Publikováno Květen 29, 200916 r Čau lidi, mam dotaz proč tu tento motor ještě neni?? Na konfigurátoru škoda už je.... Máte někdo tento motor?? zkušenosti?díky Upraveno Květen 29, 200916 r od jarda109283
Květen 29, 200916 r už tu je ... a navíc vyvěšenej.... jinak se obávám, že nikdo z Outůáků tady na fóru tento motor ještě nemá!
Červen 3, 200916 r No chtelo by to nejakou predvadecku, mohl by to byt celkem zajimavy usporny motor. Jsou k tomu uz nejaka dat, kroutici moment, nejake krivky, atd.
Červen 3, 200916 r Motor, převodovka, elektrika Motor - typ - 4-válcový-vznětový Zdvihový objem - 1,6 l / 1.598 cm 3 Vrtání / Zdvih - 79,5 / 80,5 mm Max. výkon - 77 kW (105 PS) při 4.400/min Max. točivý moment - 250 Nm při 1.500-2.500/min Kompresní poměr - 16,5 Exhalační norma - Euro 5 Emise CO2 - 119 g/km
Červen 3, 200916 r podľa údajov to je úplná kópia 1,9tdi teda až na ten objem, akurát to bude asi priškrtené tými normami ako stále
Červen 3, 200916 r podľa údajov to je úplná kópia 1,9tdi teda až na ten objem, akurát to bude asi priškrtené tými normami ako stále Mno, nevidím to jako kopii. Max. krouťák dostupný od 1500 - 2500 ot., což je o něčem jiném, max. výkon až 44000 ot. - prostě CR
Červen 3, 200916 r S timto motorem bych jezdil za 2,1 l/100km... Nepomýlil si sa a nechcel si napísať 1,2 l/100km???
Červen 3, 200916 r Mno, nevidím to jako kopii. Max. krouťák dostupný od 1500 - 2500 ot., což je o něčem jiném, max. výkon až 44000 ot. - prostě CR 44000 ot, ty woe, to je ale letadlo
Červen 3, 200916 r woody... skoro jako benzíňák.... btw. Mariosi... tohle auto se ti nesmí dostat do ruky... to by museli v ŠA přepisovat tabulky!!!
Červen 4, 200916 r 2,1l/100km??? To by jsi musel mit 5 pasazeru a 10 pytlu cementu v kufru, aby jsi toho dosahl, neblazni
Červen 4, 200916 r No hoši, vtipkujete, ale koukal jsem na výsledky Škoda Economy Run a to by se někteří tady divili, že stejné auto může mít třetinovou spotřebu - a přitom tam je limit na minimální průměrnou rychlost téměř 55 km/h !!
Červen 6, 200916 r Od devatenáctistovky se ale 1,6 TDI odlišuje vstřikováním common rail, splněním Euro 5, instalací filtru pevných částic a nižší kombinovanou spotřebou (4,5 l/100 km místo 4,9 l). Ostatně starší 1,9 TDI s filtrem pevných částic 1,6 TDI při stejných ceníkových cenách nahrazuje. Maximální parametry výkonu a točivého momentu jsou u 1,6 TDI CR a 1,9 TDI PD shodné, u jedna-šestky je ale otáčkový rozsah větší a výkon 77 kW vrcholí až ve 4400 min-1. Pohotovostní hmotnost obou vozů se liší nepatrně, zpřevodování je ale odlišné. Zřejmě i díky odlišné charakteristice motoru je Octavia s novým motorem o 0,2 s pomalejší ve sprintu z 0 na 100 km/h. Nový agregát má zdvihový objem 1598 cm3, vstřikování systému common-rail, rozvod 2 x OHC a jak se na moderní turbodiesel sluší a patří i relativně malý kompresní poměr 16,5:1. Předchůdce i nový motor mají společný rozměr vrtání (79,5 mm), liší se ve zdvihu. U letité jedna-devítky jde o hodnotu 95,5 mm, zatímco u nového motoru jen 80,5 mm. Upraveno Červen 6, 200916 r od wrccko
Červen 7, 200916 r Tak jsem byl dnes na předváděčce Yetíka a hned po té nás chlapík svezl z OII FL 1.6TDI-CR....neřídil jsem to,takže nemůžu říct podrobnější info.,ale co bylo hned evidentní,byla kultivovanost motoru a větší ochota jít do otáček,což potvrdil i ten chlapík co to řídil(test.řidič MB).....opravdu vevnitř auta bylo tichoučko a to i když to ten chlapík za volantem točil ke 4000ot.
Červen 7, 200916 r Maji to tady v Brne ted na autosalonu...nevite nekdo? Take bych se mozna svezl, kdybych nasel chvilku casu. Upraveno Červen 7, 200916 r od Bladik
Červen 22, 200916 r Tak jsem se dneska svezl -jako spolujezdec- když jsem porovnával jízdu proti mé bývalé 1.9 TDI PD tak skutečně - což je dáno tím, že to je CR- je tišší, jinak bych řekl že jízdní vlastnosti jsou srovnatelný s 1.9.
