Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Na 1600rpm ve 4 nebo 5 rychlostí jsem se o 320nm. To je proto, že je motor pod zatížením.

Během testu, tester dělá to, co se nazývá "RAMP HOLD", která by uzamkla válečky způsobuje zatížení motoru, pak odemkne se role tak pro grafické binární ukáže nejvyšší při nízkých otáčkách

(At 1600rpm in 4 or 5 speed I get about 320nm. This is because the engine is under load.

During the test, the tester does what is called "RAMP HOLD" that locks the rollers causing load on the engine, then unlocks the rolls so for the graphic binary will show its highest at low rpm.)

Vloženo

Nevysvetlitelne funkcie maju tie octavie, mne to tiez derie na sucho az potom voda. Ale podvedome vzdy pritiahnem tu packu co najviac k sebe a tlacim tu vodu ocami, nech to nederie na sucho :D

treba si kupit taky ten spatny ventil a umiestnit ho niekde na trase hadicky

Mě se na Fábce moc osvědčil tento http://www.skoda-dil...til-zpetny.html a není ani drahý. Dal jsem ho hned za čerpadlo.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Hele Darmožroute, já mám to samé, ale jen ve vyšší rychlosti. Když stojím, nebo jedu pomalu, tak jde nejdříve voda a pak stěrače. Ale třeba na dálnici nebo při vyšší rychlosti jdou nejdřív jednou stěrače a pak teprve voda....zajimavé co? Také to nechápu...

Tak jsem to testoval a jak píše Clint - při nižší rychlosti prvně voda, pak stěrače a při vyšší nepochopitelně prvně stěrače a pak voda...

Vloženo

asi je to riešené vzhľadom k bezpečnosti...ak ideš väčšou rýchlosťou a pustíš ostrik,tak idú najprv stierače,lebo ak by ti išla voda,tak by si na nejaký krátky čas nevidel poriadne na cestu...inšie ma prečo to tak je riešené nenapadá...

Vloženo

Takto je to v manuálu:

"Přitáhněte páčku k volantu do odpružené polohy,ostřikovače pracují ihned,stěrače začínají stírat s malým zpožděním. Při rychlosti vozidla nad 120 km/h pracují ostřikovače a stěrače současně."

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahoj, chci koupit octu s tímto motorem. Rok 2010, 140k km. Na co si dát především u motoru pozor. Je to octa od o2 takže servisováno v autorizáku. Jaké "věci" v motoru se v těchto km mění? Díky za rady  :D

 

Edit: kol119 to už nikdo tady nemá 1.6 tdi cr ?? :kol-122: :kol-122:

Editováno: , autor: šindyk
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak najlepsie potom zbehnut rovno do autorizaku. Ja mam najazdene iba 60t km a teraz idem na garancku, takze co sa meni pri 140t km zial povedat neviem  :kol-32: ...ale olej, a vsetky filtre by som urcite vymenil. Popripade pozriet este brzdy, platnicky/kotuce, atp. Ale ako pisem vyssie, najlepsie by bolo skocit do autorizaku a opytat sa rovno tam.

Inak ked to bolo pravidelne servisovane, tak by si k servisnej knizke mal dostat aj vypis z kazdej kontroly, resp. faktury (?) a tam je vsetko popisane, co tam bolo kedy menene.

  • o 4 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...