavalo tahat a po vytoceni turba sem slysel syceni vzduchu, tak sem zastavil otevrel dvere a sila, mrkl sem se do motoru k tomu prostoru a cernej flek na hlinikovym plechu u prostoru mezi motorem a spolujezdcem. Prvni pokus zalepit nez koupim novou nevysel, druhej den dira, tak prisel pokus zalepit paskou, kousek plechu pres to, opet oblepit a presto stahovaci sponku, to uz do koupi nove prezilo. Zde byl zakopanej muj pes, predpokladam ze tam byla mensi dirka a postupne se zvecovala az to ruplo. Od vymeny auto taha krasne, no krasne vzhledem k 77kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Karloos Vloženo 5. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2010 Zdravím ve spolek, mám 1,9 TDI 77Kw rv11/06 najeto 149000 km a přemýšlím o chipu, máte někdo zkušenost s touto firmou www.profi-chiptuning.cz. Díky za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 5. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2010 Znám i levnější....třeba to udělá i za 1500,- a auto jede jako z praku(cituju). Jen ty motory pak dlouho nevydrží, ale co bys chtěl za 1.500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 7. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2010 To je typicky česká nátura: skoro za nic chci všechno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 bohužel, jsme stáve v čechách..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hudyx Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 Caudy, mam takovy mensi dotaz ohledne presnosti palubniho pocitace, mam O II 1.9 TDI chvili cca 3 mesice a dnes rano jsem mel spotrebu 3.7... je pravda, ze jsem jel po rovine 80Km/h ale ve trech lidech se mi to zdá dost málo.... nebo je vážně ta škodovka tak úsporná proti renaultu FOTO Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maba Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 Jo ,za určitých podmínek se to dá bez problémů. Už sem zkoušel úspornou jízdu a na 40ti kilometrech sem měl průměr 2.8. Ale svou jízdou sem sral všechny dokola :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 12. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2010 já si myslím,že ti lže palubní počítač.Mě psal 4,7 l a skutečnost byla 6,3 l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hudyx Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 já si myslím,že ti lže palubní počítač.Mě psal 4,7 l a skutečnost byla 6,3 l mně taky přijde divný, že by auto dokázalo jet za necelých 3,5 litru a to je vlastně prumer, takze aktualni musi byt jeste nizssi.... Jo mně běžně ukazuje 4,7l , ted jsem zkoušel trochu jet na spotřebu... Nejjednoušší jak zjistit přesnost počítače je ,klasicky natankovat plnou až nahoru , ujet aspon 100 Km, dotankovat a hned zjistis spotrebu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 tu hudyx: Přesně tak. Natankovat plnou a pak ujet třeba 300km a dotankovat. Jinak můj PP ukazuje průměrnou 6,2 a realita je 6,5. No o 100kg těžší 4x4 a jezdím dost město Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 to 'jarin57': Ta odchylka je moc velká. Dá se to upravit VAGem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.