Johny007 Vloženo 26. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2009 A ten olej měříš při teplém nebo při studeném motoru? Pri studenom , presiel som asi 3km na tom aute k tomu panovi co mi to robil a tam som ece ale 30min cakal co vychladlo auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny007 Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 SKODA OCTAVIA 1.6i , 74kW , 1997rok , kod motora:AEH . PROSÍM VÁS O POMOC : Uniká mi chladiaca kvapalina ked som dolial na MAX tak za priblizne 5-6tyzdnov je uz na MIN a neviem si s tym poradit. Myslite ze je to normalne??? Objednal som teraz : LIQUI MOLY - Utesňovač chladiča - prísada do chladiča , ktory by mal utesnit chladiaci system ... A teraz neviem ako to mam urobit , cital som ze do chladica ide priblizne 6litrov kvapaliny , ako mam postupovat??? Mám teraz dolu na pravo pri chladici co je uzáver tak mám vypustit vsetku kvapalinu??? Potom ked budem dolievat tak budem musiet uz zmiesat NEMRZNUCU s vodou + tu PRISADU DO CHLADICA??? cize mam naliat do nadrzky s chladiacou kvapalinou priblizne 6litrov zmiesanej kvapaliny ( nemrznucu+vodu+prisadu na utesnenie chladica) a ta kvapalina stecie do chladica alebo sa do chladica leje kvapalina zvlast??HM ... Alebo staci len doliat trochu tej prisady do nadrzky s chladiacou kvapalinou , ale zase tam asi potrva kym sa dostane do chladica si myslim , neviem ako to funguje... PROSIM O RADU .. alebo vas NAPAD , dakujem ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 Holenek, co kdybys za jizdy zastavil a mrknul do motoru co ta voda v te nadrzce dela? Co treba urvana lopatka na vodni pumpe,trochu by to varilo ale na eplomeru to nepoznas. ja jel bez pumpu 20km nez jsem se neceho vsiml, na budikach mezi90-100, to se ale jeste nevari, jenze u valcu je vic, kdyz se chladi motor jen samospadem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
igisona Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 čacute mam octaviu combi elegance 1.9tdi 110 bhp auto ma asi 200000km je po stk a pred dvoma tyždnami som zistil že mam prazdnu nadržku chladica odvtedy to sledujem a za asi 500 km sa strati zo systemu približne 0,5l vody olej je ok hadice suche viete mi poradit čo by stym mohlo byt dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 2. Září 2009 Sdílet Vloženo 2. Září 2009 JOHNY007: Najprv pohladaj kadial ti unika voda zo systemu. Tesnenie pod hlavou, hlava prasknuta, netesna vodna pumpa. Ten utesnovac ti moze pomoct ale aj nemusi alebo len na chvilku. Odpusti z chladica cca 2L chladiacej zmesi. Nalej utesnovac a dolej po rysku MAX. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 3. Září 2009 Sdílet Vloženo 3. Září 2009 Johny007 - vedle ve foru http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=69671 pises, jak se ti ztraci olej, tady chladici kapalina.To ze nalejes neco do oleje a do "fridexu" te fakt nezachrani.To vypada, ze mas treba prdlou hlavu, nebo tesneni pod ni,ze ti to cuca olej i vodu.Tohle neni normalni,nech to spravit!!! Mej rozum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny007 Vloženo 4. Září 2009 Sdílet Vloženo 4. Září 2009 No takze vcera som si zdvihol trochu auto a pozrel som sa pod motor a na olejovej vani som nasiel zaschnutu RUZOVU kvapalinu(chladiacu) nechal som karton pod autom opet v noci a opet na kartone bolo pár kvapiek ružovej chladiacej kvapaliny . Na olejovej vani som i nasiel olej ako sa chysta odkvapnut ... Kebyze to je tesnenie pod hlavou alebo hlava motara tak by sa mi kvapalina stracala a nigde by som nenasiel ani stopu,ze? Alebo sa mýlim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny007 Vloženo 4. Září 2009 Sdílet Vloženo 4. Září 2009 Mam kupenu prisadu na utesnenie chladica , mozno to nepomoze ale mozno pomoze nevjem ci to risknut tam dat ci sa zbavim problemu , myslim ze by som to zbadal hned ci to pomohlo alebo nie ked vzdy mam par kvapiek pod autom... alebo to nechat tak a pravidelne dolievat kapalinu???hm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 4. Září 2009 Sdílet Vloženo 4. Září 2009 Mam kupenu prisadu na utesnenie chladica , mozno to nepomoze ale mozno pomoze nevjem ci to risknut tam dat ci sa zbavim problemu , myslim ze by som to zbadal hned ci to pomohlo alebo nie ked vzdy mam par kvapiek pod autom... alebo to nechat tak a pravidelne dolievat kapalinu???hm Ty snad nectes!!! Viz o 3 prispevky pred. