Přejít na obsah

Brzdy


cultiver

Doporučené příspěvky

Tak mě se zdálo, že je obložení v háji, protože to holt v zimě dělá bordel, ale letos zvlášť - asi zvláštní vlhkost či co, a ještě jsem si myslel, že 120 nemůže vydržet a ono jo ... po vyčištění bez problému.

Co se týče bzdění, nevim jak nastavit, jestli u ručky nebo pružiny, ale spíš obojí, zkontrolovat zdvih ručky a pak výměna pružin, přestože by měly vydržet životnost čelistí, jsou to jen pružiny a ty se opotřebují ... Zatim brzdí dobře, holt renault to nebude nikdy ... :prc:

Díky za informaci. Po Velikonocích to zkusím otevřít a uvidíme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle problem uz mam co jsem octavku koupil 66kw 03. Dela mi to hlavne kdyz je teplo. vse meneno. bubny pakny ATE, super brzdovka. Trochu se to zlepsi kdyz mi to sestelujou samostavy. Jinak odvzdusneno VAG,ale nic . V praci jezdim s VW r.v. 96 a super pak sednu do moji a nekdy myslim ze to auto nezabrzdi. Na stk vse ok. Ted jeste brzd.valec,ale mam tam asr ,abs takze financne dost narocny. uz nevim pedal zabira dole a je gumovej. Kdyz nekdo poradi budu rad. MENIL JSTE UZ NEKDO HL: BRZD:VALEC????

Editováno: , autor: italik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tenhle problem uz mam co jsem octavku koupil 66kw 03. Dela mi to hlavne kdyz je teplo. vse meneno. bubny pakny ATE, super brzdovka. Trochu se to zlepsi kdyz mi to sestelujou samostavy. Jinak odvzdusneno VAG,ale nic . V praci jezdim s VW r.v. 96 a super pak sednu do moji a nekdy myslim ze to auto nezabrzdi. Na stk vse ok. Ted jeste brzd.valec,ale mam tam asr ,abs takze financne dost narocny. uz nevim pedal zabira dole a je gumovej. Kdyz nekdo poradi budu rad. MENIL JSTE UZ NEKDO HL: BRZD:VALEC????

Ahoj, no koukám, že se tohle týká dost aut. Zatím se tu někdo kdo měnil hlavní brzdový válec neobjevil, ale taky jsem to už zvažoval, ale zatím se mi do toho nechce dokud nebudu mít jistotu, že je to opravdu tím. Takže výměna destiček a paken nepomohla říkáš? Tak to kouknu kolik mám vzadu obložení a kdyžtak to jen vyčistím. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vymena bubnu a paken asi pri 130000km pomohlo v tom , ze auto prestalo pri brzdeni piskat.Byla to hruza. A S PEDALEM BYL TAKY CHVILY POKOJ. Kdyz byl pedal zas dole tak seridily samostavy a zas byl chvily klid. ted je ale zase dole. musim tam zase zajed at se na to kouknout. do toho valce se mi taky nechce .na dilnu jsem se jeste nedostal a dnes jsem jel se zatazenou ručkou na prvni zub. jinak bych asi už nezabrzdil. pedal byl uplne dole

Editováno: , autor: italik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nejde o nic sloziteho jenom se pritahnou pakny k bubnu,kdyz nepotrebujes vycistit bubny ,tak se ani nemusi sundavat kola lol

Ale ved toto je hlavna uloha automatickeho vymedzenia vole pakni-to sa deje ked zoslapnes brzdu a strunka potiahne klin medzi vydlicku a paknu. Ako sa k tomu dostanete,ked nerozoberate bubon. Zozadu cez stit brzdy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja opravdu nevim. pred rokem mi vymenili bubny a pakny ATE. Po ujeti asi 1000km prvne pak kazdych 15OOO km coz je u me pul roku tam zajedu a oni mi neco sestelujou pres tu diru , kdyz vyndaj sroub. ja sedim v aute a hlasim jak mi ten pedal vyhovuje.

