damdee Vloženo 14. Červen 2009 Vloženo 14. Červen 2009 Smerodajna by bola kontrola cez Vag. Ukaze Ti ci je tempomat vobec aktivovani v RJ motora. (v mojej Octe je to v meranych velicinach RJ motora v kanali 006). Inak mne ide aktivovat od rychlosti 30km/h.A skontroluj poistku na pozici c.5 (7.5A), pri origo zapojeni by mala istit aj tempomat. na pojistku č.5 nemám přivedený drát.dnes dopoledne jsem tempomat zkoušel a fungoval.Pak jsem jel odpoledne a zase nejde:(tak nevím Citovat
Mijousek Vloženo 20. Červen 2009 Vloženo 20. Červen 2009 neni tu nekdo stejne sikovnej a levnej z okoli Prahy jako Vasa? Citovat
jarysek Vloženo 21. Červen 2009 Vloženo 21. Červen 2009 je tu nekdo z jiznich cech kdo by mi aktivoval tempomat? sz Citovat
pmajco Vloženo 30. Červen 2009 Vloženo 30. Červen 2009 stihacka, mi nehovor, ze ten tempomat na lanko este nemas po mesiaci dorobeny!!! Ved ja stale cakam, ako si dopadol - aj ja chcem ist do toho podtlakoveho tempomatu z Ameriky, len cakam, ake "muchy" si na tom musel vychytat, kym to na tej Octavke fungovalo podla Tvojich predstav. Skusal to lanko aj niekto iny, alebo vsetci uz ficia len na tempomate s elektronickym plynom? Sakra, potrebujem podrobny navod a rady, ako to do toho auta najjednoduchsie namontovat! Nie som az taky zrucny, ale tu v okoli Trencina sa asi nikto nenajde, kto by mi to mohol namontovat, ze? Alebo aspon pomohol - ja by som spravil demontaz/montaz palubovky... Stihacka, mas aj nejake fotky, ako si postupoval s montazou - napr. s tym uchytavanim toho podtlaku na klapke, atd.? Podla toho by som zvazil, ci si to zariadenie objednat zo statov a ci sa pustit do dobrodruzstva... Citovat
KaJe Vloženo 30. Červen 2009 Vloženo 30. Červen 2009 Kdybys četl pořádně, tak bys věděl, že tempomat na lanku jsem tu měl dodělaný první já a nerad to říkám, stihacka snad odpustí, stihačka se inspiroval u mě. Pokud nechceš ovládání na páčku a stačí ti to ovládání co je u toho, tak je to na montáž jednoduché. Citovat
rosta.felicia Vloženo 25. Červenec 2009 Vloženo 25. Červenec 2009 prosím o radu jak zapojit tyto kabely tempomatu nikde jsem to tady nenašel díky moc. Mám to na O1 RS kabely jsou modro hnědý - pin červeno černý - pin fialový - pin bílo žlutý - pin červeno černý - bez konektoru předpokládám spínané plus 1 Citovat
Vaša Vloženo 25. Červenec 2009 Vloženo 25. Červenec 2009 celkem špatná fotka máš jeden z těch pinů větší ? jestlli jsou všechny stejný tak to není na Octavii ale spíš superb/passat barvy nesedí podle žádnýho schématu , leda proměřit viz. níže na OI RS budeš potřebovat ještě kabeláž z mezistěny do ECU 10 pim konektor na páčce ----------------------------------konektor ve stěně PIN 2----------------------------------------------------------na PIN 1 PIN 3----------------------------------------------------------na PIN 2 PIN 4 a 7 spojen---------------------------------------------na PIN 3 PIN 5 ---------------------------------------------------------na PIN 9 PIN 6---------------------napájení spínané plus je to z hlavy ale mělo by to tak být Citovat
rosta.felicia Vloženo 25. Červenec 2009 Vloženo 25. Červenec 2009 kabeláž z mezistěny do ECU? dá se někde sehnat? jaké má označení? a kde se zapojuje? jinak ten bílo žlutý má širší konektor Citovat
rosta.felicia Vloženo 25. Červenec 2009 Vloženo 25. Červenec 2009 kabeláž z mezistěny do ECU?dá se někde sehnat? jaké má označení? a kde se zapojuje? jinak ten bílo žlutý má širší konektor není to něco takového? http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...t&id=143028 Citovat
obrbaz Vloženo 25. Červenec 2009 Vloženo 25. Červenec 2009 Všechno jde, jen to chce mrknout na rozdíly ve schema 2,0 vs 1,6 Citovat
