Aischylos Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Zdravím, chtěl sem se jen zeptat na drobnost, neví někdo co znamená, resp-čím se odlišuje motor 1.4 16V BKY od BBY resp. BBZ??? Rozdíl mezi těmihle a 1.4 škodováckými celkem chápu... Je to rok výroby 2004..díky moc...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 Zdravím, chtěl sem se jen zeptat na drobnost, neví někdo co znamená, resp-čím se odlišuje motor 1.4 16V BKY od BBY resp. BBZ??? Rozdíl mezi těmihle a 1.4 škodováckými celkem chápu... Je to rok výroby 2004..díky moc...:-) neviem co je to za kod motora BKY ci ho pouziva skodovka, potom tu pises ze BBY a BBZ to trochu pletes dohromady. motor BBY je od cca 3/02 vo fabii 1,4 16V 55kW dovtedy AUA. motor BBz je od cca 3/02 vo fabii 1,4 16V 74kW dovtedy AUB. neviem co si myslel konkretne ale pokial ti ide o rozdiely medzi 55 a 74 tak uz sa to tu pisalo 100 krat: 55-ka plastove sanie, 74 hlinikove 55 mensi prierez skrtiacej klapky ako 74. rozdielna riadiaca jednotka (soft) 74 ma premenlive casovanie ventilov, 55 nema 74 ma hlinikovu vanu a 55 kovovu pokial ti ide o to co sa zmenilo medzi AUA - BBY a AUB - BBZ rozdiely: tak motor AUA, AUB ma zapalovacie trafo BBY, BBZ ma uz cievky samozrejme ze su tam rozdielne riadiace jednotky pri AUA - BBY a takysto aj pri AUB - BBZ potom uz tam tusim nie su ziadne rozdiely dufam ze vysvetlene dostacujuco 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 (editace) houmr: odkud je toto ?? "74 ma premenlive casovanie ventilov, 55 nema" BKY je pravdepodobne varianta 55 kW od 2005...co jsou za rozdily vuci BBY netusim...jiny EGR VENTIL ???? Editováno: 19. Listopad 2007, autor: honzik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 19. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 19. Listopad 2007 houmr: odkud je toto ?? "74 ma premenlive casovanie ventilov, 55 nema"BKY je pravdepodobne varianta 55 kW od 2005...co jsou za rozdily vuci BBY netusim...jiny EGR VENTIL ???? to uz neviem ci aj BKY boli znacene motory. co sa ti na tom nezda ze 74 ma premenlive casovanie ventilov a 55 nema, je to tak a aj v dielenskej to mas a uz aj tu to kolovalo x krat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 houmr: protoze oba motory "trosku" duverne znam tak se mi nezda ze jsou odlisne... viz zminena DP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Taky nic nevím o tom že by 1,4 74 kw měla prom. časování ventilů. Ale bylo by to supr, odstranilo by to mdlý zátah do 3000 ot. A kdyby se k tomu ještě přihodilo přeplňování, tak už by ten motor opravdu neměl chybu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Taky nic nevím o tom že by 1,4 74 kw měla prom. časování ventilů. Ale bylo by to supr, odstranilo by to mdlý zátah do 3000 ot. A kdyby se k tomu ještě přihodilo přeplňování, tak už by ten motor opravdu neměl chybu. Souhlasím, cenově by však byl někde jinde a do Fabie by se stejně nedával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonny Vloženo 20. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2007 Taky nic nevím o tom že by 1,4 74 kw měla prom. časování ventilů. Ale bylo by to supr, odstranilo by to mdlý zátah do 3000 ot. A kdyby se k tomu ještě přihodilo přeplňování, tak už by ten motor opravdu neměl chybu. Souhlasím, cenově by však byl někde jinde a do Fabie by se stejně nedával. no yaris to proměné sání má a taky to není žádný zázrak pořád to je 16V koncepce a zabírá to silně až kolem 3tis. otáček, každopádně to neodsuzuji nějaké zlepšení v nižších otáčkách tam je. Škoda že u fabie by se to těžce platilo před cca 5 lety jsem četl nějaký článek kde chlap že škody auto říkal že by proměné sání zvedlo cenu vozu o cca 40-50tis.kč a to by asi nikdo pak tu motorizaci nekoupil a volil TDI..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 27. Březen 2009 Sdílet Vloženo 27. Březen 2009 (editace) Vše kolem motoru 1.4 16V 1.4 16V 74KW, informace http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=18192 1.4 16v 59kw vs 1.4 16v 74kw http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17780 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1.4 16V 74kw- je líná.... http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=50727 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1.4 16V AUB 74 kW - Písty do motoru.. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=2197 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1.4 16V klepe http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6897 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1.4 16v rozvody http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=49232 Rozvody Fabia 1,4 16V 55KW, Rozvody http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=42971 Rozvody u 1.4 16V, Rozvodovy remen http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=16831 Kontrola rozvodov 1.4 16V http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=33133 rozvody 1.4 16V/55kW, spojovací ozubený řemen http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=28552 Rozvodový řemen 1.4 16V, posledni dotaz http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=9181 