Přejít na obsah

Tempomat - poruchy, závady


Host aka

Doporučené příspěvky

Smerodajna by bola kontrola cez Vag. Ukaze Ti ci je tempomat vobec aktivovani v RJ motora. (v mojej Octe je to v meranych velicinach RJ motora v kanali 006). Inak mne ide aktivovat od rychlosti 30km/h.

A skontroluj poistku na pozici c.5 (7.5A), pri origo zapojeni by mala istit aj tempomat.

na pojistku č.5 nemám přivedený drát.dnes dopoledne jsem tempomat zkoušel a fungoval.Pak jsem jel odpoledne a zase nejde:(tak nevím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

stihacka,

mi nehovor, ze ten tempomat na lanko este nemas po mesiaci dorobeny!!!

Ved ja stale cakam, ako si dopadol - aj ja chcem ist do toho podtlakoveho tempomatu z Ameriky, len cakam, ake "muchy" si na tom musel vychytat, kym to na tej Octavke fungovalo podla Tvojich predstav.

Skusal to lanko aj niekto iny, alebo vsetci uz ficia len na tempomate s elektronickym plynom?

Sakra,

potrebujem podrobny navod a rady, ako to do toho auta najjednoduchsie namontovat!

Nie som az taky zrucny, ale tu v okoli Trencina sa asi nikto nenajde, kto by mi to mohol namontovat, ze?

Alebo aspon pomohol - ja by som spravil demontaz/montaz palubovky...

Stihacka, mas aj nejake fotky, ako si postupoval s montazou - napr. s tym uchytavanim toho podtlaku na klapke, atd.?

Podla toho by som zvazil, ci si to zariadenie objednat zo statov a ci sa pustit do dobrodruzstva...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybys četl pořádně, tak bys věděl, že tempomat na lanku jsem tu měl dodělaný první já a nerad to říkám, stihacka snad odpustí, stihačka se inspiroval u mě. Pokud nechceš ovládání na páčku a stačí ti to ovládání co je u toho, tak je to na montáž jednoduché.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

celkem špatná fotka

máš jeden z těch pinů větší ?

jestlli jsou všechny stejný tak to není na Octavii ale spíš superb/passat

barvy nesedí podle žádnýho schématu , leda proměřit viz. níže

na OI RS budeš potřebovat ještě kabeláž z mezistěny do ECU

10 pim konektor na páčce ----------------------------------konektor ve stěně

PIN 2----------------------------------------------------------na PIN 1

PIN 3----------------------------------------------------------na PIN 2

PIN 4 a 7 spojen---------------------------------------------na PIN 3

PIN 5 ---------------------------------------------------------na PIN 9

PIN 6---------------------napájení spínané plus

je to z hlavy ale mělo by to tak být

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak sehnal jsem kabel pro tempomat na O1 RS ale podle tohoto schématu http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...t&id=143028

mi zase nepasují barvy :(

prosímm o pomoc.

modro/šedý - pin RJ

červeno/žlutý - pin RJ

bílo/černý - pin RJ

bílý - pin RJ

plíííís

post-5710-1249306815_thumb.jpg

Editováno: , autor: rosta.felicia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

barvy jsou nejasný takže:

jeden pin je širší tak ten přijde na pozici 1

T10...........................................T81

1------------------------------------75

2------------------------------------57

3------------------------------------38

9------------------------------------76

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky moc Vašo

Mám kabel přímo z páčky až k RJ tzn. nepůjdu přez mezistěnový konketor T10. jen pro kontrolu mám to správně?

T81 a páčka tempomatu?

T10...............................T81..... ..............páčka tempomatu

1--------------------------75---------------------2

2--------------------------57---------------------3

3--------------------------38--------------------4a7

9--------------------------76---------------------5

Editováno: , autor: rosta.felicia
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj.

Mám Oktávku I, 1,8T/20V motor AUM rv. 2001, dotažená ze SRN. tempomat byl montován v závodě. Teď mi dělá to že občas nejde zapnout, když už se chytne, tak si "pamatuje" rychlost při předchozím stisku a tak se mi stane, že při příjezdu do obce a sešlápnutí spojky se deaktivuje, zařadím trojku a pro udržení 50-tky si máčku páčku a hle tempomat dohání předchozí 90-tku. Na VAGu je vše aktivované, vyměnil jsem i spínače spojkového a brzdového pedálu a teď i klapku, dělá to pořád. Občas se také stane že při konstantní rychlosti a konstantním plynu (nohou i tempomatem) auto prostě ztratí úplně výkon a po chvilce se zase vrátí do normálu, 2x jsem musel úplně zastavit a vypnout a zapnout zapalování pak to šlo zase normálně. Na VAGu je závada "17997 - spínač regulace rychlosti (E45) Nesmyslny signal P1569 - 35 - 10 ---- Sporadicky". Nevím si s tím rady, a v servisu mi poradili vyměnit všechna čidla na motoru, a když to nepomůže tak měnit dál. Poraďte prosím někdo co s tím. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

pred reklamaci packy bych ji zkontroloval VAGem

RJ motoru (01), merene hodnoty, skupina 66

v bloku 2

0000 - deaktivovany

1000 - aktivovany tempomat

v bloku 4

0000 - OFF

0011 - ON

1011 - RES (+)

0111 - SET (-) tlacitko

packa zle rozebrat a vycistit, zde na foru je navod, kouknu jeste po linku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...