Červen 22, 200916 r Ten CR oproti PD jde mnohem líp do otáček..to PD vždy tak trochu protestovalo než se k ničemu rozhoupalo.....Taky jsem to sice neřídil,ale bylo to ihned znát a i ten řidič z MB co to kočíroval to potvrdil.
Červen 22, 200916 r S timto motorem bych jezdil za 2,1 l/100km... jezdíš Škoda Economy Run ? Jestli ne měl bys začít aby přepsali statistiky u nejuspornejsího ridiče zatím cose ukladave statistikách vede pan co jel roku 1985 s autem Škoda 120 L trasu dlouhou 268Km s průměrnou rychlostí 55,19 km/h a spotřebou 2,270 l/100km. Měl bys jim to vylepšit minimalne na 2.0x nebo mín Upraveno Červen 22, 200916 r od mcz
Srpen 11, 200916 r Tak jsem "přesedlal" z čipované AGR na 1,6 TDI CR. Motor má skutečně kultivovaný chod, je tichý (ve srovnání s TDI či PD), ten udávaný krouťák 250 NM v rozmezí 1500 -2500 by odpovídal, i když akcelerace zovna z těch 1500 je v porovnání s mou starší TDI horší, při vyšších otáčkách je to naopak. Docela by mně zajímal graf průběhu výkonu a krout. momentu v závislosti na otáčkách u této verze Octy. Nikde jsem ho nenašel, ani na ofic. stránkách automobilky -nemá ho někdo ?
Srpen 11, 200916 r Karle, vypadá to, že jsi zatím jeden z mála, kteří tento motor vlastní...jak jej máš dlouho? jaká je tvoje spotřeba a co třeba nějaké závady, již proběhly? napiš tvé zkušenosti....děkuji, ať to šlape!!
Srpen 11, 200916 r Karle, vypadá to, že jsi zatím jeden z mála, kteří tento motor vlastní...jak jej máš dlouho? jaká je tvoje spotřeba a co třeba nějaké závady, již proběhly? napiš tvé zkušenosti....děkuji, ať to šlape!! Octu mám docela krátce, asi týden. Prozatím bez závad. Spotřeba na pojížděčky podle DOT 4,9. Jak jsem již vzpomínal - motor má kultivovanější chod, svou charakteristikou se trochu přiblížil benzínu. Klasický turbo efekt známý z TDI se tady nekoná, lépe řečeno je méně výrazný. Motor po sešlápnutí při 1500 až 1800 chvíli váhá, probouzí se při 2200, pak ale jede do otáček velmi pružně, podle mého lépe než mé chipnuté TDI 66. Zrychlení z 80 na 120 na 4 stupeň je kolem 8,5 s. - je to dáno i převodovkou, která má jiné odstupňování jednotlivých přev. stupňů než u TDI 66. Musím nalítat více kilometrů, abych to mohl posoudit, chystám se k načtení logů, ale VAG nechce komunikovat (je tam USD protokol). Jinak dík za přání, doufejme, že "šlapat" bude... Tolik mé laické postřehy na počátek.
Srpen 17, 200916 r Jsem rád že jsi se zmínil o tvé chipnuté 66 oktávce, mám ted zrejme to samé, 66ku s chipem na 85kW, takže když mluvíš o TURBO efektu, přesně vim, co máš na mysli..Jenže na jaře se chystám právě koupit Octu novou a zvažuju jestli 1.9 TDI 77kW nebo právě 1.6 TDI common-rail 77kW..není tedy ten motor celkově línější než tvoje 66ka bývalá? pokud není a změna je jen v tom že se musí víc do otáček, pak by to pro mě bylo OK nebyl jsi s tim na monitoringu, jestli to má skutečně těch 77kW nebo více, tak jak je tomu třeba u 1.9ky?? rovněž by mě velmi zajímalo jestli je již dostupný chiptuning pro tento motor...díky za INFO, kilometrům zdar
Srpen 18, 200916 r Ano má bývalá OctaI 66kW byla chipnuta na 85 kW. Pokud myslíš 77 kW PD, tak i tento motor má podle mně výraznější nástup, po dosažení cca 2500-3000, kdy se mu již moc "nechce" má navrch CR, ten zátah je tam skutečně cítit, nicméně si musíš zvyknout na větší vytáčení - je to dáno i jiným převodováním jedn. stupňů. Subjektivně je celé posouzení možná ovlivněno i zvukem, který prolíná do kabiny. U klasiky a PD je to mnohem více slyšet než u CR. Chtělo by to znát charakteristiku P, M/otáčky - tu jsem však prozatím neobjevil a škodovácké stránky "mlčí". Lépe samozřejmě zajet na nějaký "monitoring" - pokud myslíš brzdu, ale při najetých 1200 km se obávám, že to nebude ještě definitivní, navíc nechci motor zbytečně přetěžovat. Co se týče chiptuningu již jsem se poptával, prozatím však nikdo ten motor důkladněji nezná a neví co si může dovolit - a jít do nějakého neověřeného chipu nehodlám. Chce to asi trochu počkat...třeba až prosáknou informace ze sousedního Německa (Golf 1,6 CR)... Upraveno Srpen 18, 200916 r od KarelM
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.