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ radu k 16V 74KW Fabii - vzduch. filter http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=56286 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ vynechává 1,4 16V za studena http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=51609 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Cvakání ventilů v Fábie 1,4 16V 74kW http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=10125 Ventily 1.4 16V 74kw http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7415 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Špatně startuje, 1.4 74 kW http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=29199 cvakání za studena 1,4 16V http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=40296 Fabia 1.4 16V 74 kW - bliká kontrolka motoru, auto cuká, a je nepravidelný chod motoru http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=33991 škubání motoru 1,4 16V 74kW http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=17847 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ olej na svicce, Fabia 1,4 74kw http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=51337 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Problémy s motorem po vybytí baterie, fabia 1.4 16V 55kw http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=48220 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ FABIA 1 16v 55kW UTLMENIE http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36284 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ fabia 1.4 16v 74kw, samy problem http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=11738 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1,4 16V ABU bezi na 3valce http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=62912 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW, Tak a je to tady, Fabulca dostane co proto http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=61969 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1.4 16V 55Kw BBY - co způsobuje cukání???, POUZE LIDE S TOUTO MOTORIZACI!!!!! http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=50902 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ olej do fabie 1,4 16V 74kw, 10W-40 či 5W-40 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=43650 Jaký olej do Fábie 1,4 16V 74kw http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=7697 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ zapalovací svíčky do 1,4 16V 55kW http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=46419 Výměna svíček 1,4 16V 74kW http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=44679 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Chcipnutí motoru, 1.4 16v 74 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=14830 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Motor 1,4 16V/55 kW, Výměna po 100 000 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4555 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Jaké palivo - 16V 74kW, N95 x N98 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=21002 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 1.4 16V-55Kw, zvýšení výkonu http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=13216 chip 1,4 74kw http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=11050 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Fabia 1,4 16V 74kW - kde je vzduchový filtr? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=8080 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Opet 1,4/74 kW, maximálka/ otáčky http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=5157 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Vykon Fabia 1.4 16V 74kw http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=28 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Spotřeba 1,4 16V, kolik vám to žere? http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=403 Editováno: 27. Březen 2009, autor: Standis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 1,4-16V, rok výroby 2005. Po startu v pohodě a asi tak za půl minuty se začne dost třepat. Je to vidět i na držáku motoru, jak vibruje, jako kdyby chtět vyskočit. Za chvilku to přestane. Čím to může být, poraďte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2009 (editace) jako již mnohokrát tady, první doporučení je VAG, tedy přečíst závady, od toho se pak můžeš odpíchnout dále. Těžko ti někdo poradí na základě symptomů z tvého příspěvku, teprve až nahodíš čísla popř.názvy chyb tak ti tady všichni rádi poradí. Navíc trocha upřesnění by i tak neškodila ... při každém startu? Kjenom když je chladno? ....... atd atd. Editováno: 5. Říjen 2009, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastik1 Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Na diagnostice to bylo a žádné chyby nevyskočily. Dělá to za studena až asi po půl minutě chodu a za chvilku to ustane. Ale i za tepla na volnoběh v autě cítím takové nepravidelné chvění motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 zkusil bych vyměnit svíčky ale jak bylo psano, je tady dost témat ohledně klepání, tak zkus hledat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aldaov Vloženo 11. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2009 Měl jsem ten samý problém.Zjistilo se že to byla vadná zapalovací cívka (jedná ze čtyř). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr L. Vloženo 3. Únor 2010 Sdílet Vloženo 3. Únor 2010 Znamy ma podobny problem motor 1.4 16V 55KW r.v 2001, kod motoru nevim. Pokusim se mu to opravit ale mam par otazek, motor jsem jeste nemel odkrytovany, takze nevim jake jsou pod nim dily, proto se ptam. Z diskuze vyplyva ze kazdy valec ma svou civku, ale podle schematu je to jeden blok N152 ze ktereho jdou VN kabely k jednotlivym svickam, tak nevim na co je potom toto http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0369...-octavia-2.html. Dale bych se chtel zeptat jestli jsou zamenitelne dily ( vstrikovaci ventil, zapalovaci civka) ze stejneho motoru 1.4 16V 55KW ale r.v 2005. Je komplikovane se k temto dilum dostat, je k tomu potreba nejake specializovane naradi? Diky vsem za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fabia16v Vloženo 4. Únor 2010 Sdílet Vloženo 4. Únor 2010 Mám 1,4 16V 55 kW z roku 2002, je to kód motora AUA, takže predpokladám, že i ten z roku 2001 bude tiež AUA-čko. Líši sa od svojho nasledovníka AUB zapaľovaním, AUA má centrálne zapaľovacie trafo (je to vlastne dvojitá cievka zapaľujúca 2 a 2valce naraz), AUB má už zapaľovacie cievky na každej sviečke. Mal som podobný probléms vynechávaním zapaľovania v 3. valci. Motor naštatoval na 4 valce, ale akonáhle som razantnejšie pridal plyn (obiehanie, rozbeh z križovatky...), tak prešel na 3 valce a už sa to nevrátilo späť. Neviem asi elektronika vypla vstrekovanie v problémovom valci, kvôli hrozbe poškodenia katalyzátora. Začal som výmenou sviečok, potom premeranie VN kablov ohmmetrom podľa príručky. Boli OK. Potom som si od známeho požičal zapaľovacie trafo a aj napriek tomu, že pri poruche 1 z cievok by museli vynechávať 2 valce. Stále sa nič nedialo, diagnostika ukazovala stále vynechávanie zapaľovania v 3. valci. Vymenil som i vstrekovače medzi 2. a 3. valcom (dá sa to zvládnuť hravo, len žiadne násilie, palivová lišta i konektory sú plastové) a nič. Chcel som si požičať tlakomer na kontrolu kompresného tlaku, ale nakoniec ma známy presvedčil, aby som ešte riskol výmenu VN káblov medzi sviečkou a VN trafom. A bolo to ono! Nakoniec to premeriavanie ohmmetrom síce preverilo priechodnosť kábla, vrátane odrušovacieho odporu, ale pravdepodobne na kábli boli konektorové problémy, ktoré sa samozrejme meraním ohmmetrom nedali navodiť. Vymenil som preventívne celú sadu zapaľovacích káblov a motor beží, ako z praku, plynový pedál môžem zatlačiť až na podlahu a zapaľovanie beží OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bladik Vloženo 8. Únor 2010 Sdílet Vloženo 8. Únor 2010 Mam takovy dotaz. Otec ma 1.4 16V 74kW r.v. 2005. Ted se mu po 70 000km rozsvitila kontrolka motoru a valil s tim okamzite na VAG do servisu, tam mu rekli kod chyby 17200 a pry ze jsou zanesene AGR ventily(je to mozne), ovsem s tim ze to bylo v dobe kdy bylo -25`C a po vymazani chyby uz mu to ted vubec nenaskakuje. Muj dotaz zni, lze je nejak jednoduse vymenit a nebo ten technik jen proste neco placnul a odchazi Lambda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Termoska Vloženo 22. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2010 Lidi, rád bych věděl něco o motoru BKY, který mám ve své Fabii. To je 1.4 16V 55KW, combi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 A není to spíš ta 59kW verze ten BKY? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vpeter Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 ja mam tiez fabia combi 1.4 55kW BKY, je to rv 2005, MR 2006 zatial ho mam kratko, kupene ojazdene so 105 tkm, odvtedy najazdene cca 2500 km. Zatial som si vsimol, ze trosku klesla hladina oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2010 A není to spíš ta 59kW verze ten BKY? 59 kW = BUD 55 kW = AUA,BBY,BKY Ta verze 59 kW,se myslím,montovala od roku 2006 jenom v Combi a Sedanu (kdyžtak mě opravte,jestli se pletu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricooo123 Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 59 kW = BUD 55 kW = AUA,BBY,BKY Ta verze 59 kW,se myslím,montovala od roku 2006 jenom v Combi a Sedanu (kdyžtak mě opravte,jestli se pletu) no a čo znamená 6Y? ja mám označenie 6Y Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 6Y není označení typu motoru,ale typu vozidla. Je to Fabia I. Fabia II má označení 5J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricooo123 Vloženo 13. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 OK, ´dakujem za help. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 6. leden 2011 Sdílet Vloženo 6. leden 2011 Ahoj,nevím jestli to mám napsat sem,ale potřebuji radu.Mám motor 1.4 16V 55kw kod AUA a stále se rozsvěcuje kontrolka mazání.Vyměnil jsem spínač oleje a zase svítí,kontroloval jsem kabel ke spínači,ten je OK.Chci zkusit změřit tlak oleje na spínači,ale nevím jaký má být.Nevíte někdo?Případně co by to mohlo ještě dělat?Dík za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.