alberg Vloženo 13. Listopad 2012 Vloženo 13. Listopad 2012 Na 1600rpm ve 4 nebo 5 rychlostí jsem se o 320nm. To je proto, že je motor pod zatížením. Během testu, tester dělá to, co se nazývá "RAMP HOLD", která by uzamkla válečky způsobuje zatížení motoru, pak odemkne se role tak pro grafické binární ukáže nejvyšší při nízkých otáčkách (At 1600rpm in 4 or 5 speed I get about 320nm. This is because the engine is under load. During the test, the tester does what is called "RAMP HOLD" that locks the rollers causing load on the engine, then unlocks the rolls so for the graphic binary will show its highest at low rpm.) Citovat
jipol57 Vloženo 16. Listopad 2012 Vloženo 16. Listopad 2012 Nevysvetlitelne funkcie maju tie octavie, mne to tiez derie na sucho az potom voda. Ale podvedome vzdy pritiahnem tu packu co najviac k sebe a tlacim tu vodu ocami, nech to nederie na sucho treba si kupit taky ten spatny ventil a umiestnit ho niekde na trase hadicky Mě se na Fábce moc osvědčil tento http://www.skoda-dil...til-zpetny.html a není ani drahý. Dal jsem ho hned za čerpadlo. Citovat
Peťa1191 Vloženo 27. Listopad 2012 Vloženo 27. Listopad 2012 Hele Darmožroute, já mám to samé, ale jen ve vyšší rychlosti. Když stojím, nebo jedu pomalu, tak jde nejdříve voda a pak stěrače. Ale třeba na dálnici nebo při vyšší rychlosti jdou nejdřív jednou stěrače a pak teprve voda....zajimavé co? Také to nechápu... Tak jsem to testoval a jak píše Clint - při nižší rychlosti prvně voda, pak stěrače a při vyšší nepochopitelně prvně stěrače a pak voda... Citovat
libero Vloženo 28. Listopad 2012 Vloženo 28. Listopad 2012 asi je to riešené vzhľadom k bezpečnosti...ak ideš väčšou rýchlosťou a pustíš ostrik,tak idú najprv stierače,lebo ak by ti išla voda,tak by si na nejaký krátky čas nevidel poriadne na cestu...inšie ma prečo to tak je riešené nenapadá... Citovat
Pawouk Vloženo 28. Listopad 2012 Vloženo 28. Listopad 2012 Takto je to v manuálu: "Přitáhněte páčku k volantu do odpružené polohy,ostřikovače pracují ihned,stěrače začínají stírat s malým zpožděním. Při rychlosti vozidla nad 120 km/h pracují ostřikovače a stěrače současně." Citovat
libero Vloženo 28. Listopad 2012 Vloženo 28. Listopad 2012 takže to ostalo znova pri tom čítaní Návode na obsluhu Citovat
Clint Vloženo 29. Listopad 2012 Vloženo 29. Listopad 2012 Ten Libero má možná pravdu, bude to ten důvod.... Citovat
darmozrout Vloženo 30. Listopad 2012 Vloženo 30. Listopad 2012 Pawouk, Libero díky za vysvětlení, že o tom píšou i v manuálu bych nečekal Citovat
PetrBo Vloženo 11. leden 2013 Vloženo 11. leden 2013 ahoj, nevíte někdo náhodou po kolika km předepisuje Š u tohoto motoru výměnu naftového filtru? díky Citovat
PetrBo Vloženo 11. leden 2013 Vloženo 11. leden 2013 ale vymeň ho skorej... díky, plánuji ten interval zkrátit na půlku. Citovat
Pawouk Vloženo 18. Únor 2013 Vloženo 18. Únor 2013 Učební pomůcka 1.6 TDI CR 77 kW http://www.uloz.to/xVtgjkw/ssp-442-motor-1-6-tdi-cr-pdf 2 Citovat
šindyk Vloženo 19. Červenec 2013 Vloženo 19. Červenec 2013 (editace) Ahoj, chci koupit octu s tímto motorem. Rok 2010, 140k km. Na co si dát především u motoru pozor. Je to octa od o2 takže servisováno v autorizáku. Jaké "věci" v motoru se v těchto km mění? Díky za rady Edit: to už nikdo tady nemá 1.6 tdi cr ?? :kol-122: Editováno: 21. Červenec 2013, autor: šindyk Citovat
Kyselinka Vloženo 28. Červenec 2013 Vloženo 28. Červenec 2013 A v servisnej knizke to nemas? Resp. vypisy s predchadzajucich prehliadok si nedostal? Citovat
šindyk Vloženo 30. Červenec 2013 Vloženo 30. Červenec 2013 Já ji ještě nekoupil. Napřed se ptám. Pán ji odevzdává jako služebáka na konci srpna, tak čekám do konce srpna. Citovat
Kyselinka Vloženo 31. Červenec 2013 Vloženo 31. Červenec 2013 Tak najlepsie potom zbehnut rovno do autorizaku. Ja mam najazdene iba 60t km a teraz idem na garancku, takze co sa meni pri 140t km zial povedat neviem ...ale olej, a vsetky filtre by som urcite vymenil. Popripade pozriet este brzdy, platnicky/kotuce, atp. Ale ako pisem vyssie, najlepsie by bolo skocit do autorizaku a opytat sa rovno tam. Inak ked to bolo pravidelne servisovane, tak by si k servisnej knizke mal dostat aj vypis z kazdej kontroly, resp. faktury (?) a tam je vsetko popisane, co tam bolo kedy menene. Citovat
libero Vloženo 14. Září 2013 Vloženo 14. Září 2013 mal niekto s týmto motorom problémy s úbytkom chladiacej zmesi??...ak áno,koľko a či ste to nejako riešili..dík Citovat
Kyselinka Vloženo 15. Září 2013 Vloženo 15. Září 2013 Nepostrehol som. Za tie dva roky som dolial tak 2dcl destilky. Citovat
kokta7 Vloženo 15. Září 2013 Vloženo 15. Září 2013 od prosince něco málo mě ubylo (2.0 TDI CR), tak jsem dolil na risku MAX, ale na minimum to určitě ještě nebylo Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.