Červen 26, 200916 r TAKHLE VYPADÁ PŘEDEK S 25MM PODLOŽKOU Z DURALU A ZADEK S 20MM PODLOŽKOU ZE SILONU TEN ZADEK JE ŠPATNÝ,ZKUSÍM VYMNĚNIT PRUŽINY,POŘ.TLUMIČE,ALE STEJNĚ AT SE TO ZVEDNE JAKKOLIV,NENÍ TO ŽÁDNÁ SLÁVA... NENÁ NĚKDO Z VÁS PŘEDSTAVU, JESTLI BY BYLO REÁLNÉ TAM DÁT ZADNÍ NÁPRAVNICI ZE SCOUTA A TLUMIČEMA A PRUŽINAMA? NEBO JE TO ÚPLNÝ NESMYSL??
Červenec 9, 200916 r Tak jsem tam dal na předek 25 mm nerez, dostal jsem se na 695 mm vpředu od země na lem blatníku na 15" kolech
Červenec 15, 200916 r TAKHLE VYPADÁ PŘEDEK S 25MM PODLOŽKOU Z DURALUA ZADEK S 20MM PODLOŽKOU ZE SILONU TEN ZADEK JE ŠPATNÝ,ZKUSÍM VYMNĚNIT PRUŽINY,POŘ.TLUMIČE,ALE STEJNĚ AT SE TO ZVEDNE JAKKOLIV,NENÍ TO ŽÁDNÁ SLÁVA... NENÁ NĚKDO Z VÁS PŘEDSTAVU, JESTLI BY BYLO REÁLNÉ TAM DÁT ZADNÍ NÁPRAVNICI ZE SCOUTA A TLUMIČEMA A PRUŽINAMA? NEBO JE TO ÚPLNÝ NESMYSL?? tak jestli tohle tema ještě někoho zajímá...takhle vypadá zadek s kombikovýma pružinama z II a 20mm silon.podložky Upraveno Červenec 17, 200916 r od deny8
Červenec 15, 200916 r Vypadá to dobře Budu muset taky něco pořícit na zadek, přijde mi že bych to mohl mít taky trochu výše. Jenom mám strach, aby extrémní zvednutí světlé výšky nějak nepoškozovalo klouby poloos...
Červenec 17, 200916 r myslím,že ne....nakonec ten předek origo škodovka dělá taky(má tam 21mm,já mám 25)a poloosy stejný
Červenec 17, 200916 r jj, to je jasné - 20mm dává škodovka do paketu. Spíš mi šlo o extrém, např. 50-70mm, někdo to tu taky chtěl. Sám mám zvednuto, ale chtěl bych klidně ještě výš.
Červenec 17, 200916 r kamoš ma Jeep vrakoviště a tam se zvedají standartně asi o těch 50mm,to je fakt,ale tady je jinak uložená nápravnice a když vidím na svém autě na zadku,jaký jsou tam už ted změněný úhle nápravnice ke kastli,myslím,že tam do extrému jít jde těžko,takže ani ten předek mi nepřijde vzhledem k tomu reálný,pokud nechceš,aby to vypadalo jako motorový člun:)
Červenec 17, 200916 r ale taky by se mi to líbilo to nakopnout ještě víc...kdysy byli dvojkový golfi takhle moc zvednutý...
Červenec 17, 200916 r Mno chtělo by to stavitelný podvozek... trochu provázat s kompjůtrem, při rychlý jízdě by šel k zemi, ale při potřebě by šel pěkně nahoru... vím existuje to, ale těch peněz Upraveno Červenec 17, 200916 r od lukash
Srpen 19, 200916 r Zdravím, nevím na kolik je tohle téma ještě aktuální, ale kvůli koupi chaty bych potřeboval trochu zvednou O1 chatchback TDI 81kW. Byl by ochotný někdo ty podložky udělat a poslat mi je? Chtěl bych zvednou předek i zadek. Díky.
Srpen 20, 200916 r Můžu ti doporučit,aby jsi zkusil tady odsud " KAKOS"e, ten dělal podložky mě,má hotový program na ně CNC. Rychlý a spolehlivý,.podložky super. Tak mu zkus napsat,nebo ti případně můžu poslat email na něj.
