Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Dnes mi volal známí od Klokočky,Ph6 že jim přišlo z MB aktuál.hlášení se software k přehrátí ŘJ motoru.

Prý to způsobovalo,špatný odchod výfuk.plynů z motoru,kvůli přísním emis.limitům to bylo přiškrcené.Vysvětlil mi to laicky,že v moment kdy sešlápnu plyn a jednotka motoru vyhodnotí že emise jsou vysoké tak část výfuk.plynů pustí do výfuku a zbytek jde zpět.vedením zpátky do motoru,no a v tom byl problém,šlo tam víc než je max.hranice a proto se to občas přidušovalo.

Řikal že tam maj dvě předváděčky které jim to taky dělaj,tak to hned přehráli a je to o.k,už to nedělá.

Tak jsem se tam hned objednal na příští týden.

Je mi ale divné,že když to bylo nové.tak do 10000km to dělalo skoro pořád,nyní po 3měsících mám přes 30000km a už to cítim jen zhřídka.

No uvidíme až to přehrajou.

Zdravim, muzu se zeptat, jak se Vam to pocukacvani projevovalo? Prosim popis pro blbce :-). Mam 4 x 4 1.9 a mam podobny pocit, ze kdyz to jede a slapnu ji na krk, tak jakoby hrabe...ale pripada mi to jako pocukavani....

Hany

Dělá to při akceleraci kolem 2000-2500ot./min.

Já to nejvíce cítim když mám naložený auto a když se třeba rozjedu do kopce,přeřadim na dvojku a šlápnu na plyn tak cítim jak to záčíná pěkně táhnout a právě kolem těch 2000-2500ot.to jakoby přeruší takový zacukání (zatrhání)a pak zas táhne pěkně dál.

Dělá mi to od novýho,do 10000km jsem to cítil výrazně a ted mám přes 30000km a už to zas tak hrozný neni a hlavně už to nedělá pořád,ale jen občas.

Ja som sem niekde písal asi pred 2 týždňami, že je nový soft, ktorý toto rieši :sleep:

  • 2 týdny později...

Když by měl někdo problémy tak můžu nabídnout novou Bosch F 00C 2G2 055 za 1300Kč ( je to pouze snímač bez tubusu)

Ale právě to důležité číslo je na tubusu

Ale jde to i bez něj.

To jo,ale číslo na váze není podstatné.Podstatné je na tubusu

Nepravidelně, při cca 15. - 20. vypnutí motoru se ozve z motoru nepříjemný zvuk připomínající

klepnutí stěračů při dojezdu.

Mám pocit " jakoby se motor natvrdo zastavil ".

Při ostatních zhasnutí motoru, je vypnutí klasické s plynulým doběhem.

Jedná se o motor TDI 77 kw - Golf Plus r.v. 2005

Prosím nesetkal se někdo s podobným problémem ?

Nostalgicky vzpomínám na " zlatou " OCTAVII ;)

Dnes mi volal známí od Klokočky,Ph6 že jim přišlo z MB aktuál.hlášení se software k přehrátí ŘJ motoru.

Prý to způsobovalo,špatný odchod výfuk.plynů z motoru,kvůli přísním emis.limitům to bylo přiškrcené.Vysvětlil mi to laicky,že v moment kdy sešlápnu plyn a jednotka motoru vyhodnotí že emise jsou vysoké tak část výfuk.plynů pustí do výfuku a zbytek jde zpět.vedením zpátky do motoru,no a v tom byl problém,šlo tam víc než je max.hranice a proto se to občas přidušovalo.

Řikal že tam maj dvě předváděčky které jim to taky dělaj,tak to hned přehráli a je to o.k,už to nedělá.

Tak jsem se tam hned objednal na příští týden.

Je mi ale divné,že když to bylo nové.tak do 10000km to dělalo skoro pořád,nyní po 3měsících mám přes 30000km a už to cítim jen zhřídka.

No uvidíme až to přehrajou.

Ahoj, zajimalo by mne jak si dopadl? Spokojenost...?? To prehrani SW udelaji jakou soucast zaruky, nebo za to neco chteli???

spokojenost maximalní!!

Už jsem od té doby absolvoval cestu Praha-Amsterodam-Brusel-Praha a ještě jiné cesty celkem cca 4000km a super,už to ani malinko necukne.

Výkon motoru se sice nezvýšil,ale milé mě překvapilo jak se zjemnil chod motoru při akceleraci,jde to ted pěkně zvolna svižně do otáček a ne jako před tím,hrubě nic,nic pak zacukání a po té zátah turba,ted to jde fakt pěkně plynule a pěkně nahoru.