Tak to bude asi jen v těch samostavech, protože nic jiného se ani přes to štelovat na bubnech nedá, nebo se mýlím? Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak se pridam do klubu :) kotouce predek i zadek a uz jsem z toho zoufalej, taky to brzdi od pulky pedalu .. draha polovicka ma fabii, taky kotouc predek a zadek a tam je to naprosto o necem jinem .. jak narocna je vymena toho brzdoveho valce? jdu nastudovat DP, jestli to tam dohledam

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pumpou si myslím nic nevyřešíte.Je to vše v uvolnění pohyblivých častech brzd na kolech+nastavení ruční brzdy a funkčnosti samostavů.Uvolnění plov. čepů př. brzd+destiček.Vzadu pohyblivý válečky,pák ruční brzdy,a volně pohyblivé klínky samostavů.U kot.vzadu(volné destičky+plovoucí čepy brzdičů).A samozřejmě dobře odvzdušněné brzdy.Při výměně destiček a ponechání starších kotoučů jsou bzdy gumové a brzdí níže než si sednou.Jinak těsnost hadice k posilovači+posilovače.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

tak ja se take pridam - mam Octu 1.9 TDI 81 kW a vse brzilo uplne v pohode. Ted jsem menil rozvody, tlumice a take kotouce vzadu a brzdove desticky vsude plus vymena brzdovky. Najednou se mi zda ze auto brzdi jinak/hur. Pedal zabira niz, ruzne tvrdne podle toho jak s pedalem pumpuju a co se mi zda uplne divne je ze kdyz stojim a na brzdu poradne slapnu, brzdy zabrzdi, ale pod tlakem nohy jde pomalu pedal dolu az k dorazu. Driv si myslim ze kdyz jsem na pedalu stal tak se ani nehnul. Nevite cim to je? Neni to treba jen nedokonale odvzdusnenim? Menil teda nekdo ty brzdove valce nebo co z duvodu zminovaneho zaneseni bordelem po vymene brzdovky??? Cekal jsem ze s novou brzdovkou to bude brzdit jeste lepe (ta stara pry uz byla hruza) a ne toto :(((

Ondra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Destičky jsi měnil i ve předu a nechal jsi staré kotouče?Jestli jo, tak si to za čas sedne.Když tak zkus dát brzdám trochu zabrat a nech vychladnout a uvidíš že to bude lepší.To že pedál klesá dělá to že si brzdy ještě nesedly.Jinak odvzduš, může být také špatné ale jestli když šlápneš a pedál je dost vysoko tak je to OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se o víkendu na ty bubny vrhnul, vymenil jsem kompletní obsah - nové pakny, prasátka, pružiny, odvzdušnil jsem to a i pedál šel vejš. Tak jsem si říkal, co takhle to ještě jednou odvzdušnit, kdyby tam zbylo ještě nějaký promile vzduchu, bylo to ale nejspíš tim, že si ty nové pakny si ještě nesedly. A ejhle v tý rychlosti a spěchu jsem ukroutil závit u odvzdušńováku, takže zítra kupuju další prasátko. Takže nemá smysl odvzdušňovací šroub moc utahovat. Všem ostatním sílu a zdar. V úterý snad brzdy prověřím jedu 200 km ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Tak jsem se o víkendu na ty bubny vrhnul, vymenil jsem kompletní obsah - nové pakny, prasátka, pružiny, odvzdušnil jsem to a i pedál šel vejš. Tak jsem si říkal, co takhle to ještě jednou odvzdušnit, kdyby tam zbylo ještě nějaký promile vzduchu, bylo to ale nejspíš tim, že si ty nové pakny si ještě nesedly. A ejhle v tý rychlosti a spěchu jsem ukroutil závit u odvzdušńováku, takže zítra kupuju další prasátko. Takže nemá smysl odvzdušňovací šroub moc utahovat. Všem ostatním sílu a zdar. V úterý snad brzdy prověřím jedu 200 km ;)

Takže brzdy jdou, jako fík. Kotouče v zadu to sice nejsou, ale po tom co jsem to odvzdušnil, tak jsou brzdy na reakci rychlejší. Takže odvzdušnění by mělo v mnoha případech pomoct. Ahoj všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...