Srpen 23, 200916 r A takhle by to v zadu udělat nešlo? http://mtw.fordclubs.org/article.php?artic...23&rubrik=1
Srpen 24, 200916 r myslím,že šlo,ale je to zbytešně složité a bude to asi i těžké.Ten silom je určitě lepší-a montář na auto pak úplná sranda.
Srpen 31, 200916 r Taky mě už vytáčí jak je octa nízká. Jelikož mám i tažné zařízení tak s ním dost často zachytím, třeba sjíždění z obrubníku apod. Zajímaly by mě docela dlouhodobé zkušenosti. Díky
Srpen 31, 200916 r Moje zkušenosti-jednoznačně z mého pohledu pozitivní,auto ztvrdne,to je fakt,je taky pravda,že do zatáčky musíš jet víc s rozumem,ale určitě se nestane,že si štrejchneš při sjezdu z obrubníku,nebo když přehlídneš v noci zpomalovací hrb,tak taky v pohodě.Na české silnice si myslím ideální.A je lepší projet pomaleji zatáčku,než pak měnit trefenou vanu,nebo převodovku.Takže komfort jízdy tím jak je to tvrdší se sníží.Ale taky by nemusel,když bys vymenil i tlumiče za jiné,já si nechal tlumiče původní.Ale jinak pohoda.
Říjen 19, 200915 r pěkný předek máme stejný,vzadu mam silon 25mm,ale mám vymněněné i pružiny-zadek kombiková O2 a předek dieslový kombik(ty přední má např diesel o 0,5mmsilnější na průměru,takže i tužší) Upraveno Říjen 19, 200915 r od deny8
Listopad 1, 200915 r Tak se to celkem rozjelo umím už i fabii a superba tak vlastně celej koncern plus nějaký MB.Koukám Deny ten zadek docela extrém ne?
Listopad 1, 200915 r cauky,no mě se to právě zdá málo,jsem vysoký uplně stejně jako Scout,ale ještě kousek bych chtěl výš,protože podívej jak jsem dopadl před měsícem: stálo mě to trojku! alenový poznatek-octavián nezapřel firmu Škoda a s touhle dírou jsem dojel z chaty ráno do práce 30KM přes Prahu!!! a dolejval jsem všeho všudy na 3x 6litrů oleje-motor nepřidřel,absolutně bez následku,fakt bomba,jako starý škodovky. Jinak kupodivu mi to celkem sedí,na to co s tím dělám,ale mám obavy,že když půjdu ještě kousek,tak přestane,tak jsem si říkaql,že tam možná nacpu podložky pod kola. Podložky bys taky uměl? Upraveno Listopad 1, 200915 r od deny8
Listopad 2, 200915 r ty voe, to uz je hustej extrem... bych se s tim bal v nejaky krizovy situaci (rozkmitani auta ze strany na stranu), ze me podvozek moc nepodrzi stalo se mi, ze me vytlacil ven autobus ze silnice, kdyz jsem vracel auto zpatky na silnici, tak me nakopnul rantl u silnice a bylo to jen tak tak, ze jsem auto udrzel... mit takovy podvozek, tak jsem sel pres boudu Upraveno Listopad 2, 200915 r od houmik
Prosinec 12, 200915 r Tak se to celkem rozjelo umím už i fabii a superba tak vlastně celej koncern plus nějaký MB.Koukám Deny ten zadek docela extrém ne? Čau,posílal jsem ti sz
Prosinec 15, 200915 r Autor pěkný předek máme stejný,vzadu mam silon 25mm,ale mám vymněněné i pružiny-zadek kombiková O2 a předek dieslový kombik(ty přední má např diesel o 0,5mmsilnější na průměru,takže i tužší) muzu se te zepatta na O1 sedi pruziny z O2 ted s ebavim o zadku ???
Prosinec 15, 200915 r Autor Lidicky ja sesil zvednuti pruzinama nechal jsem si namotat novy pruziny z tuzsiho matrose ve predu o 20 vic a 25 zadek vic vydrzelo to 2 roky nahore ted uz to zas sedi niz
Prosinec 27, 200915 r Ahoj chlapi, nemáte někdo lepší obrázek té podložky pod zadní péro. Ten co je na té první stránce se mi nechce zobazit.Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.