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hladikjiri Vloženo 5. Září 2009 Sdílet Vloženo 5. Září 2009 Ty snad nectes!!! Viz o 3 prispevky pred. cus chlapi mám stejnej problem taky mi začala mizet chladící kapalina a dle vašich poznatku a rad sem přišel na to že mi žačíná pučet chladič a to v rozích dole a asi ho vyměním a chci se zeptat zdali někdo neví kolik se tam vejde chladící kapaliny, zdali neví někdo nějaký dobrý ehop na nový chladič díky 2.0 SLK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vrjr Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 Zdravím, mám takový menší problém se svou oktulkou 1,9TDI.Začala se mi strácet voda, nikde žádné úniky ani nic podobného jak tady píšete, jen pod sacím hrdlem to mám celé zastříkané od oleje.Myslíte že to může unikat i s olejen tama, dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRN1 Vloženo 27. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2009 Mam kupenu prisadu na utesnenie chladica , mozno to nepomoze ale mozno pomoze nevjem ci to risknut tam dat ci sa zbavim problemu , myslim ze by som to zbadal hned ci to pomohlo alebo nie ked vzdy mam par kvapiek pod autom... alebo to nechat tak a pravidelne dolievat kapalinu???hm Takhle nějak to teklo i mě. A to je výhoda když to teče takhle hodně protože když veneš baterku a zrcátko tak lehko vystopuješ odkud to teče. Může bejt děravej chladič, to je pak vespodu pořád vlhkej nebo už to teče proudem když do toho šáhneš vapkou. Vyměnil sem chladič a bylo to. A potom asi tak za rok mi to začalo zase týct. To už ale nemělo s chlačem nic společnýho. Teklo protože byla nesprávně namontovaná ta plastová trubka nad termostatem...bylo tam špatně daný těsnění (posrali to v servise když mi měnili termostat),než sem na to přišel vyměnil sem i tu kovovou trubku chlazení za 1700...zbytečně. ted mám tu starou schovanou a uvažuju že já vyhodím. Pak se úplně zbytečně kupoval i tu plastovou trubku co vede k termostatu. Holt někdy se taková banalita prodraží. Né nadarmo se říká dvakrát měř jednou řež...neboli to chce pořádně věc vysledovat než začnu kupovat drahé díly. A když už tak začít od banalit a až pak se uchýlit ke generálce motoru Paráda je taky udělat si speciální víčko na nádobku chladící kapaliny a malinko natlakovat soustavu,pak sem krásně viděl odkud to valí. Problém sem tedy vyřešil....to abych doplnit to co sem psal výše. Takže toliko pár mých postřehů z vlastní zkušenosti,doufám že někonu třeba pomůžou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4ChR Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Hojte ďáblové Četl jsem příspěvky, sice mám skoro stejný problém, ale přeci jenom se trošku liší Potřeboval bych jen poradit. Koupil jsem si před 3 týdny Octávii II v kombajnu, r.v. 2006 s motorem 2.0 TDi (BKD 16V). Najel jsem zatim cca 3tis km, ale ztrácí se mi chladící kapalina. Nejhorší na tom je, že je zima, všude nasmrkáno, voda a tak a prostě ten únik není vidět, jelikož je opravdu MINIMÁLNÍ. Na 1000km (což je u mě 1 týden), mi klesne z maxima přesně do půlky a samozřejmě mi sepne čidlo, takže to tam na mě bliká jak blbý. Jestli dolívám decku, tak je to hodně, opravdu minimum. Jednou doliju fridex a jednou destilku. Jen mě to štve. V servise řikali, že v takovymhle počasí to těžko zjistí, obzvlášť, když je únik tak minimální, mám přijet na jaře. Ujistili mě, že to těsnění pod hlavou bejt nemůže, možná nějaká spuchřelá hadička, chladič, kdo ví... Jsem z toho jelen Já jen, jestli s tim nemáte někdo zkušenosti? Když je motor studenej, tak to mam třeba lehce pod MAX, když to projedu, vlítne mi to přesně na MAX. Zkoušel jsem, jestli drží tlak a krásně si odfoukne a kapalina vylítne nad MAX. Docela mě prdí to čidlo, že to registruje už přesně mezi MIN-MAX. A všimnul jsem si, že se mi asi dost kapaliny ztratí při startování, pokud třeba 2 dny stojí, je velká zima a trvá pár vteřin, než naskočí. To se mi právě stalo 3x a 3x jsem dolejval. Nemůže to bejt tou zimou? Octávu mam od známýho a ten se mi zaručil, že mu neunikala a kupoval jsem jí, když bylo konstantně +15°C. Teď to leze přes noc pořád na -15°C. Kdyby náhodou někdo věděl, budu rád za odpověď Předem děkuju Já jen, že nechci bejt v "vevědění" až do jara... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Vyměň expanzní nádobu (čidlo je součástí nádoby nejde vyměnit) už je asi blbý čidlo a spíná ti i když tam máš chladící kapalinu.Jinak za studena nech to mezi těma ryskama a nelej tam víc protože to co je navíc vyhází ven,to že za tepla je max je v pořádku teplem se roztahuje a dolejvej origo nemrzku G12. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4ChR Vloženo 16. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2010 Ok, děkuju za tip Počkám s tim na jaro, abychom ještě omrkli, jestli neni chyba v něčem jinym, ale jak už mi řeklo víc lidí, neměl by to bejt nijakej větší problém. Alespoň v to věřim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 mám takový malý dotaz - minulý týden jsem měnil hadici od termostatu do chladiče, vše ok, dolil jsem kapalinu na max., po dojetí do práce jsem nechal motor schladnout a jelikož si velký okruh vzal taky vodu tak jsem zase dolil do nádobky cca 1-2 mm pod rysku MAX vodu. Po přijetí z práce a do práce (2 dny) byla hladina v pořádku. Potom jsem pár dní jezdil po městě a dneska koukám, hladina klesla přesně na ten spoj nádobky - tedy mezi MAX a MIN přesně na střed. Je to v pořádku, nebo mi to ještě někde teče ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 20. leden 2011 Sdílet Vloženo 20. leden 2011 tak si odpovím, je to v pořádku, zbytek vyhodilo auto ven, při studeném motoru udržuje auto hladinu přesně na spoji nádobky, po zahřátí se hladina zvedne cca na 2 mm pod MAX a kolísá podle zahřátí... najeto 450 km a hladina se drží přesně na středu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 Dnes ked som jazdil na aute a dosiel domov a siel cuvat tak za ten kratky cas kym som hodil spiatocku osatl pod autom na snehu mensy ruzovy flak chladiacej kvapalini ale ja nebadam nijaky unik a ked som otvoril nadrzku tak tam bolo nad max. Co to mohlo byt? Kto poradi? Octavia I 1,9 TDI 81 kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 Vela chladiacej kvapaliny!!!! Preco asi je tam znacka MAX??? :kol-44: Aj olej do motora davas nad znacku MAX??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 TO Lubos740: treba to pozrieť zospodu...ak ostak flek po chlad.zmesi,tak niekde bude jej únik a následná netesnosť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubos740 Vloženo 24. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2011 Nie nie nedavam olej nad max ani tu som nemal len ked je teply motor ukazuje nad max ale doteraz mi nic netieklo a teraz tiez nic netecie som bol pozriet pod autom a such asi jej bolo ozaj vela :-O Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
netlan Vloženo 2. Únor 2017 Sdílet Vloženo 2. Únor 2017 (editace) Zdravím, mám škodu octavia I 1.9TDI 81kw 2001 a najednou mi začalo auto brát dost chladící kapaliny, rozsvítila se mi kontrolka chladící kapaliny v nádobce bylo skoro na dně dolil jsem fridex ( na večer ) a ráno když jsem se koukal do nádobky ubyl přibližně 1cm kapaliny z nádobky pryč (za noc). Když mám auto ohřáté nikde nic viditelně neteče a na chladič moc vidět není. Nemáte někdo s tímto zkušenosti popřípadě nějaké rády a zkušenost s utěsňovačem chladiče jestli zkusit nalít popřípadě jakou značku. Za každou radu budu moc rád Editováno: 2. Únor 2017, autor: netlan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vloženo 10. Červen 2017 Sdílet Vloženo 10. Červen 2017 Ahoj, prisiel si na nieco? Mam ten isty problem a mam pocit, ze je to tesnenie pod hlavou... Odoslané z Redmi Note 4 pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misyn117 Vloženo 3. Září 2017 Sdílet Vloženo 3. Září 2017 Pánové, taky mám velký problém s únikem chladicí kapaliny u 1,9 TDI 81 kw ASV, RV 2003. V květnu začala poblikávat kontrolka, a pokaždé když jsem dolil zhruba deci, po pár dnech byla hladina zase pod ryskou. Mechanik natlakoval chladící systém, celé auto suché, expanzka na boku trochu tekla, tak jsem koupil origo novou. Ovšem za pár týdnů to začalo odznova. Hladina třeba za týden (třeba 100 km) klesne 1-2 cm pod rysku (za studena), když odšroubuju víčko, odfoukne si a stoupne třeba o 3-5 cm. decku doleju a pořád se to opakuje. Systém nikde neteče, hadice jsou měkké, rozvody dělány před zhruba 20 tisíci km včetně vodní pumpy, auto nikdy nikdo nehonil za studena. Nikdy jsem to(alespoň dle kontrolky) neuvařil, teplota nikdy nejde nad 90 st. C, bez problému topí. Navíc kontrolka chladící kapaliny po noční stání občas ráno začne blikat, i když je hladina v pořádku. Chladič je v dolním rohu lehce orezlý, ale zatím neteče. Prosím poraďte, nechci zbytečně dělat hlavu, či vyměňovat díly. Děkuji za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sevy Vloženo 9. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2018 Zdravím, jsem tu nový. Mám dotaz. Před měsícem jsem koupil Octavii 1, 1.9 tdi 81kw combi z Rakouska, 183000 km. Měsíc pozoruji, že se mi ztrácí chladící kapalina, že začátku rychle, hlavně když auto stalo, a teď po 400km m jsem doleva cca litr kapaliny. Auto bylo v servisu a nic neobjevili, žádný viditelný únik. Mám takové neblahé tušení, že by to mohlo být těsnění pod hlavou, nebo i hlava. Ale olej je nový, pod víčkem se nic netvoří a ani mi to nedýmí. Někdo s podobným problémem? Poraďte prosím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.