Přejít na obsah

Tempomat - poruchy, závady


Doporučené příspěvky

Vloženo
Smerodajna by bola kontrola cez Vag. Ukaze Ti ci je tempomat vobec aktivovani v RJ motora. (v mojej Octe je to v meranych velicinach RJ motora v kanali 006). Inak mne ide aktivovat od rychlosti 30km/h.

A skontroluj poistku na pozici c.5 (7.5A), pri origo zapojeni by mala istit aj tempomat.

na pojistku č.5 nemám přivedený drát.dnes dopoledne jsem tempomat zkoušel a fungoval.Pak jsem jel odpoledne a zase nejde:(tak nevím

  • o 2 týdny později...
Vloženo

stihacka,

mi nehovor, ze ten tempomat na lanko este nemas po mesiaci dorobeny!!!

Ved ja stale cakam, ako si dopadol - aj ja chcem ist do toho podtlakoveho tempomatu z Ameriky, len cakam, ake "muchy" si na tom musel vychytat, kym to na tej Octavke fungovalo podla Tvojich predstav.

Skusal to lanko aj niekto iny, alebo vsetci uz ficia len na tempomate s elektronickym plynom?

Sakra,

potrebujem podrobny navod a rady, ako to do toho auta najjednoduchsie namontovat!

Nie som az taky zrucny, ale tu v okoli Trencina sa asi nikto nenajde, kto by mi to mohol namontovat, ze?

Alebo aspon pomohol - ja by som spravil demontaz/montaz palubovky...

Stihacka, mas aj nejake fotky, ako si postupoval s montazou - napr. s tym uchytavanim toho podtlaku na klapke, atd.?

Podla toho by som zvazil, ci si to zariadenie objednat zo statov a ci sa pustit do dobrodruzstva...

Vloženo

Kdybys četl pořádně, tak bys věděl, že tempomat na lanku jsem tu měl dodělaný první já a nerad to říkám, stihacka snad odpustí, stihačka se inspiroval u mě. Pokud nechceš ovládání na páčku a stačí ti to ovládání co je u toho, tak je to na montáž jednoduché.

  • o 4 týdny později...
Vloženo

prosím o radu jak zapojit tyto kabely tempomatu

nikde jsem to tady nenašel díky moc.

Mám to na O1 RS

kabely jsou

modro hnědý - pin

červeno černý - pin

fialový - pin

bílo žlutý - pin

červeno černý - bez konektoru předpokládám spínané plus

post-5710-1248520815_thumb.jpg

Vloženo

celkem špatná fotka

máš jeden z těch pinů větší ?

jestlli jsou všechny stejný tak to není na Octavii ale spíš superb/passat

barvy nesedí podle žádnýho schématu , leda proměřit viz. níže

na OI RS budeš potřebovat ještě kabeláž z mezistěny do ECU

10 pim konektor na páčce ----------------------------------konektor ve stěně

PIN 2----------------------------------------------------------na PIN 1

PIN 3----------------------------------------------------------na PIN 2

PIN 4 a 7 spojen---------------------------------------------na PIN 3

PIN 5 ---------------------------------------------------------na PIN 9

PIN 6---------------------napájení spínané plus

je to z hlavy ale mělo by to tak být

  • o 2 týdny později...
Vloženo

barvy jsou nejasný takže:

jeden pin je širší tak ten přijde na pozici 1

T10...........................................T81

1------------------------------------75

2------------------------------------57

3------------------------------------38

9------------------------------------76

Vloženo (editace)

Díky moc Vašo

Mám kabel přímo z páčky až k RJ tzn. nepůjdu přez mezistěnový konketor T10. jen pro kontrolu mám to správně?

T81 a páčka tempomatu?

T10...............................T81..... ..............páčka tempomatu

1--------------------------75---------------------2

2--------------------------57---------------------3

3--------------------------38--------------------4a7

9--------------------------76---------------------5

Editováno: , autor: rosta.felicia
Vloženo

Pánové jaký je přesně rozdíl v ovládání mezi těmi dvěmi páčkami? Já mám myslím tu s tlačítkem (teď se mi nechce jit do auta to zjistit), tak mě zajímá v čem je ovládání pomocí té kolíbky jiné?

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj.

Mám Oktávku I, 1,8T/20V motor AUM rv. 2001, dotažená ze SRN. tempomat byl montován v závodě. Teď mi dělá to že občas nejde zapnout, když už se chytne, tak si "pamatuje" rychlost při předchozím stisku a tak se mi stane, že při příjezdu do obce a sešlápnutí spojky se deaktivuje, zařadím trojku a pro udržení 50-tky si máčku páčku a hle tempomat dohání předchozí 90-tku. Na VAGu je vše aktivované, vyměnil jsem i spínače spojkového a brzdového pedálu a teď i klapku, dělá to pořád. Občas se také stane že při konstantní rychlosti a konstantním plynu (nohou i tempomatem) auto prostě ztratí úplně výkon a po chvilce se zase vrátí do normálu, 2x jsem musel úplně zastavit a vypnout a zapnout zapalování pak to šlo zase normálně. Na VAGu je závada "17997 - spínač regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal P1569 - 35 - 10 ---- Sporadicky". Nevím si s tím rady, a v servisu mi poradili vyměnit všechna čidla na motoru, a když to nepomůže tak měnit dál. Poraďte prosím někdo co s tím. ;)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Mam problem s tempomatom O1. Pri pridavani rychlosti pomocou tlacidla SET+ mi obcas prida a obcas sa mi tymto tlacidlom deaktivuje tempomat... Moze byt vadna packa, mam to ist reklamovat?

Vloženo

pred reklamaci packy bych ji zkontroloval VAGem

RJ motoru (01), merene hodnoty, skupina 66

v bloku 2

0000 - deaktivovany

1000 - aktivovany tempomat

v bloku 4

0000 - OFF

0011 - ON

1011 - RES (+)

0111 - SET (-) tlacitko

packa zle rozebrat a vycistit, zde na foru je navod, kouknu jeste po linku

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...