Před tím jsem spotřebu nějak zvlášt nesledoval ale vím že jsem měl dlohodobou kolem 5,4-5,6l,ted jsem tam po týdnu po přehrání mrknul a bylo tam 5,1l.Ten známí od klokočky mi řikal že u všech služeb.OII kde to přehrávali kvůli tomu cukání šla spotřeba taky dolu.

To přehrání je normálka na záruku,žádné placení!

Zrovna když jsem byl u toho klokočky tak tam byl chlápek s novým passatem TDI 77kw a taky s cukáním,tak mu to taky přehrávali.

Kolega s práce měl u OII 77kw stejný problém a byl s tím v pátek v InterPorsche a taky mu to přehráli na počkání a taky spokojenost.

To CD je normálka origo od výrobce a ne nějaké vypalované jak jsem se dočetl na jiných fórech že si to servisy vykutily sami,to CD jsem viděl na vlast.oči,jsou v něm loga Audi,W,Škoda,Seat a německé nápisy kterým jsem bohužel nerozuměl protože německy vůbec neumim,jediné srozumitelné pro mě bylo TDI PD 77kw.

Radys podle me tvemu motoru nic neni. ;) To co ti pripada jako klepnuti steracu, jsou opravdu sterace. Mrkni do manualu, kde je uvedeno, ze se pri kazdem patem vypnuti zapalovani nove nadefinuje klidova poloha.

Me se pravy sterac koncem zastavoval tesne nad tou cernou oblasti skla a pri tom asi patem vypnuti (presne jsem to nepocital), zajel trochu niz. Zkus si nekde v garazi nekolirat zapnout a vypnout zapalovani a uslysis po tom patem vypnuti znamy zvuk. Neni to vada je to vlastnost auta. :)

To roman5a9: Dekuji za radu, jdu do toho, jsem objednanej do Podbaby na 22 v utery, jsem zvedavej.

Diky

Hany

Nevíte, jestli se při tom přehrání SW v řídící jednotce taky přemáznou "přečipované" údaje natažené při chiptuningu na původní hodnoty?

o těch čipov.motorech jsme se zrovna bavily s tím technikem od klokočky,prý jak zjistěj že tam je čip tak na záruku co se motoru týče nic neměnej.Prý k nim jezdí taxikař s čiplou OII TDI starou 8měsíců taky si stěžuje na cukání a má ještě problémy s turbem a na záruku mu nic neuznaj,dokonce si ten taxikář si nechal pozvat oblast.technika s MB a ten řekl to samí a vůbec se prý s ním o nějaké záruce nebavil.Jestli už to nemáš v záruce tak asi nebude problém akorát asi to přehrání bude nejspíš za hotový,nevím zeptej se,v každém servisu to řešej jinak.

Nech si zkontrolovat funkci zavírací klapky v sání (v hlinikové části) Pokud se nezavře při vypnutí motoru dochází k tvrdému zastavení s vibrací. Po výměne se zastaví sametově.

Ahoj,

tak jsem si byl vyzvednout "drobecka" z servisu, prede jako kocka, diky za tip.

Hany

Brumla: no, ja verim, ze pokud budou neco prehravat, tak RJ komplet smazou a nahrajou novou, tzn o chip prijdes. jde o to, jestli tam mas treba znamyho, kterej by si s tim pohral a prepsal jen tu mapu, ktera je jina

mam auto od brezna a od zacatku cukalo pri prislapnuti do kopce, ted uz tam mam par dni novej software a uz vubec necuka :)

Jaky mate typ motoru ? pry tato uprava je jen pro motory BXE

Zacukává akorát když je podtočený. Chce to řadit včas a necuká nic. Dělala mi to od nova, než jsem si jí namluvil a zjistil co chce. Nyní OK.

jenze ve dvou tisicich otackach neni ropak podtocenej ani nahodou, to by se s tim muselo jezdit jak s benzinakem

Mě to zacukávalo při akceleraci nad 2200ot./min.

Po přehrání už super.

V týdnu budu mít okopírované aktual.sdělení z MB na toto cukání,určené pro servisy tak to sem hodím tak jako do oddělení klimatroniku.

Podtočenej ropák?to snad ani nejde pokud to vyloženě nezašlápneš.

TDI se krásně zvedá třeba i při 1200ot.a zařaz.trojce,stačí jen přidat a krásně to zatahá bez nějakých protestů.

Mám BXE a to sdělení by mě docela zajímalo.. také mám někdy takový pocit, že se to trošku dusí.

Tiez som si dal prepalit software. Teraz zrychluje OII 1,9 plynule, aspon sa mi to zda. Nova verzia softveru mala oznacenie 9251. Palilo sa to 57 minut. V servise mi povedali, ze to maju asi tri tyzdne. Myslite si, ze je to najnovsia verzia SW?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.