rosta.felicia Vloženo 25. Červenec 2009 Vloženo 25. Červenec 2009 Všechno jde, jen to chce mrknout na rozdíly ve schema 2,0 vs 1,6 máš to schéma? Citovat
rosta.felicia Vloženo 3. Srpen 2009 Vloženo 3. Srpen 2009 (editace) Tak sehnal jsem kabel pro tempomat na O1 RS ale podle tohoto schématu http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...t&id=143028 mi zase nepasují barvy prosímm o pomoc. modro/šedý - pin RJ červeno/žlutý - pin RJ bílo/černý - pin RJ bílý - pin RJ plíííís Editováno: 3. Srpen 2009, autor: rosta.felicia Citovat
Vaša Vloženo 3. Srpen 2009 Vloženo 3. Srpen 2009 barvy jsou nejasný takže: jeden pin je širší tak ten přijde na pozici 1 T10...........................................T81 1------------------------------------75 2------------------------------------57 3------------------------------------38 9------------------------------------76 Citovat
rosta.felicia Vloženo 4. Srpen 2009 Vloženo 4. Srpen 2009 (editace) Díky moc Vašo Mám kabel přímo z páčky až k RJ tzn. nepůjdu přez mezistěnový konketor T10. jen pro kontrolu mám to správně? T81 a páčka tempomatu? T10...............................T81..... ..............páčka tempomatu 1--------------------------75---------------------2 2--------------------------57---------------------3 3--------------------------38--------------------4a7 9--------------------------76---------------------5 Editováno: 4. Srpen 2009, autor: rosta.felicia Citovat
Hrazda Vloženo 8. Srpen 2009 Vloženo 8. Srpen 2009 Pánové jaký je přesně rozdíl v ovládání mezi těmi dvěmi páčkami? Já mám myslím tu s tlačítkem (teď se mi nechce jit do auta to zjistit), tak mě zajímá v čem je ovládání pomocí té kolíbky jiné? Citovat
Hrazda Vloženo 8. Srpen 2009 Vloženo 8. Srpen 2009 Cekal jsem takovou podobnou odpoved, ale furt nevim v cem konkretne je to lepsi Citovat
bananek Vloženo 22. Srpen 2009 Vloženo 22. Srpen 2009 Ahoj. Mám Oktávku I, 1,8T/20V motor AUM rv. 2001, dotažená ze SRN. tempomat byl montován v závodě. Teď mi dělá to že občas nejde zapnout, když už se chytne, tak si "pamatuje" rychlost při předchozím stisku a tak se mi stane, že při příjezdu do obce a sešlápnutí spojky se deaktivuje, zařadím trojku a pro udržení 50-tky si máčku páčku a hle tempomat dohání předchozí 90-tku. Na VAGu je vše aktivované, vyměnil jsem i spínače spojkového a brzdového pedálu a teď i klapku, dělá to pořád. Občas se také stane že při konstantní rychlosti a konstantním plynu (nohou i tempomatem) auto prostě ztratí úplně výkon a po chvilce se zase vrátí do normálu, 2x jsem musel úplně zastavit a vypnout a zapnout zapalování pak to šlo zase normálně. Na VAGu je závada "17997 - spínač regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal P1569 - 35 - 10 ---- Sporadicky". Nevím si s tím rady, a v servisu mi poradili vyměnit všechna čidla na motoru, a když to nepomůže tak měnit dál. Poraďte prosím někdo co s tím. Citovat
bananek Vloženo 26. Srpen 2009 Vloženo 26. Srpen 2009 vypadá to na špatnou páčku Tu jsem taky měnil, jako první. Zkusím ji poslat do reklamace. Dík za radu, písnu jak to dopadlo. Citovat
focusik Vloženo 9. Září 2009 Vloženo 9. Září 2009 Mam problem s tempomatom O1. Pri pridavani rychlosti pomocou tlacidla SET+ mi obcas prida a obcas sa mi tymto tlacidlom deaktivuje tempomat... Moze byt vadna packa, mam to ist reklamovat? Citovat
zdesim Vloženo 9. Září 2009 Vloženo 9. Září 2009 pred reklamaci packy bych ji zkontroloval VAGem RJ motoru (01), merene hodnoty, skupina 66 v bloku 2 0000 - deaktivovany 1000 - aktivovany tempomat v bloku 4 0000 - OFF 0011 - ON 1011 - RES (+) 0111 - SET (-) tlacitko packa zle rozebrat a vycistit, zde na foru je navod, kouknu jeste po linku Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.