Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

mam Fabiu 1 16V 55Kw rv 2005 a zaujimala by ma jedna vec. Vsimol som si, ze auto je pomerne tiche do 100 az 120 km/h, no potom zacina v aute pomerne vyrazne narastat hluk. Pritom, ako mi bolo povedane v servise, loziska a podobne "typicke" bolesti Fabie su v najlepsom poriadku. Neviem, ci som nejaky extra citlivy na hluk, alebo co, no dost mi to prekaza. Coraz castejsie mi pripada, ze to je auto stavane tak do rychlosti 130 km/h, aj ked samozrejme viem, ze to nie je pravda. Ide mi vsak o akusticky komfort, a ten nie je prave najlepsi. Viem, ze od maleho auta nemozem cakat komfort limuziny, no predsa len by ma zaujimalo, ci by sa nedalo este nejako zlepsit utlmenie motora od posadky pridanim dodatocnej zvukovej izolacie. Je mozne vobec nieco take? Existuje nejaka firma, ktora sa niecim podobnym zaobera?

Vopred dakujem vsetkym za odpovede a namety.

S pozdravom

Wheel

Vloženo

no zrovna tenhle motor mi připadá tichý a ve vyšších otáčkách je každý motor hlučnější, s tím nic nenaděláš........Nějaké utlumení motorového prostoru si myslím nemá smysl. Však si pročti zdejší články a dáš mi za pravdu -_-

Vloženo
no zrovna tenhle motor mi připadá tichý a ve vyšších otáčkách je každý motor hlučnější, s tím nic nenaděláš........Nějaké utlumení motorového prostoru si myslím nemá smysl. Však si pročti zdejší články a dáš mi za pravdu -_-

prý docela pomůže spodní kryt motoru (ale ten velký co zakryje celý spodek) ale i tak bych nečekal zázraky. Jen tak ze srandy jsem koupil origo deku na kapotu a efekt kromě vzhledu žádný (možná v zimě to pomaleji chladne)

Vloženo

mozna by bylo dobre se svezt v jinem aute se stejnym motorem,abys neresil co se vyresit neda...

mi osobne prijde hluk (mam stejny motor jen mr 04),docela maly az tak do 150-160km/hod,pak uz aerodynamicky hluk vadi

ve srovnani s O2 TDI je ten hluk ve fabii mene nez polovicni(benzin teda bude min basovy asi vzdy)

taky docela hluk delaji pneumatiky,tak pripadne na zkousku vymen..

Vloženo
Tak hlavně u tohoto motoru bych řešil komfort tak do 120-130 dál už tento motor není určen pro komfortní a dlouhodobé cestování. :feve:

ano ten motor je v rychlosti 110 tichunky a povedzme ze do 120 potom uz pri 130-140km/h je to uz pocut ale nic neznesitelne, väcsi hluk robia pneumatiky ako motor. v 160 uz je hluk od motora, pneumatik ale nie je to az tak hrozne mne to nevadi, radio sa da pocuvat uplne normalne, v 180 uz huci a toci 5000ot. a uz dava vediet je ide na max vykon aj podla zvuku.

p.s.: aj tak jazdim po dialnici 130-140 a je to taky ideal nehuci, este ani nezere tolko dobry komfort. kto chce ist ako v elektromobile tak 100-120 :)

ale aj tak 130-140 staci nato aby to bola jedna s najrychlejsie pohybujucich sa fabii :)) neberme ze niekto vyslovene zavodi ale ked si ide kazdy tak ako jazdi jedine co ma obehlo bola paradoxne 1,4 16V 59kW isiel tak o 5-10km viac.

casti jav na dialnici ze juniorka ide 90-100 za kamionom (asi na spotrebu 3,1L ) :p inak s fabiami sa jazdi co aspon pozorujem tak 110-120.

Vloženo

Mě to v 1.4 55kW hučí-fičí už při 90. Ohmatával jsem asi při 120 při přední sklo okolo rámu, a zdálo se mi, že tam odtud jde studený vzduch. Že by bylo špatně přilepené? Jak to zjistit?

Oproti oktávce je hluk okolí (aerodynamický- neb jak se tomu hluku větru řiká :D ) výraznější, a to už vůbec neberu hluk motoru.

Vloženo
Mě to v 1.4 55kW hučí-fičí už při 90. Ohmatával jsem asi při 120 při přední sklo okolo rámu, a zdálo se mi, že tam odtud jde studený vzduch. Že by bylo špatně přilepené? Jak to zjistit?

Oproti oktávce je hluk okolí (aerodynamický- neb jak se tomu hluku větru řiká :D ) výraznější, a to už vůbec neberu hluk motoru.

vyzkoušej za jízdy chytit prsty rám dveří za tesnění (ve více místech) a přitáhnout je dovnitř k sobě, třeba to bude lepší :palec2:

Vloženo

Moje Fabka ma uz najeto 120tkm, takze je asi hlucnejsi, nez nova. Koupil jsem jako ojetinu, kdyz mela 74tkm a uz pri koupi mela v papirech u motoru psano "hlucnejsi-volnejsi". Je fakt, ze motor uz trochu hucel i pri 130km/h a jet s tim 160 uz nebylo moc prijemne. Nedavno jsem taky chvili hledal na foru zpusoby odhlucneni - v mem pripade motoru. Nekdo hodne chvalil vymenu spodniho polokrytu motoru za plny z TDI (ma z horni strany takove kostky) plus origo deka zevnitr kapoty.

Nechal jsem si to nahodit a jsem ted uplne spokojeny. Hodne to to omezilo ty vyssi tony vyluzovane motorem a i huceni je slabsi. Proste ve 130 motor neni skoro slyset a jet i 170 se s tim da (az na tu spotrebu....:-)) bez problemu.

Takze doporucuju.

Jinak ten kryt z TDI je sice drazsi, nez neorigo kryty urcene primo na 16v, ale ma podstatnou vyhodu a tou je pevnost. Ty levne se pri prvnim kontaktu se zpomalovacim prahem rozleti na kousky.

  • o 3 roky později...
Vloženo (editace)

Ted na to koukam na Autokelly a prijdou mi ty kryty stejny.

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Vloženo

Na autokelly.cz jsou asi stejne, ale na skoda-dily.cz je ten pro tdi pokryty temi dutymi ctverecky...jak to funguje by me taky dost zajimalo, hlavne jestli to ma vliv na hlucnost u benzinu za jizdy a treba ve vyssich rychlostech (mam 1.4 MPI).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...