Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

třeba jen ten důchodce, co to měl před tebou, doléval olej a trochu víc se mu klepaly ruce, takže to preventivně nalil i k té svíčce, případně lil okolo hrdla a ono to steklo tam, kde jsi to našel - která to byla?

Vloženo

Jo a není to ta na tý straně co je nalévací hrdlo oleje motoru? Asi někdo v servise "odborně" měnil nebo doléval olej, ne? Ono přes ten kryt 16V tam není vidět, ale vede to přímo ke svíčkám co jsou uprostřed hlavy.

Vloženo

Z pohladu spredu na motor je to lava prva :)

Ja som uz z toho auta nestastny.Potrebujem dakeho odbornika co sa na to pozrie a nezderie ma z koze(penazi). :(

Vloženo

Nalévací hrdlo je taky vlevo - to bude tím.... Proč jsi z auta nešťastný?? Já mám 16V hatchback od ledna 01 a zatím to auto krom 3 brzdových spínačů (které vyměníš svépomocí) a spotřebních dílů nepotřebovalo vůbec nic.

Vloženo

Asi tě nepotěšim ale u 16v se to stává, budeš muset rozhodit rozvody a sundat ventilový víko s vačkama a vyměnit těsnění už sem to viděl. Když se podíváš pozorně tak u konce zap. svíčky je hlava dělená a tobě se tam z.urvilo pravděpodobně tesnění :( těsnění moc nestojí, ale ta práce. Doporučoval bych měnit při rozvodech vše najednou. /nevim kolik máš najeto/

  • o 3 roky později...
Vloženo

ahoj dneska jsem menil svicky F 2002 najeto 160 tkm a na tretim valci jsme vytahl svicku a normalne zni kapal olej, co to je??::)

myslel jsme si ze na chvilku budu mit klid od toho auta a zase neco:( jak je to narocne na opravu a co by to mohlo byt

diky

Vloženo

Kolega to myslí tak, že kdyby svíčka zapalovala, tak tam asi olej kapat nebude, maximálně tam budou saze nebo tak. Zkus káblík a ještě prohoď svíčky mezi sebou.

Vloženo

jsou to v podstatě dvě závady:

1) do válce teče olej - to je u těhle motorů více méně normální - tipuju, že ti teče do všech válců

2) špatně pálí svíčka - to bych řešil jako první

Vloženo

svicky jsou tyden stare, menil jsme je a prave proto jsem na to prisel, a ten olej je jen na jedne svicce, ostatni jsou krasne......

vcera jsem dolil olej a po 200km se zatim hladina nezmenila tak uvidim, ten kabel se pokus nejak vymenit....

ZATIM MOC DIKY!!!! a piste dal:)

Vloženo

bud to bude stieraci kruzok alebo sa olej dostava do valca od ventilov , vylagrovane vedenie ventila alebo guferko ?!!

mal som to na starej 120-ke vzdy zahadzalo sviecku a prestalo to odpalovat.

Vloženo
Zkus vyměnit kabel a uvidíš jestli to nepomohlo

Tak ja ti poviem uplne presne co to je ;))) mal som tuto zavadu aj ja,je to tesnenie pod vekom ventilov..Btw nieje to tesnenie ale tesniaca pasta...

Vloženo

To víš, chčíje tam volej, chtělo by to nechat přetěsnit Ty 4 písty jak se tu někde řešilo a je po problému a nejen tomhle... U mě to pořád přetrvává, ale nějak to neřeším

Vloženo

Když to čtu znovu, tak vlastně nevím, odkud mu olej kape? Jestli přímo z elektrod nebo ze závitu svíčky? To by na ni mohlo téct z nějaké netěsnosti nad svíčkou, takže ventildekl, jak píšeš Ty Bemo.

  • o 8 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...